zondag 13 mei 2012

Moe maar voldaan......

Hallo allemaal, aan het einde van 2 heeeeeeele lange, vermoeiende dagen met heeeeeeeeeel veel bloemen en gezelligheid , nog even een berichtje van mij.
Gisteren ben ik vanaf 9.30 's morgens tot diep in de nacht bezig geweest met bloemstukjes maken.
Overdag bijgestaan door Nel die hele groene vingers heeft gekregen , LETTERLIJK en die ook het diploma gipskruid knippen heeft behaald , MET LOF!!!!!
Ongeveer 35 bloemstukjes zijn er ontstaan onder mijn handen en daarna volgde een heeeeeel kort nachtje.
Vanmorgen om 6 uur stond ik weer naast mijn bed om vervolgens om 8 uur bij de kraam te staan om er een mooie dag van te maken.
Mijn dochter Lisette was er ook al en vanaf ongeveer 9 uur was ook Nel weer van de partij.
Naast mij stond Nicole met een halve kraam en de andere helft van die kraam was ook voor mij.
Alles leuk neergezet, ik krijg de foto's nog van Nicole , ging het vanaf 10.00 uur los.
Om ongeveer kwart over 11 waren de bloemstukjes al zover verkocht dat er slechts 4 nog op de kraam stonden. Ongelofelijk. Toen moest dus alles opnieuw worden ingedeeld want het was natuurlijk geen gezicht zo'n lege kraam.
Net na de middag was er geen bloemsstukje meer over en kwam de overige verkoop zowel bij Nicole als bij mij goed op gang met als eindresultaat dat we konden terugzien op een enorm geslaagde braderie waar we , ook mede dankzij Nel en Lisette , ontzettend hebben gelachen en vooral genoten.
Meiden dankjewel voor jullie enorme inzet ennnnn......graag weer tot volgend jaar , dan gaan we nog maar weer in de herhaling.

Nu even bijkomen , heel veel inhalen in blogland en op HJ , voor zover dat mogelijk is en dan......
nieuwe voorraad maken!

Voor nu wens ik jullie allemaal een hele fijne nacht en een dikke knuffel,
LIEFS PLONY!

13 opmerkingen:

  1. Hoi Plony,
    Wat fijn dat je terug kunt kijken op een geslaagde dag! Daar heb je de vermoeidheid wel voor over.
    Slaap lekker en ik hoop dat je vannacht niet al te veel bloemstukjes en kaarten voorbij ziet komen.
    Groetjes,
    Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel goed dat het allemaal zo gezellig met de meiden is verlopen en als jullie maar tevreden zijn ja dan zijn wij ook blij voor jullie. We treffen elkaar weer in blogland enne slaap lekker oma Plony dikke knuffel Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Plony , inderdaad moe maar voldaan ja het was even aanpoten vrijdag en zaterdag maar het resultaat was dus heel erg leuk wat hebben we toch een gezellige dagen gehad ook met lachebekje Lisette wat een lekkere meid is dit ,vandaag denk ik geen tijd om te knuteselen we gaan maar even op bezoek bij schoonmoeder jij ook nog een hele fijne moederdag je hebt het verdient heel veel dikke knuffels Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Plony,

    fijn dat jullie een superdag hebben gehad! Maar dan heb je toch ook wel eer van je werk hé.Ik snap dat je de bloemstukjes zo had verkocht, ze zien er superleuk uit!
    Miss. nog een fotootje van jullie achter de kraam?( als die gemaakt is dan, hihi)
    Fijne moederdag, groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Kan me voorstellen dat je zo snel je bloemstukjes verkocht had, ze zijn prachtig. Jammer dat ik al dat moois heb moeten missen. Heerlijk dat je zo'n goede verkoop had en zo genoten hebt. Fijne moederdag. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijn dat alles zo geslaagd was, leuk hoor...Rust nu maar lekker uit en heb een fijn moederdag,
    liefs Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk hoor, klinkt goed! Die moeite was dus zeker niet voor niets! Nu lekker uitrusten en bijkomen. Fijn dat Nel en Lisette je zo goed hebben geholpen. De foto's zien we toch wel nog?

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat je die prachtstukken snel verkocht had, daar schrik ik niet van. Ze zijn geweldig mooi gemaakt.
    Jij kan ook echt alles.
    Erg leuk dat de verkoop zo goed geslaagd is.
    Je kan al nieuwe dingen gaan bedenken voor de volgende keer en ik kijk er ook al naar uit om ze op je blog te bewonderen.
    By the way, ik ben ook ondertussen bij de Action geraakt en de koker met zeeproos gepimpt, alsook nog een hart.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk dat je alles verkocht hebt op de markt.
    Groetjes Tilly.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat fijn dat jullie zoveel plezier hebben gehad, en dat je tevreden kunt terugkijken . ben benieuwd naar de foto's. die van de bloemstukjes is al geweldig.
    Fijne moederdag

    BeantwoordenVerwijderen
  11. heerlijk voor je een geslaagd braderie dagje, schitterende bloemstukjes. Liefs, marion

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ziet er mooi uit op de compilatie Plony, en leuk om te lezen dat jullie lol hebben gehad, en goede zaken hebben gedaan.
    gr. liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk verhaal !! En wat een productie hebben jullie gedraaid .... Christa.

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.