vrijdag 4 mei 2012

plantenstekers....

Goedemorgen allemaal, even een  berichtje van mij. Ik ben even een beetje druk maar ik wil deze plantenstekers al vast aan jullie laten zien, er komen nog meer creaties aan maar die laten nog heeeeeeeel eventjes op zich wachten.
Ik had voor de braderie nog wat plantenstekertjes gekocht om mee aan de gang te gaan en dit zijn er vast twee die ik heb gepimpt. Ze zijn heeeeeel verschillend maar dat is juist het leuke want smaken verschillen ook toch?
Jullie hoeven niet bang te zijn dat mijn huis overvol komt te staan met al die gepimpte spulletjes hoor, hihihi want het gaat eerst allemaal mee naar de braderie. Wat er dan overblijft....ja, daar komt wel eens wat van in de kamer te staan..........gezellig hoor......als je er van houdt, hihihihi.

Hier eerst nr. 1......



en dan nr. 2......



Leuk hè, zo'n plantenstekertje van de action, kost niet veel en je hebt er wél veel plezier van.

Allemaal een hele fijne dag en misschien tot later??????
Liefs Plony.


Ik plak nog een klein stukje aan mijn bericht.....
ik zie net dat ik winnaar ben geworden met mijn kerstkaart bij het Freubelstraatje.
Ook weer leuk natuurlijk, hihihi. Doeiiiiiiiiiiiiiiii.

24 opmerkingen:

  1. Wat ontzettend leuk gedaan zeg. Wat een leuk idee. Ben benieuwd watje nog meer gaat maken.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Plony

    Ze zijn alletwee erg mooi, en wat ben je druk bezig, komt er vandaag nog meer :))

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie stekers Plony en de rest va vandaag zie ik wel voorbij komen liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O en gefeliciteerd met je prijsje harstikke leuk Liefs corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jeetje Plony waar haal je toch al die leuke ideeën vandaan....echt super!!!

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat zien je plantenstekertjes er mooi uit. Schattige plaatjes heb je erop gebruikt.
    'k Wens je een hele goed verkoop op de braderie. Als het weer wat meezit en de mensen komen buiten, dan twijfel ik daar niet aan, want je hebt echt zo'n mooie dingetjes.
    Nog gefeliciteerd met je kerstkaart.
    Een fijne dag nog.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  7. als de juiste mensen aan je kraam komen zal je niet erg veel over houden om zelf in je kamer te zetten
    zo`n mooie spulletjes kan je toch niet laten liggen
    gr.agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hoi plonie wat een mooi,s heb je weer gemaakt groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een leuk idee . . prachtig gemaakt weer

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schitterend idee plony!!

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd! Ook inderdaad gaaf zo'n plantensteker!
    De tweede is mijn favoriet!
    xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  12. van harte gefeliciteerd.
    mooie plantenstekers

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuk idee.
    En gefeliciteerd.
    Groetjes Tilly,

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Tijdens het bloghoppen kwam ik bij je terecht. Ik wil je uitnodigen mijn nieuwe blog een keer te bezoeken als je zin hebt. Het adres is www.noortje-design.blogspot.com en je kunt tot vanavond 21.00 uur een Trouvaille machine winnen ter waarde van € 129,00. Ik hoop je snel een keer te zien!

    Liefs,
    Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een superidee. Heel orgineel hoor en ze zijn weer prachtig!
    Groetjes
    Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtig allebei PLony.
    Perfect gedaan.
    liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuk idee!
    Zal ook best wel leuk staan, fleurt alles een beetje op, niet? :)
    Ik vind ze in elk geval prachtig!

    Veel Liefs
    Naomi

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ze zijn schitterend en zonde om te gebruiken vind ik. Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heel leuk! Dit staat natuurlijk beeldig in een plantje!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Zw zijn heel leuk geworden. Heel verschillend, maar beiden erg mooi.
    Ben benieuwd wat je ons nog meer gaat laten zien.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Twee super mooie plantenstekers, een erg leuk idee.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Leuk zijn de plantenstekers! Je krijgt volgens mij een volle tafel op de braderie...gezellig.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. These are so pretty.
    Teresa x

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ook je plantenstekers ogen goed,
    lekker nostalgisch of vintage wat
    je maar wilt, ik vind het schitterend.
    Groetjes van Ghea

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.