zondag 6 mei 2012

swirls and pearls.....


Goedemorgen allemaal, daar ben ik alweer........

Het is weer zo'n weekend dat mijn mannetje aan het werk is en het ook niet erg aantrekkelijk is om er buiten op uit te gaan dus wat doe je dan...........juist.......lekker aan de freubel.
Ik heb nog deze week om voor de braderie wat extra dingetjes te maken dus nog maar eens een bloem van de xenos gepimpt, altijd leuk om erbij te hebben op de kraam.

Met deze creatie wil ik meedoen bij http://justmagnolia.blogspot.com/ en daar luidt de opdracht : anything goes with the option of swirls and pearls.

Eerst een foto van de hanger helemaal.....


en dan nog eentje van alleen de bloem.....


Een hele fijne dag..........en doe allemaal nog lekker mee bij the Dutch Magnolia Chickies , jullie hebben nog tot 13 mei 18.00 uur om een moederdagkaart of creatie te maken. Doen hoor!
Liefs Plony.

23 opmerkingen:

  1. Meid, wat heb je weer veel gedaan!! Ik vind deze rieten hanger erg mooi! Ook je huisje (wow!!), de prachtgie kaart en je plantenstekers zijn super. Het babycadeautje is natuurlijk ook een schatje, dat rechte vind ik niet storend, hoor.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Plony, Wat een gave bloem1 Helemaal super! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Plony let op ik kom er zo aan met mijn kaartje hoor!!!!.
    Je hebt de bloem van Xenos prachtig opgepimpt wat ben je toch een kanjer waar haal je al je inspiratie vandaan zeg geweldig liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Plony

    Schitterende bloem, leuke stempel en heel mooi versiert.

    Groetjes Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauwww wat heb je dat weer leuk gedaan zeg

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat maak je toch mooie dingen . . . dit is ook weer geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig !!!
    'k Ben blij dat je erbij geschreven hebt van welke winkel de bloem komt. Ik zoek er al een hele tijd naar. Ik heb nu wel nog het probleem dat die winkel in België niet te vinden is. In Blokker heb je vlinders, maar dat is niet hetzelfde.
    Nog maar even wachten dan, want in juni kom ik op vakantie naar Nederland en hopelijk is die dan nog verkrijgbaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke creatie Plony, heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. prachtig Plony!

    wat zal je een mooie kraam hebben met de braderie

    fijne avond hoor en groetjes van Rita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Plony,

    heb je dalijk op de braderie nog wel genoeg plaats op je kraam! Hihi.
    Deze bloem heb je weer super gemaakt hoor!
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik ben maar een paar dagen weggeweest, en heb heb al zowat een half uur nodig om te bekijken wat je allemaal weer gemaakt hebt, en allemaal even mooi hoor.
    gr. liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Schitterende creatie. Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wowwww Plony,wat prachtig gemaakt zeg.
    Leuk die stempel,mooi ingekleurd.
    super details.
    Hier was het vandaag heerlijk weer,de hele dag zon.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat geweldig mooi allemaal ik kijk mijn ogen uit groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Plony

    Wat zal het een gezellige volle kraam zijn op de braderie, supermooi weer en wat heb je voor Nel een mooie kaart gemaakt, ook het vogelvoederhuisje is prachtig.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een schatje is dit zeg. En wat een lief stempeltje is dit.
    Nou je kraam komt aardig vol zo.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Je bloem is weer schitterend gepimt
    die ben je zo kwijt op de braderie
    De rest trouwens ook of het moet hondenweer worden.
    Liefs van Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Plony,
    Wat is deze weer prachtig geworden.
    De braderie, sta je daar zelf of is dat voor een ander?
    groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Plony wat een schitterend bloem heb je gepimpt.
    Die ben je zo verkocht hoor hij is heel erg leuk.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Alweer zo'n liefje.
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  21. wat is dit ook weer gaaf ja sorry was naturlijk druk bezig op mijn verjaardag all ee boemen staan in de vaas de mooie kaarten goed bekeken ja ik ben verwent ook jij nog bdankt voor de felictatie en cadeautjes dikke knuffel NEL

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Alweer zo'n mooie creatie, ik kom ogen te kort op je blog..:-))
    xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.