dinsdag 8 mei 2012

vintage.......



Pfffffffttttt.........6 harten heb ik nog gepimpt en nu ben ik wel een beetje klaar met die harten denk ik.
Ik heb ze weer alle 6 verschillend gedaan, voor iedere smaak wat.....


3........



en nog eens 3...........

en dan heb ik nog wat kleine jurkjes gehaakt en aan een piepklein hangertje gehangen.....
ik heb er een liniaal bijgelegd om te laten zien hoe klein ze zijn.



Wat een huisvlijt hè, hihihi.
Ik hoorde al van iemand dat ze bij de action in de winkel hadden gevraagd wat of er ineens met die zeeprozen was want daar werd ineen zó naar gevraagd.....hihihihi.....dan zijn nu de geurharten van de action misschien wel weer aan de beurt, hahahaahaha.

Liefs.........Plony

28 opmerkingen:

  1. Hallo Plony,

    Wat een geweldig idee die harten en jurkjes, mag ik heel brutaal zijn en vragen om het patroon van de jurkjes.

    Lieve groetjes
    Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ook deze harten zijn weer erg mooi en die jurkjes wat zijn ze schattig

    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lieve spulletjes allemaal Plony je bent zeer actief geweest en die jurkjes met die hangertjes wat maak je er veel werk van zeg en dan de zes hartjes helemaal geweldig ga zo door meisje ik geniet van al dat moois liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super leuke hartjes Plony, ze zijn stuk voor stuk prachtig, en oh die jurkjes!! Wat lief!
    Liefs Kizzy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hihi, ik krijg ineens ook zin om naar de Action te gaan. 'k Denk dat ik er morgen wel naartoe rij.
    En dan kom ik terug spieken naar die mooie dingen op je blog .
    De geurzakjes zijn ook heel mooi Plony.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig, wat mooi die harten, en dan die jurkjes....lief!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat geweldi mooi en lief gedaan zeg. Heel schattig.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is weer keigaaf wat je gemaakt hebt, ik duim dat je veel verkoopt. Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig, Plony.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi hoi
    Je bent druk bezig geweest zie ik maar wel heel erg leuk en tja het houdt ons van de straat af he hihihi

    liefs Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het ziet er weer allemaal prachtig uit Plony, suc6 met de verkoop.

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een productie Plony, en mooi hoor.
    gr. liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Onwijs gaaaaaaaaf kan niet anders zeggen
    dan superrrrrr gemaakt
    liefs,ans xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat heb jij weer hard gewerkt Plony! Alles wat je gemaakt hebt ziet er prachtig uit. Zo doen ze ook door jou creativiteit nog goede zaken bij de action.

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh wat zijn die hartjes mooi geworden Plony!! Super mooie vintage details! het is maar goed dat ik niet hoef te kiezen welke het mooiste is, ze zijn allemaal even prachtig!! Ook een heel leuk idee van de gehaakte jurkjes, heel schattig!! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Supermooi die hartjes Plony, en die jurkjes zijn zo schattig!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Plony,
    De ♥♥♥♥♥♥ zien er PRACHTIG uit. Ruikt het nu lekker op je hobbykamer?
    Ook de kleine jurkjes zijn MOOI ☺☺☺.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Lieve Plony wat ben je toch een ongelooflijk bezig bijtje!!!! En wat heb je ze weer geweldig gepimpt die harten!!!
    En de jurkjes....ja....super!!!!
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. oh wat leuk toch allemaal en wat leuk die kleine jurkjes en die kleine hangertjes ja ik zeg maar weer ik ook ik ook ik geloof dat je niet uit hoeft te pakken dan koop ik het wel allemaal over de prijs worden we het wel eens gr NEL

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Plony,

    Wauw zeg jij bent weer goed bezig geweest!

    Allemaal om ter mooist weer, stuk voor stuk pracht werkjes!
    Je hartjes zijn allemaal erg mooi, en inderdaad voor verschillende smaken.

    En die jurkjes dan! Zooooooo lief!!!
    Echte schatjes hoor!

    Veel liefs
    Naomi

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtig die harten maar de show stelen toch wel je jurkjes schitterend
    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Super de superleuk zijn de vintageharten! En schattig zijn de mini jurkjes.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat ben je weer druk geweest, prachtig die harten en die jurkjes helemaal geweldig zo mooi.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Je creaties zijn weer fantastisch. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi Plony

    Wat zijn ze schattig die jurkjes en je harten zijn ook supermooi.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat ziet het er weer allemaal leuk uit! Waar heb je het patroon van die leuke jurkjes vandaan? GAAF!!
    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hahaha, die Action is dolblij met jou!
    Prachtig zijn je harten en de jurkjes zijn zooo cute! Snoezig!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.