maandag 14 mei 2012

vintagekaartje voor MD


En hier ben ik nog een keer, aan het einde van de dag, om jullie een vintagekaart te laten zien die ik heb gemaakt voor de challenge bij http://mariannedesign.blogspot.com/  .
De opdracht is : maak een kaart met een vogel/vogelkooi en een vintageplaatje van MD.
Ik heb een MD vintageplaatje gebruikt, vogeltjes en een klein kooitje ook nog dusssss.....dit moet ie maar worden dan , mijn bijdrage aan deze challenge.

Morgenochtend ben ik weer terug met mijn DT-bijdrage voor de nieuwe challenge bij http://thedutchmagnoliachickies.blogspot.com/ .

Welterustennnnnnnnnn. Liefs Plony.


11 opmerkingen:

  1. Zo die kaart mag er weer zijn Plony.
    liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart, Plony! Succes met de challenge.

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ahhhh wat een schatje ! Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel lief Plony...ik heb die vogeltjes mal ook...hij blijft schattig en je kunt hem ook mooi met een hart stans gebruiken ( als kroontje boven op een hart..).
    Lieve groetjes Blankina
    PS En bedankt voor alle lieve reacties...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi kaartje Plony.
    Leuk dat je meedoet met onze challenge.

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi kaartje mooie kleuren en combinatie.
    Groeten
    Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterende kaart Plony, mijn complimenten hoor.
    Leuk dat je mee doet met de challenge.

    Gr. Thea
    Challengeblog MD

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Plony

    Wat een prachtig kaartje, erg mooi met die roosjes onderaan.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Plony,
    Leuk dat je mee doet met de challenge van het MD Challenge Blog! Je kaart is erg mooi!
    Groetjes, Jen (MD Challenge Blog).

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.