vrijdag 1 juni 2012

The Dutch Magnolia Chickies Challenge # 24


Hallo allemaal, vandaag begint de nieuwe challenge bij DMCC en deze keer is de opdracht trouwen/wedding.
De afgelopen challenge is er helaas niet zo meegedaan als we hadden gehoopt maar vaderdag - en moederdagkaarten zijn toch wat lastig blijkbaar  +  dat het ook nog eens heel mooi weer was.....dat heeft ook meegespeeld.
Deze keer verwachten we toch wel dat jullie lekker allemaal meedoen want wat is er nu leuker dan een kaartje te maken voor een trouwerij???????
Persoonlijk vind ik het altijd een feestje omdat je er zo lekker veel op kwijt kunt en de romantiek mag eraf spatten, leef je uit zou ik zeggen!!!!
De DT-collega's hebben allemaal een superrrrrrrrmooi voorbeeld gemaakt voor jullie om inspiratie uit te halen dus ga daar zéker ook even kijken. Je kunt ze vinden aan de rechterzijkant!
Succes allemaal, lekker meedoen en wie weet win JIJ wel een leuke prijs.
Je kunt meedoen tot 13 juni 18.00 uur.


Ik heb ook ditmaal hetzelfde afdrukje gebruikt als afgelopen woensdag alleen nu weer ingekleurd met mijn derwent-potloden.
Het oogt altijd iets fletser maar toch zijn de kleuren heel mooi in het echt.

Fijne dag allemaal en we hopen snel jullie wedding-creaties te mogen bewonderen.
Lieve groetjes Plony.

14 opmerkingen:

  1. het is een prachtige en romantische kaart Plony! leuk die ringen:0)
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kaart is weer prachtig Plony ik had hem natuurlijk al bij de DMCC gezien,hij is als vanouds weer beautyful fijne dag liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige creatie Plony!
    Leuk zo met die trouwringen, die waren me eerder nog niet opgevallen.
    Een fijn weekend.
    Lieve groeten,
    Magda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterend kaartje Plony

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk te zien hoe jouw kaarten tot stand komen en ook zooo snel!! Ook dit is weer een bjoetie. En meid wat kun jij vertellen, ik geniet er iedere keer weer van. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik blijf de easelkaarten prachtig vinden. Deze is ook prachtig en lekker romantisch. Leuk de ringen op je kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige romantische kaart Plony, wat mooi met die pareltjes en ringen ook. Ik zou graag mee willen doen maar met alle stempels die ik heb ( erg veel ) heb ik geen enkele Tilda....
    Lieve groetjes
    Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ook deze trouwkaart ziet er weer super uit.
    Kan je ze in Nederland nog veel gebruiken? Bij ons in België wordt er niet zo heel veel meer getrouwd.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Bedankt Plony, zal zo snel mogenlijk wat moois proberen te maken, fijn weekend,
    Groetjes Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. This is so lovely Plony. I love the wedding rings, your colours are so soft and pretty. Jenny x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ohhh dat ziet er prachtig uit zeg ! wauw ! Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig kaartje Plony, mooie kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige easelkaart, Plony! Heel origineel met de ringen.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.