zondag 3 juni 2012

Holly/hulst....

Hallooooo, daar ben ik weer....

eerst een warm welkom aan mijn nieuwe volgers, leuk dat jullie mijn blog hebben gevonden en ik hoop dat mijn creaties interessant genoeg zijn om jullie hier te laten terugkomen. Dat zou ik heel leuk vinden.
Niet te geloven hè, 141 volgers al vanaf november vorig jaar, ik ben er toch wel heel trots op hoor , dit had ik niet durven dromen toen ik begon met mijn blog.

Dan nu natuurlijk weer een kaartje , ik ga met dit kaartje meedoen aan de challenge bij Winter Wonderland en de opdracht daar luidt : Holly oftewel hulst.
Ik heb een digi gezocht op internet en er 1 gevonden van een hulstkrans. Jammer genoeg heb ik niet helemaal de juiste kleur groen bij mijn copics om de hulstkrans te kleuren maar ik denk toch dat het wel kan met de kleuren die ik heb gebruikt. groen staat dus op mijn verjaardagslijstje, hihihi , ik ben nl. bijna jarig.

Hier komt dan mijn kaartje en natuurlijk ben ik weer heeeeeeel benieuwd wat of jullie er van vinden.
Dag , tot de volgende blogpost .
Liefs Plony.



23 opmerkingen:

  1. Mooi kaartje Plony,

    ik vind je hulst krans erg mooi gekleurd hoor! De ene is al wat lichter/donkerder dan de andere dus het kan prima zo!

    Ook de rest van je kaart is prachtig en zo leuk afgewerkt met de gehaakte bloempjes!

    Veel Liefs
    Naomi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, wat een schitterend kaartje. Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige creatie super.
    Groetjes ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Plony,
    Wat een schattig kaartje weer...
    en ik vind dat groen perfect hoor,leuk ook de gehaakte bloemetjes, weer huisvlijt van jou??
    Liefs en groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha vlijtig Liesje wat ben je weer heerlijk druk geweest...en het resultaat is ook weer verbluffend hoor!!! Een schitterende kerstkaart is het geworden en dat groen? Ik vind het prachtig en wat vind ik het toch leuk dat je zo heerlijk druk bent met je copics.
    Nou meid, ga nu maar gauw taarten bakken anders heeft je bezoek woensdag niets bij de koffie;-))
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat ik er vn vindt?
    GEWELDIGG!!
    -xx- charlotte

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je kunt de groene copic best skippen van je lijstje hoor Plony, deze staat helemaal goed op je kaartje, mooi totaal plaatje.
    gr. liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Plony,

    wat een leuk kaartje! En wat een leuk idee met de gehaakte bloemetjes!
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Plony, dankjewel voor je lieve reactie op mijn blog. Ook ik kom graag bij jouw langs hoor, zo op zondag wordt het stilaan een gewoonte, even kijken wat Plony allemaal weer heeft gemaakt!
    En ook nu verbaas ik me erover hoe divers je creativiteit is en toch altijd even mooi, je legt er steeds toch je eigenheid in. Genieten hoor!
    Lieve groetjes, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterend gedaan Plony.
    liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je kaart is prachtig Plony. Leuk met de gehaakte bloemen. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een leuke kaart, en die gehaakte bloemen vind ik ook super gaaf.

    liefs Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik durf het bijna niet te vragen.Plony ,maar heb je die schattige bloemen ook zelf gehaakt? ik vind het weer een pracht kaart en met dit weer kom je wel in de stemming voor kerstkaarten toch!!!
    liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. fabulously prickly holly and a gorgeous creation, thank you for joining us at the Winter Wonderland
    Hugs Kate xx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een super mooie kaartje Plony
    Prachtig zeg je gehaakte bloemen

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Plony kennende heeft ze de bloemen gehaakt bij het koffiedrinken want stilzitten staat niet in haar woordenboek, ik vind hem weer super en die kleur groen plony vind er wel wat op met enorm resultaat heel veelliefs weer en gr nel

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Je zou er spontaan van in de kerstsfeer raken als je zo´n mooi kaartje ziet.

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige kerstkaart , Plony !! Heel mooi die gehaakte bloemen .... zelfgemaakt ?? Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Super Plony! Wat een prachtig kerstkaartje!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtige kerstkaart, ik vind je gehaakte bloemen erg mooi.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Je kaartje ziet er weer erg leuk uit Plony.
    Super met je gehaakte bloemen erbij.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik vind het echt een prachtig kaartje

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Oh this is so cute .. and i love those crochet flowers
    Thanks for joining us at Winter Wonderland this week
    Lisa x

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.