zondag 1 juli 2012

Elfje


Het regent en het onweert in Lekkerkerk dus ik zit in mijn hobbykamer.......natuurlijk, waar anders????
Ik heb een kaartje gemaakt voor de challenge bij http://nadiaschallengeblog.blogspot.nl/ en daar is de opdracht : elfje in 3D.
Ik had dit jongens-elfje van Marieke nog geknipt liggen dus dat was een mooie gelegenheid om er eens iets mee te gaan doen.
Ik heb een enkel kaartje gemaakt en hem geplaatst op een standaardje, ik vind dat er wel lief uitzien.

Ik bedank jullie nog maar weer eens voor jullie lieve reakties/commentaren/berichtjes en ik vertel jullie vast dat ik de komende week een candy op mijn blog ga plaatsen die er uitgaat bij 200 volgers!!!!!! Hij zal dus wel een tijdje blijven staan want 200 heb ik er nog niet zomaar maar ik vind het leuk om er toch maar weer eens voor te gaan.
Houd mijn blog dus in de gatennnnnnnn.........
Straks, na het eten , ga ik weer eens een rondje bloggen en ik wens jullie voor NU smakelijk eten en tot laterssssssssssssss.
Liefs Plony.


26 opmerkingen:

  1. Hoi Plony wat een schatje dat elfje en wat een leuke kaart is dit met die standaard HET IS wel een heel leuk malletje wat je gebruikt hebt ik denk dat ik ook wat ga knutselen , hier schijnt de zon hoor ,heel veel groetjes NEL

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een prachtig kaartje.
    bedankt voor het meedoen bij nadia's challenge.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Plony,

    Ikzelf ben niet zo dol op de plaatjes van Marieke, maar je kaart is helemaal SUPER geworden.
    groetjes,
    Ethel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi hoor Plony, en die 200 heb jij zo. Let op mijn woorden.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk kaartje zeg .
    gr bets

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een beauty heb je er weer van gemaakt. Leuk dat je meedoet aan onze challenge bij Nadia. We hebben hier wel een buitje gehad, maar voor de rest zonneschijn (ben toch wel aan de freubel geweest hoor). Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hier schijnt de zon hoor, de wind was koud maar verder oke. Je kaartje is weer een bjoetie om te zien ik vind het zulke lieve plaatjes van marieke.
    Liefs Ghea
    kan je zo even naar HJ komen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een heel leuk kaartje Plony!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een hele mooie kaart Plony

    groetjes Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jeetje zeg, wat een prachtig, super mooie kaart. Mijn complimenten.
    Dan had je vandaag beter naar het noorden toe kunnen komen haha, we hebben heerlijk buiten gezeten, zonnetje erbij en tot op heden schijnt het zonnetje nog steeds.
    Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wowwww Plony,wat is dit een schitterende kaart.
    Leuk model zeg.
    Lief dat plaatje.


    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het kaartje is weer helemaa compleet Plony, prachtig.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Knap werk Plony! Mooie kleuren en perfect afgewerkt!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het lijkt wel of je elfje op een stoeltje zit zo goed gemaakt prachtig weer hoor!!! liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauwww Plony
    wat een prachtig tafereeltje heb je er van gemaakt, ik ben er helemaal weg van

    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuk kaartje, super mooi gemaakt.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat heb je weer super mooie
    creaties gemaakt

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Plony wat maak je toch prachtige dingen, dit is ook weer zo mooi gemaakt, ik vind het super. Leuk dat je een candy weg gaat geven, spannend.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Beeldschoon!!!!!!!
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  20. 't Ziet er weer zo leuk uit Plony.
    Het model met het staandertje is echt super.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hallo Plony,

    Lief dat kaartje op zo'n staandertje...schattig plaatje en leuk model kaartje...TOP.

    Fijne dag, lieve groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Heel mooie creatie, weer een knap staaltje werk van jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Zeer leuke kaart heb je gemaakt en bedankt om mee te doen te doen met nadia's challenge
    Grtjs cristel

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Zo lief en zo mooi Plony, een echt plaatje. Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Mooi kaartje, leuk model en wat een lief plaatje.....! Bedankt voor je deelname aan Nadia's challenge, succes!
    liefs Rachel

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.