donderdag 5 juli 2012

Sweet little baby....



Goeiemorgen allemaal,

daar ben ik weer met een kaartje, dit keer gemaakt voor de wedstrijd op de site van het Hobbyjournaal : creatie met knipvel 8801.

Ik heb nog maar een kaartje gemaakt met een staandertje want het effect is wel heel lief en zéker met dit babyplaatje waar mee gewerkt moest worden.


Bij een babykaart past natuurlijk perfect zo'n lief  kinderwagentje en die heb ik dan ook aan beide zijden eraan gehangen met een klein lintje/strikje.



Met dit kaartje ga ik verder nog meedoen bij:
http://scrapcardschallengeblog.blogspot.nl/   : lint en bloemen
http://hobbyvisiondt.blogspot.nl/   : 3d plaatje
http://webshop-anmacreatief.blogspot.nl/   : baby

Dan wens ik jullie natuurlijk weer een hele fijne dag en tot blogs!
Liefs Plony


27 opmerkingen:

  1. Schitterend gemaakt weer Plony, super mooi geheel.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is hij weer mooi Plony schattig gemaakt,ik zie dat jij ook de mooie blaadjes van Crealies gebruikt hebt daar ken je echt mee experimenteren ik vind het weer een beauty liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Plony,
    Je hebt er weer iets moois van gemaakt ziet echt super uit


    liefs Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een schatje.
    leuke kleuren gebruikt

    liefs Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een beauty is het weer. Het plaatje is idd erg lief. Gezellig dat je meedoet aan onze challenge bij Anmacreatief. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. What's a fabulous card Plony:)So sweet image and elegant details.I love the little charm:)
    Hugs,
    Sonia

    P.S.:Thanks a lot for your beautiful comment on my blog and for become my lovely follower:)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat eenlief kaartje heb je weer gemaakt. Toen ik heb knipvel zag vond ik er niks aan maar je snapt het wel nu ik jou kaartje zie kijk ik heel anders naar dit plaatje.
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Plony,

    In een woord geweldig.

    gr Bets

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw Plony wat is je kaart super. Zo lief dat babytje. ik vind je kaart geweldig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart weer Plony.
    Leuk gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een heel schattig kaartje Plony. Mooi gedaan.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Plony,
    Wat een LIEF babykaartje ☺☺☺ bijna net zo LIEF als Ayden.
    De rand met dat glimmende lint is PRACHTIG.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  13. waaaaaaaaaaaaaaaaauuuuuuuuuuwwwww
    waaaaaaaaaaaaaaaaauuuuuuuuuuwwwww

    wat vind ik deze gaaf en ik maar denken wat doe je met het plaatje van de HJ nou jij weet er weer raad mee je weet wat ik ga zeggen ik ook ik ook ik ook maar helaas heb ik niet veel tijd dus zal ik maar moeten wachten,

    heel heel veel liefs NEL

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo Plony,

    Nou, dat plaatje vond ik niet veel maar als ik nu de kaart bij jou bekijk heb je er toch wel iets heel moois van gemaakt en ziet het plaatje er ineens weer anders uit. Mooi gemaakt hoor,
    liefs Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ohhh wowwww Plony,Wat schitterend gemaakt.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Och wat een schattig kaartje!!

    Leuk dat je weer meedoet met onze HobbyVision Challenge.

    Liefs Jenine

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Het is een schattige babykaart! Leuk gedaan met het lint.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Piony,
    Prachtig kaartje heb je gemaakt. Leuk om weer een ronde kaart te zien. En deze is erg mooi geworden met dat lint er om heen. Bedankt voor het meespelen met de Challenge van HobbyVision en veel succes. Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mama mia, waar haal je toch de inspiratie telkens weer vandaan? Erggg leuk gedaan weer.

    En natuurlijk weer bedankt voor je deelname aan onze challenge:)

    Groetjes,
    Neltine

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ja het is een leuk 3d plaatje, maar ik kan hem aan niemand kwijt.
    Ondanks dat heb je er weer een schitterende kaart van weten te maken. Pfffff kom er haast niet doorheen om mijn maatjes af te lopen, heb het er maar druk mee, maar fijn dat ze er zijn, zou ze niet willen missen.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een prachtige kaart heb jij weer gemaakt! Toch weer helemaal jouw stijl, zo mooi!!!
    Leuk dat je meedoet met de challenge van AnMaCreatief.

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een prachtige kaart heb jij weer gemaakt! Toch weer helemaal jouw stijl, zo mooi!!!
    Leuk dat je meedoet met de challenge van AnMaCreatief.

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtig kaartje heb je weer gemaakt en mee feliciteer ik je dat je bij Hobby vision er mee gewonnen heb,dus bij deze.
    En terecht zoiets moois.

    Groetjes Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Gefeliciteerd meis je hebt gewonnen by hobbyvision met deze kaart.
    Fijn weekend liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Super schattig kaartje en wat een mooie bloemen heb je erbij gebruikt!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een prachtige babykaart heb je gemaakt!
    Gezellig dat je meedoet met de AnMaCreatief challenge van deze maand...
    xxx Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.