zaterdag 7 juli 2012

Hartelijk Gefeliciteerd....

Hoi hoi..........hier ben ik weer.....

Soms lijkt het net of ik er even niet ben maar dan ben ik met werk bezig wat nog  niet op mijn blog mag. Nu kom ik met een kaartje dat er wel op mag, een verjaardagskaartje en het is een kaartje geworden dat past bij de volgende challenges :

http://justmagnolia.blogspot.nl/  : all the B's......bling/butterflies.........etc
http://simplymagnolia.blogspot.nl/   : Tilda with an animal

Ik zie wel eens blogs waar een kaartje wordt geplaatst bij 10 of soms nog meer challenges.........hoe doe je dat?????????? Ik begrijp daar helemaal niets van en vind het compleet onbegrijpelijk dat je zoveel challenges kan vinden om je kaartje aan mee te laten doen. Ik maak ze vaak voor een challenge en dan klopt het nét weer niet bij een andere dus 2 of 3 is al een lucky bij mij. Ik vind het ook wel genoeg, voor de andere challenges maak ik wel een nieuw kaartje als ik mee wil doen. Het is toch veel leuker om steeds een nieuw kaartje een kans te geven??????

Genoeg gekletst.......hier is mijn kaartje en ik wens jullie natuurlijk weer een heerlijke avond.
Liefs Plony.




27 opmerkingen:

  1. Just wonderful card Plony!Really beautiful flowers ,gorgeous details and image:)
    Hugs,
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt helemaal gelijk Plony, ik maak ook liever een kaartje voor elke challenge waar ik aan mee wil doen.Dom misschien maar je krijgt wel een lekkere voorraad zo.
    Jou kaartje is weer een liefie zeg,mooi gekleurd ook [heb je alle copics kleuren al?]Ik wens jou ook een fijne avond lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Plony,

    Wat een mooie kaart heb je gemaakt.
    En die stempel is zo leuk van Magnolia.
    Ik vergeet altijd met een challenge mee te doen is dat wat?

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuk kaartje weer plony.
    en ik vind dat combineren met meerdere challenges helemaal niet zo moeilijk. Het lukt niet altijd maar meestal is het voor mijn doen makkelijk te combineren.......neem bijv de kleur challenge, dan een sketch challenge en dan kijken welke producten je mag gebruiken. dan kom je met combineren al een heel eind. hahaha

    groetjes Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is die weer top Plony en net zoals je zegt, vindt het zelf ook veel leuker om bij elke challenge een andere kaart te maken. Maar wat is je kaartje weer super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi Plony en mij lukt dat ook niet hoor. Als ik meedoe aan challenges maak ik iedere keer een ander!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een supermooi kaartje Plony!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Superlief is dit kaartje! Soms past het met een kaartje als ik met meerdere challenges tegelijk mee wil doen maar soms lukt het net niet.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schattig kaartje Plony!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. WAUW, Plony, jij kan er ook wat van hoor. Prachtig!!!! met zoveel gewldig mooie details en Tilda is ook helemaal super mooi ingekleurd. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een lieve kaart weer.
    En over die uitdagingen, ik zou ook voor elke uitdaging een eigen kaart maken, maar ja ik ben natuurlijk pas net begonnen. Misschien als je vaak meedoet dat je makkelijker kan combineren. Maar je moet dat natuurlijk ook leuk vinden.
    liefs Fenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kaart met een hele leuke stempel. Mij lukt het ook vaak niet om aan meerdere challenges mee te doen.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi, hoi Plony,
    Een B van BLING en BEAUTIFUL ☺☺☺
    En die challenges.....is een kwestie van goed zoeken bij de andere die een kaartje hebben geplaatst, maar dat kost wel heel veel tijd ☺☺☺.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Echt alweer zo'n leuk kaartje. Een super leuk geheel zo met deze details erop.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je hebt weer een schitterende kaart gemaakt

    groetjes Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een super mooi kaartje

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een liefie Plony....en gewoon doen wat je leuk vindt en anders goed speuren, dan vind je er genoeg.

    Gr, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooi kaartje heb je gemaakt Plony.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtig kaartje Plony. Leuk en mooi ingekleurd afdrukje zit er op.
    Als je wilt kun je veel challenges vinden om je kaart mee te laten doen.
    Maar maak jij maar voor elke challenge een nieuwe, kunnen we er tenminste nog heel veel van je gaan zien.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooie kaart, meid! Mooi detail die bling met de vlinders!

    Ik doe sowieso bijna nooit mee met challenges, geen tijd en de tijd die ik heb steek ik liever in mijn DT werk of iets daarbuiten zonder opdracht. Deed wel eens mee met Card Patterns en dan inderdaad met een kaart speciaal daarvoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Plony

    Wat een schitterend kaartje weer, heel mooi van kleur en met prachtige bloemen.
    Je vorige kaartje met het perfekt pair is ook prachtig.
    Succes met de challenges.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Nou het is weer een dotje die verjaardagskaart van je erggg leuk. En uhh volgens mij mag je bij de meeste niet meer dan 3 of 5 challenges meedoen met dezelfde kaart, ik heb er wel eens 2 of 3
    maar meestal een kaartje per wedstrijd. Fijne dag vandaag lieve groetjes van Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Een super mooie kaart met een leuke Tilda. Mooie kanten bloemen! Ik maak meestal een kaart en dan kijk ik of het toevallig bij een challenge past. Soms wel en soms niet. Succes met de challenges. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Plony, wat heb je weer een schitterende kaart gemaakt zeg. Leuk dat je meedoet bij Simply Magnolia.

    Groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  25. ohhh wat een schitterend kaartje heb je gemaakt. Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  26. OH, dit is ook weer een leukerd geworden. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Beautiful details and embellishing and great colours. Thankyou so much for joining us at Simply Magnolia. Tracy xx

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.