dinsdag 3 juli 2012

Monochromatic....


Goeiemorgennnnnn......

ik wens jullie nog géén fijne feestdagen hoor, hihihi maar dit is mijn kaartje, gemaakt voor de challenge bij Winter Wonderland. De opdracht is monochromatic en ik heb er enorm mee zitten worstelen. Het wilde maar NIET lukken.Ik heb het kaartje afgemaakt en ga hem ook plaatsen maar ik ben er zelf niet heel tevreden over. Soms heb je wel eens van die kaartjes waar je maar niet uitkomt en waarom dat dat dan is.....??????? Ach....de boog kan niet altijd gespannen staan en de volgende creatie gaat het misschien wel weer vanzelf......hoop ik.

Ik wil nog even mijn verontschuldiging aanbieden voor het feit dat ik op dit moment niet een HEEEEELLLLL trouwe blogger ben maar soms hebben andere dingen wel eens voorrang en dan is het aantal volgers en hobbymaatjes op HJ wel dusdanig veel dat ik er wel eens niet de tijd voor heb om overal te reageren. Ik heb het al meer gezegd en ik doe écht mijn best. Ik heb vandaag de 25 blogs bekeken die bovenaan  in het rijtje staan en hoop vanavond nog wat blogs te kunnen bezoeken maar nu wachten er weer andere dingen dus meiden.............sorry als ik nog niet ben langsgeweest.

Dan nu mijn kaartje......




24 opmerkingen:

  1. Mooi gemaakt hoor Plony, en ik ken het hoor, ik probeer ook altijd overal zoveel mogelijk reacties achter te laten maar soms is het bijna een dagtaak en zou ik nergens anders meer aan toekomen.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Plony

    nou Pplony, je mag tevreden zijn over je kaart hoor, hij ziet er perfect uit! Die boom blijft mooi, wat een prachtige mal is dat he? Mooie kleurencombinatie ook hoor, goed gedaan.
    liefs Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oef sorry voor het verkeerd schrijven van je naam hoor;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoe zo niet tevreden. Ik vind het een schitterende kaart. Mooi die matte tinten. En ik reageer ook niet altijd hoor, al heb ik nog niet zo veel volgers. Maar soms zijn andere dingen in je leven inderdaad belangrijker!
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ja soms heb je kaarten waar jezelf niet tevreden over bent
    maar bij deze mag je wel tevreden zijn hij is prachtig
    ik reageer ook niet altijd overal op
    dat is gewoon niet te doen
    gr.agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou ik vind het schatje.
    Groetjes Tilly.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wauwww wat mooi

    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ken het gevoel, maar het is toch een heel perfekt kaartje hoor
    meis niks mis mee erggggg mooi.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je kaartje vind ik heel mooi! Soms zie je er zelf wat aan of je mist wat maar anderen vinden van niet.
    En wat bloggen betreft, ik herken het probleem. Ook ik kom soms niet overal maar gelukkig hebben we het allemaal weleens.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nou Plony ik vindt het een hele mooie kaart geworden en van dat bloggen daar hebben we allemaal last van en onze hobby moet er natuurlijk niet bij inschieten he?!

    Liefs Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi gemaakt Plony, monochromatic is best lastig als ik het zo bekijk, maar van jou is die weer superrrrrrrrr liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. oh I love the colour choice of your monochromatic creation, just perfect for our challenge at the Winter Wonderland
    Hugs Kate xx
    ps I have 1000 follower candy if you are interested :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik ga het nog een keer proberen want vanmiddag lukte het niet.
    Nou Plony ik vind het toch weer een hele leuke kaart maar ik weet natuurlijk wel jij had hem liever in het roze gemaakt ja dan had hij ook erg leuk geweest hihih wat een rot opmerking he maar heel veel liefs NEL

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Plony,ik vindt hem wel prachtig,doet een beetje aan van die oude plaatjesboeken denken,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heeeeeeeeeeeeeel mooi Plony. Echt super zo in één kleur. Ik had nog gekeken of mijn kerstkaart voldeed, maar er zit denk ik toch teveel bruin in, lol!! Afijn volgende keer beter!! Jou kaart is echt weer een plaatje. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gevoel is herkenbaar, ik denk dat het met de welbekende te hoge lat van onszelf te maken heeft hihihi. Prachtig kaartje meis. Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een hele mooie kaart Plony! Ik vind het heel chique en je mag er zeker tevreden over zijn! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Niet tevreden hoezo ?
    Ik vind hem nochtans heel geslaagd.
    Mooie kaart Plony.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Plony,
    je moet niet te streng zijn voor jezelf het kaartje is prachtig.

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een prachtige kerstkaart. Mooi zijn die Memorybox mallen hé. Heb deze toevallig ook.

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. WAUW ! Ik vind het een prachtig kerstkaartje , hoor. Heel stijlvol. Maar ik snap wat je bedoelt. Ik denk dat we dat allemaal wel eens hebben ; zo'n gevoel van net niet .... Maar over dit kaartje hoef je je geen zorgen te maken !! Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een prachtige kaart Plony.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. I love the pearls on the tree! And the snowman scene... beautiful card!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Fabulous card. Thank you for joining us at Winter Wonderland this week.
    Debbie x

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.