zondag 1 juli 2012

Nieuwe challenge DMCC


Goeiemorgen allemaal..........
Een nieuwe challenge alweer bij The Dutch Magnolia Chickies en wat we deze keer van jullie vragen is simpel :        Alles mag!     Het is alleen wél de bedoeling dat je een magnoliastempel gebruikt op je creaties maar bij een magnolia-blog is dat natuurlijk logisch. Een heerlijke challenge dit keer en je hebt ivm de vakantietijd nu een hele maand om een geweldige creatie te maken en mee te doen voor leuke prijzen.

Ons DT heeft , zoals altijd , weer schitterende voorbeelden gemaakt om jullie te inspireren dus ga eens kijken (namen staan aan de rechterkant op mijn blog) en ze  vinden het natuurlijk superleuk als je laat weten dat je hun creatie mooi vindt.

Ik heb deze keer een free-standing-pop-up-card voor jullie gemaakt. Een leuk modelletje dat ik al heel lang om mijn to-do-lijstje had staan.
Ook ik ben benieuwd wat julie er van vinden.




en nog een foto wat meer van de zijkant genomen......



en dan wens ik jullie allemaal heel veel plezier en succes met deze challenge.

Lieve groetjes van Plony.

25 opmerkingen:

  1. Superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

    gaafffffffffffffff

    schitterenddddddddddddddd

    mooiiiiiiiiiiiiiii

    en zo kan ik nog wel even verder gaan hihihihi

    gr bets.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ontzettend mooi zeg!!!

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weet je wel dat dit de mooiste kaart is van alle designers????En er staan mooie bij hoor!!!!! Deze is zóóó ongelooflijk mooi....hier moet je wel van naast je schoenen zijn gaan lopen ;-)) en terecht hoor...
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jeetje meid wat is deze echt heel heel heel erg gaaf jij schud ze toch steeds maar uit je mouw heb je voor mij ook iets met zulke mouwen dan kom ik hem gelijk ophalen in één woord prachtig heel veel liefs Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterende creatie, Plony. Het modelletje vind ik heel gaaf.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is weer een plaatje Plony,de opbouw van je kaart is super fijne zondag liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat ziet dit er goed uit zeg. Ik sta er iedere keer weer versteld van wat je allemaal maakt.
    Ik vind het heel erg knap van je.
    Groetjes,
    Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oooooooooooooh Plony,
    ... die is echt supermooi, wat een prachtige kaart ..echt een Topper..hoor..leuk model kaart ook..
    Wens je nog een fijne zondag,
    liefs en groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh wat schattig! Ze zit echt op een stoepje voor een heel mooie poort! Gaaf gedaan, Plony!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Plony,
    Wat een GAAAAAAAAAAF voorbeeld ☺☺☺.
    Tilda en ik zitten hier echt te GENIETEN.
    Nog een fijne ☼-dag toegewenst.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw Plony wat is dit super gedaan zeg. Geweldig dit model, ik vind het top!
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zo mooi Plony.
    Een erg leuk kaartmodelletje, ook te doen op te versturen?
    Je hebt dat knap gemaakt hoor.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ohhh die is mooi zeg, wauw !! Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Plony wat een mooi model kaart en een prachtige stans...Schattig Tilda-tje.Heel mooi...
    Wie weet doe ik ook mee, lieve groetjes uit Italie...

    Liefs Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een gave creatie. Leuk model! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtig weer Plony hoe kom je op al die schitterende ideeen.
    En echt lief en schattig kaartje.
    Liefs Gheaknutselkaartjes

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Plony,
    ik had je creatie al bewonderd op het DMCC en ik vindt hem geweldig leuk!
    En ik ben in de top 3 beland!
    Heel leuk!
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een schitterend kaartje Plony.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat zit ze daar toch weer prachtig te wezen op het trapje. Het lijkt bijna of ze op een troon zit. Plony, helemaal fantastisch!! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hij is weer super gemaakt en super origineel Plony,'gr. liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Super! Wat een Schitterende Kaart!!

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Helemaal geweldig vind ik dit kaartje. Waar haal je het toch allemaal vandaan? Lieve groeten Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wow Plony,dit is móói!!Wat een lieffie,zoiets had ik nog niet eerder gezien.Gaaf wat een ander modelletje al niet doet!Blijf nog even kwielen hoor,hihi,groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  24. wow!! die is super gaaf
    gr.agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Lieve Plony,
    Echt een schattige creatie !! Heel mooi !
    Wat een mooie kant heb je gebruikt!
    Een fijne leuke week
    Magda

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.