donderdag 5 juli 2012

The perfect pair.....




Pffffffffttttttttt.......hebben jullie het ook zo warm, getverderrie wat is het benauwd!
Ik ben vandaag maar aan de knutsel gegaan want het was écht niet te doen om te gaan strijken of wat voor huishoudelijke taak dan ook. je begeeft het bijna wanneer je iets gaat ondernemen.
Het is ook nooit goed hè, hihihi.

Even een huishoudelijke mededeling wat betreft mijn candy :
Ik merk dat het nog steeds niet goed gaat hier en daar......
vergeet niet om de candy op je blog te vermelden en vergeet ook niet het aantal pageloads te schatten want anders doe je toch écht NIET mee. Streng hè maar dat moet wel eens....

Dan over naar mijn kaartje....
Ik heb een kaartje gemaakt voor de challenge bij Elke Kaart Een Feestje en daar was de opdracht : een schets en de optie "schoenen " erbij.
Ik heb wel even zitten puzzelen hoe ik het ging doen maar ondanks dat ik in eerste instantie dacht dat de schets weer niet ging passen bij mij, is het toch wel een aardig kaartje geworden........denk ik.

Ik ga het wel weer horen van jullie, daar kijk ik altijd weer naar uit. Jullie zijn zo trouw, ongelofelijk en ik word daar heeeeeeeeeeeeeeeeeel blij van. Dankjewel meisjes!!!!!!!!!!!!

Fijne avond allemaal en .....tot blogs!
Liefs Plony.


30 opmerkingen:

  1. pffff...Het was zeker een broeierig dagje vandaag! wat een schitterend kaartje heb je toch weer gemaakt!

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Plony,

    wat een leuk kaartje heb je gemaakt met dit warme weer! Heel leuk bedacht!
    En dank je wel voor de candytip, ik was idd. vergeten je candy in mijn sidebar te zetten maar heb dit gauw gedaan!
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hihi...wat een leuke kaart Plony!!
    Super met de schoenen erbij voor het omaatje ;-)
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha die Plony,
    Ik zag je kaart en wat is ie goed gelukt.. ik zag meteen aan welke wedstrijd je mee doet.. goed hè??
    Ik vind die stempel zoooo lief over heel veel jaren lopen jij en Arie ook zo... hihi.

    Wij hebben hevig noodweer gehad maar he is nu lekker afgekoeld..

    Fijne avond, lieve groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. geweldig !!! die dames en herenschoen
    gr.agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig! Heel leuk idee is dat!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat ziet er weer hartstikke mooi uit en idd was het vandaag weer om rustig aan te doen.

    groetjes Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke kaart, Plony!

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een super leuke kaart en heel leuk verzonnen met het paartje en de paar schoenen! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke kaart, Plony.
    't Was inderdaad benauwd vandaag.
    Ben wel aan het schoonmaken geweest.
    De badkamer is klaar en vanmiddag kon ik hem schoon gaan maken en dan vanavond weer heerlijk thuis douchen.
    Hadden vanavond wel noodweer hoor. 22,4mm in een uur tijd.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Plony, Plony, hoe krijg je het toch telkens voor elkaar om zo'n origineel kaartje te maken, ik vind hem helemaal super. Heb mijn kaartje zelf ook net geplaatst maar dan zie ik dit pffff meis wat mooi weer. En dat in deze hitte hahaha. Super!
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lekker warm hoor. Pfffff, wat een hitte, hahahaha!! Je hebt toch maar mooi een geweldig leuke kaart gemaakt. Echt helemaal top!! Heel leuk die schoenen en diet tekst is super!! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het is echt veel te heet voor ons Nederlanders, dat word weer puffen vannacht.Maar nu je kaart hij is echt weer geweldig leuk ,dan de extra schoenen leuk hoor,,,,,Plony je bent en blijft een toppertje.
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Plony,wat leuk gedaan,lekker dubbelzinnig,wie is het perfecte paar,de twee oudjes of toch de schoenen....Mooi gekleurd ook weer,groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Sweet card Plony:) Wonderful image and beautiful dies:)
    Hugs,
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Plony je hebt de opdracht heel mooi uitgevoerd.
    Kom maar op het idee van die schoenen erbij te doen en die leuke tekst en dan natuurlijk ook nog die super mooie Mo Manning stempel.
    't Is een geweldig mooi geheel.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ontzettend mooie kaart Plony, werkelijk schitterend! Ik vind de kleuren die je hebt gebruikt ook erg mooi. Een topper! Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  18. och wat een lief paartje:0) Hopelijk mogen wij ook saampjes zo oud worden!! het is een enige kaart Plony!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  19. leuk gedaan met de losse schoenen ervoor

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hij is weer perfect Plony.
    liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Leuk weer hoor Plony. Hoe verzin je het toch allemaal weer elke keer?
    Fijn weekend,
    Ethel

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Mooi bedacht Plony, zowel het paar als de schoenen, erg leuk! Petje af dat jij met deze warmte hebt zitten te freubelen hoor.

    liefs Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Oh...enig! Wat heb je die schoenen leuk verwerkt in combinatie met de tekst en het té lieve plaatje!

    Fijn dat je meedoet met
    elke Kaart een Feestje!

    Warme groet, Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  24. wat een geweldige mooie kaart.
    leuke tekst en dan die schoenen erbij, helemaal leuk.

    Gezellig dat je meedoet met EKEF

    Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Schitterend gemaakt, Plony! Leuk jou hier te zien. Bedankt voor je bijdrage bij eKeF.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Dit is niet alleen het perfecte paar maar ook de perfecte kaart, super mooi gemaakt.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Geweldige kaart Plony!!
    Helemaal super hoe je die schoenen erbij verwerkt hebt!!
    Hartstikke leuk dat je meedoet met elke Kaart een Feestje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Het is inderdaad bij jou ELKE KAART EEN FEESTJE laat dat maar aan mijn maatje over, ik vind je kaartje super. Een beetje late reactie ben een paar dagen ziek geweest, vandaag gaat het wel weer.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Super leuk zoals je het woord paar uitgedrukt hebt! Mooie kaart ook!
    Gezellig dat je meedoet aan EKEF!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Een hele leuke kaart met een super leuke gestanste tekst.
    Bedankt voor je deelname bij Elke Kaart een Feestje.
    Groetjes Geertje

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.