woensdag 4 juli 2012

Voor mijn zus.....

Hoeraaaaaaaaa......
vandaag is mijn zus(je) jarig en voor haar heb ik dit tasje gemaakt.
Zelf wil ze ook nog wel eens graag knutselen dus ik weet zeker dat dit wordt gewaardeerd.
Het is toch zo leuk om je kadootje in dit soort tasjes te krijgen, tenminste.....dat vind ik en het pimpen van zo'n tasje is bijna nóg leuker......mmmmmmm ik houd er wel van.

Met dit tasje wil ik voor de 2e keer meedoen aan de challenge bij http://scrapcardschallengeblog.blogspot.nl/  : lint en bloemen.

Ik wil even snel nog wat opmerken over mijn candy.....
Zorg dat je wél aan ALLE eisen voldoet want ik zie er  tussen staan die niet volledig hebben gelezen en dan val je natuurlijk af! Lees het nog eens rustig door en kijk of je niets hebt gemist?????

Dan over naar mijn tasje...

Natúúrlijk heb ik er weer een vintage-tasje van gemaakt......


en wat natuurlijk NIET mag ontbreken zijn leuke frutsels......




Ik denk wel dat ik hier mee aan kan komen hoor......
ik weet het eigenlijk wel zeker!

Fijne dag allemaal en een dikke knuffel van

Plony!!!!!!!!!!!







32 opmerkingen:

  1. Ik ook, heel erg mooi cadeautasje, daar zal ze weg van zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een bjoetie je vintage tasje echt schitterend, en uhhh van harte
    gefeliciteerd met je zus natuurlijk.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Plony , wat een gaaf tasje heb je gemaakt voor je zus. Zal ze vast blij mee zijn .... Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ohhhhh wat een schitterend kaartje zeg, liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Plony,
    Van ♥-e Gefeliciteerd met de verjaardag van Herma en ze zal dit SCHITTERENDE tasje echt wel weten te waarderen.....ZEKER weten ☺☺☺.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een enig tasje Plony! Daar zal je zus zeker blij mee zijn:0) Van harte!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Plony,
    Ten eerste wil ik je even feliciteren met je zusje en ten tweede het kado tasje ziet er super uit en die bloemen gewoonweg prachtig en dan al die leuke frutsels er bij.
    ten derde leuk dat je weer een berichtje hebt achtergelaten dat is altijd fijn om te lezen.
    groetjes en een fijne dag
    Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Plony, gefeliciteerd met je zus..Een prachtig kadotasje!!! Wat een mooie details.
    Mooi "schrift" heb je op je blog...problemen opgelost?? Ga nu ook even naar je candy kijken,
    Lieve groetjes
    Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw wat mooi zeg, en wat een prachtige bloementoef!!!
    Helemaal suprssss!!!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd met je zus, Plony.
    Wat heb je een super mooi tasje gemaakt voor haar.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ach wat een prachtig tasje, wat zal je zus daar blij mee zijn iedere keer verras je ons met zulke prachtige creaties geweldig Plony
    liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een geweldig kadotasje Plony! Dat zal ongetwijfeld dankbaar in ontvangst worden genomen. Gefeliciteerd met je zus! Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik weet wel zeker dat je zus hier blij mee is. Het is een prachtig vintagetasje!
    De felicitaties voor je zus.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig tasje Plony! En ik weet zeker dat je zus dit mooi gaat vinden.
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Schitterend gemaakt Plony, ik denk dat je daar idd. wel mee aan mag komen, krijg je een extra gebakje denk ik.hihihih.
    gr. liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat heb je een mooi tasje gepimpt, daar zal je jarige zus, vast heel blij mee zijn..
    Het is een echte bjoetie dat tasje...


    Liefs en groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Tuurlijk kan je daarmee aan komen, 't tasje is geweldig.

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wauw wauw prachtig Plony.
    Een hele leuke vintage met een waterval van bloemen.
    Dat zusje van jou gaat zich daar heel vrolijk bij voelen.
    Gefeliciteerd met haar verjaardag.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heel erg mooi Plony!
    Van harte voor je zus en ze zal er vast ontzettend blij mee zijn!!!

    Veel Liefs
    Naomi

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een prachtig tasje,mooi plaatje.
    En wat een geweldig papier en details.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Een supermooi tasje Plony, dit is al een cadeautje op zich! Zal je zus zeker blij mee zijn!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtig Plony, mooi met al die roosjes. Daar is je zus vast heel blij mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Van harte gefeliciteerd Plony en een geweldig tasje heb je gemaakt voor je zus.

    liefs Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat gaafff! Ik wou dat ik je zus was, hahaha. Ik vind hem helemaal geweldig! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Je mag er bij mij ook mee aankomen hoor Plony! Het is prachtig!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Geweldig Plony! Wat een prachtig tasje heb je gemaakt voor je zus. Gefeliciteerd met haar verjaardag.

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hoi Plony

    Gefeliciteerd met je zus en dit is een prachtig tasje met een mooie bloemenpracht erop.
    Ik kom op dit moment ook niet zoveel aan het bloggen toe want er zijn idd ook nog anderen dingen die gedaan moeten worden, maar ik heb alles weer bewonderd en het kaartje met Vera de muis vind ik ook een plaatje van een kaartje.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Gefeliciteerd met je zus Plony en wat heb je een schitterend tasje voor haar gemaakt, helemaal super. Dat zal ze zeker waarderen. Ik vind hem geweldig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  29. HOI PLONY wat heb je toch weer je best gedaan ik vind het super gaaf geworden en wat zal je zus er blij mee zijn ja dat weet ik eigenlijk wel voor 100% zeker en ook MET de inhoud ook heb je hele leuke frutsels gebruikt nou meid tot ziens en groetjes NEL

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Nog van harte met je zus Plony. Het tasje is prachtig geworden.
    Fijne dag,
    Ethel

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Schitterend gedaan zeg.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Owwww joepie wat een leuk tasje. En zoveel blommegies:)
    Leuk gedaan hoor.

    Bedankt weer voor het meedoen aan onze challenge op het Scr@p-Cards Challenge-Blog:)

    Groetjes,
    Neltine

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.