maandag 2 juli 2012

Weekendsol bij het freubelstraatje....


Ik heb nog een kaartje gemaakt voor de weekendsol bij het Freubelstraatje .
Ik had hem daar al geplaatst maar hier nog niet.
De opdracht was : niet vierkant--- roze/geel/groen----zomers.
Ik heb mijn Vera plaatjes er maar weer eens bij gepakt en een easel gemaakt, gewoon omdat ik dit zoooooo leuk blijf vinden.
Ik denk wel dat de opdracht goed is uitgevoerd, ik vind het in ieder geval een lief kaartje voor in de kaartenbak, altijd wel animo voor dit soort kaartjes.

Fijne dagggggggggggg, ik ga weer buiten verder met het schoonmaken van de schuttingen.
Liefsssssssssss. Plony



25 opmerkingen:

  1. Hoi Plony,
    Wooooooow PRACHTIG.....kan niet anders zeggen. De mal van MD is zooooo geschikt voor een easelkaart en jij hebt deze PRACHTIG weten te versieren ☺☺☺.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart, Plony!!

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Plony je hebt het weer prachtig gedaan en makkelijk als je een plaatje op voorraad hebt, heel veel groetjes Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohhh die is leuk, ik ben gek op Vera de muis.

    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is super cute en mooi gemaakt Plony.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh deze is helemaal in mijn straatje hoor. Superrrrrrrrrrrrrrrr.
    gr bets

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zwijmel. zwijmel, Vera de muis blijft leuk. Ik denk inderdaad dat hier liefhebbers voor zijn.
    De kaart met het elfje is ook prachtig, je weet er altijd weer wat moois van te maken.
    Groetjes,
    Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel schattig kaartje Plony!
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw Plony hij is weer kei gaaf leuke vlindertjes heb je gebruikt en ik zie dat jij ook de blaadjes van Crealies hebt die zijn zo schattig ik vind je kaart prachtig, en sopse hè
    liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een lieve schattige kaart heb je gemaakt. Mooi van kleur ook.

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart weer en Vera ja die blijft favoriet.

    Groetjes Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het is een schatje deze kaart. En wat leuk om Vera de Muis erop te zien.
    Blijft zo leuk die afbeeldingen.
    Prachtig model kaart.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een schatje
    leuke easelkaart

    liefs debby

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtig kaartje Plony,lief plaatje.
    Heel mooi papier en details.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik zag hem al voorbijkomen op het freubelstraatje, maar ik vind hem zo keigaaf, schitterend. Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een schitterende kaart weer Plony, hij is top. En ik hoop dat je schuttingen schoon zijn geworden.
    liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oh ja, Vera blijft schattig. Het kaartje vind ik o zo lief!
    Ook de andere kaartjes die ik gemist heb, zijn prachtig.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Super mooie easelkaart met een schattig plaatje.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Weer helemaal mooi, Plony. Prachtig die kleuren en details. Een geweldige easelkaart. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Blijft een lief muisje die Vera, en de kleuren zijn prachtig, je hebt er een mooie easelkaart van gemaakt.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een heerlijk prachtige kaart Plony! Ik ben dol op muisjes en wat een mooie kleuren.
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ben helemaal weg van je kaartje Plony!

    liefs Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat superlief en mooi is je kaart met Vera, ze blijft een cutie!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Leuke gezellige zomer kleurtjes, hier wordt je toch vrolijk van. En Vera de muis is altijd leuk om te maken.
    Fijne dag Groetjes Ghea

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.