donderdag 2 augustus 2012

Alles mag......


Hallo meisjes......hier ben ik weer!
Oma was even druk met oppassen op onze kleine schat Ayden en dan is het kaarten maken helemaal NIET belangrijk, hihihi.
Ik heb dan ook wat langer over een kaartje gedaan dan jullie van mij zijn gewend maar ook IK ben wel eens druk.....op mijn manier, hahaha.
Ik werd al gemist maar géén paniek...........hier is weer een kaartje!!!!!!!

Ik ben afgelopen dinsdag gezellig aan het kleuren geweest bij mijn zus en ook Petra was van de partij. Twee afdrukjes heb ik ingekleurd en daar had ik al direkt een plannetje mee.


Ik heb enige tijd geleden van een lief hobbymaatje twee stansjes gekregen van een MD-huis en 1 daarvan had ik al gebruikt en hier komt dan nr. 2......
Een heeeeeel ander kaartje maar ik denk dat het best geslaagd is om op deze manier het huis te verwerken.


Is ie niet leuk geworden zo samen met mijn twee ingekleurde meiskes???????

Met deze kaart wil ik meedoen aan de challenge bij http://kreatejadt.blogspot.nl/ en daar mag ALLES dus dat is een makkie.

Ik ben weer heel benieuwd wat jullie er van vinden en ga nu nog even verder met mijn geurharten......jullie gaan het wel weer zien.
Lieve groetjes van Plony en natuurlijk weer  TOT BLOGS !!!!!!!!


26 opmerkingen:

  1. Hallo Plony,

    Mooi hoor, je huis,schattig met die meisjes. Oh oh wat moet ik nu weer verzinnen voor mijn huis, dat ik nog heb liggen??
    Morgen komt Julia mij helpen met het Blog..dus misschien..gaat het lukken...

    Fijne avond, lieve groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, wat kei en keigaaf zeg Plony. Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha Plony ja ik was al ongerust ik dacht al waar zit ze nu maar gelukkig ben je er weer wat een paniek zaaier ben ik toch he mijn dochter zou zeggen BEP STRESS wat heb je er weer iets moois van gemaakt en net wat ans zegt wat moeten wij nu weer verzinnen je maakt het ons weer moeilijk , we gaan maar iets verzinnen in ieder geval zet je ons weer lekker aan het werk dikke kus en groetjes NELLETJE

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja je kleinzoon gaat voor logisch toch?
    Je kaart is prachtig, ook ik heb wat stansjes liggen, dit geeft inspiratie,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Plony je hebt er weer iets super leuks van gemaakt.
    Helemaal toppie

    Liefs Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je dit supergaaf gedaan Plony. Echt GEWELDIG!! De Tida´s zijn ook prachtig gekleurd!!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik had de mallen al verschillende keren gezien maar ik vond ze zo groot voor een kaart, maar zoals jij ze nu gebruikt hebt is helemaal geweldig, mooi ingekleurde afdrukjes ervoor.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig, prachtig Plony het lijkt wel een schilderijtje er is zoveel op te zien .Prachtig Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. geweldig leuk gedaan Plony!
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig kaartje heb je gemaakt!
    Het zijn erg leuke mallen.
    Mooi ingekleurd Plony.

    Groetjes van Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooi tafereeltje, erg mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een geweldig mooi kaartje Plony, er valt zoveel te zien! Leuk dat je alsnog meedoet aan de challenge van Krea TeJa.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ooohhhhh...wat mooi Plony! Wat een leuk tafereeltje heb je ervan gemaakt. Bedankt voor het mee doen met de challenge van Krea Teja en hopelijk tot de volgende keer!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. O ja Plony deze is zeker heel leuk.
    Gezellig ziet het er allemaal uit.
    Je hebt dat weer mooi gedaan.
    Fijn weekend.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtige kaart heb je weer gemaakt, wat zijn ze leuk die huisjes van MD he, leuk gedaan hoor Plony. Ja ik heb het ook druk gehad met oppassen van de week ik had Iefke 2 dagen ze bleef slapen, nu gaan ze 3 weken op vakantie jammer, wat is het toch leuke he om op te passen.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuk kaartje Plony! Die stans is super.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Het is er weer eentje om in te lijsten Plony, en wat dat oppassen betreft dat is toch zeker gezellige drukte...

    groetjes hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ooohw deze is ook alweer zo mooi, super gedaan Plony!

    liefs Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Super leuke kaart, Plony!!

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wauw Plony wat is dit weer schitterend gemaakt zeg, helemaal super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat zal jij genoten hebben van ayden :)
    En wat heb je weer een geweldige kaart gemaakt met dat huis, het lijkt net een scène uit een film zo mooi compleet heb je het gemaakt!,
    Liefs nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtig deze kaart en wat een hoop te zien. heel erg leuk gedaan en fijn dat je meedoet aan de challenge bij krea teja.
    groetjes paula

    BeantwoordenVerwijderen
  23. In een woord GEWELDIGGGGGGGGGG Plony
    groetjes lenny

    BeantwoordenVerwijderen
  24. OOh wat is die geweldig Plony!! Leuk dat je meedoet met de challenge van Krea Teja :) Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een mooie kaart. Schitterend met de leuke stempel van Tilda met scooter. Wat een leuke stempel is dat toch.
    groetjes Joke.

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.