zaterdag 11 augustus 2012

Burghse Dag 2012



Hallo .........

Totaal versleten zit ik nog even achter de computer om nog wat foto's door te sturen en ik dacht dan maak ik ook maar een blogpost.
Op de foto bovenaan sta ik samen met mijn HJ-maatje Bea te stralen, hihihi, achter de kraam van
Bea......... leuk om haar weer eens te zien!!!!!!
Kijk eens wat een geweldige dingen Bea in haar kraampje had staan, samen met haar man gemaakt.......schitterend hè....






Mijn vriendin Hennie zat heerlijk in het zonnetje te kantklossen vóór onze eigen kraam....


wat was ze ijverig hè.....
Het was enorm druk, geschat aantal bezoekers was 20.000 dus we hebben mensen genoeg gezien zou ik zeggen.



Ik was zelf ook bezig hoor, en ik kon mijn man wel schieten dat hij dit soort foto's aan het maken was want ooooooooo........wat charmant, hihihi maar oké.........hij hoort erbij.

Wat een geweldige dag was het, geweldig mooi weer, veel belangstelling en lekker verkocht.......geen vintage meer te zien in onze kraam.........ik had nog wel 10 x zoveel kunnen maken want wat was iedereen enthousiast.......heerlijk. Dat geeft een goed gevoel.

Nog even wat sfeerfoto's van deze Burghse Dag en dan wens ik jullie allemaal welterusten en sweet dreams!!!!!!
Liefs Plony.











15 opmerkingen:

  1. Wat een stralende Plony zie ik, je hebt een heerlijke dag gehad én goed verkocht, wat wil je nog meer.
    Jij maakt ook zulke mooie,vintage creaties.. geweldig..

    Welterusten..wat zul je moe zijn..

    lieve groetjes Ans..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat je goed verkocht heb ja dat kan niet anders met zulke leuke spullen en zeker de prijsjes van jouw dat zijn weggeefprijsjes je hebt er je best toch voor gedaan, heel veel groetjes Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gezellige foto's allemaal heerlijk zon dagje!
    Ben blij dat je genoten hebt meid..
    Slaap vandaag maar even lekker uit je hebt hard gewerkt en wel een dagje rust verdiend !!

    Liefs hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk bericht en leuke foto's, Plony. Je staat helemaal niet raar op de foto, hoor. Fijn dat je goed verkocht hebt.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Plony,

    wat ziet het er gezellig uit! Leuk dat jullie een fijne dag gehad hebben en veel verkocht hebben! Het is goed dat je man zoveel foto's heeft gemaakt want dit wil ik volgend jaar ook wel eens zien! Tip me ff als het weer zover is, lijkt me heel gezellig!
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Plony

    Wat fijn om te lezen dat je zoveel verkocht hebt en een leuke dag hebt gehad. Je spullen zijn ook prachtig dus ik kan me wel voorstellen dat je alles verkocht hebt. Leuke foto's hoor, die horen erbij en het is leuk om te zien, zo krijg je een indruk!
    Nu dus lekker een dagje rust na al die inspanningen...........of toch niet...........?
    liefs Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Plony,
    Wat een LEUKE impressie van de Burghse Dag.
    Enneh.....niet te vaak schieten op je man.....je zou hem eens raken ☺☺☺.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk dat je zo goed verkocht hebt. Dan kun je weer lekker aan de slag voor de volgende markt! Je maakt ook ontzettend leuke creaties!
    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hai Plony, ja, ik wilde je ook al 'zoeken', maar kon nog niets vinden! Haha, wat grappig dat we elkaar toch gevonden hebben! Ik ga je linkje er even inplakken, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Plony, zo te zien heb je een geweldig dag gehad. Heel leuk hoor. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je hebt een geweldige dag gehad!
    Het ziet er allemaal gezellig uit!

    Groetjes van Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat is nog eens eer van je werk hebben Plony, maar ook de andere dames verdienen een compliment!
    Alles zat mee, nu even een stapje terug zodat je er later weer fris en fruitig en de freubel kunt gaan.

    Gr, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wowwww wat heeft je vriendin en haar man mooie creaties gemaakt, heel mooi gedaan, en het kantklossen is ook een plaatje om te zien.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat ziet dat er allemaal gezellig uit zeg!!, en wel veel beter weer als vorig jaar :)
    Fijn ook dat iedereen zo enthousiast was, maar ja dat kan ook bijna niet anders!
    Liefs
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat leuk plony om wat foto,s te zien en fijn dat je zo goed verkocht heb maar dat was wel te verwachten. je kaarten en creaties zien altijd super uit!!!


    lieve groetjes rita

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.