vrijdag 10 augustus 2012

En nog meer vintage......


Goeiemorgennnnnn.........

nog even snel wat vintage dingetjes neergezet hier en dan moet dit het maar zijn zo voor de Burghse Dag. Samen met de spulletjes die ik al gemaakt had de afgelopen maanden en met wat frutsels die ik nog over had van de vorige braderie , denk ik dat het toch wel weer een aardig kraampje gaat worden. De kantkloscreaties van mijn vriendin moeten tenslotte ook nog een plaatsje hebben hè, haha. Dat staat trouwens wel heel mooi bij elkaar hoor, met kantklossen kun je ook leuke dingen doen. Het is al lang niet meer alleen een randje voor in de kast of voor aan een zakdoekje.....nee, ook dat is moderner geworden.

Ik ga mijn laatste twee potjes even showen + nog 1 ingepakt stukje zeep en dan wens ik jullie een hele fijne dag. Ik hoop vanavond, heeeel misschien, nog even tijd te hebben om te bloggen maar morgenochtend vertrekken we al om half 7 richting Burgh-Haamstede dus dat wordt NIET midden in de nacht naar bed want dan blijft er helemaal géén slaaptijd over en dat kan natuurlijk niet. Ik heb aan heel weinig slaap genoeg maar zo af en toe moet je wel wat uurtjes slapen want anders gaat het niet goed komen.
Fijne dag allemaal en als jullie mij vandaag niet meer langs zien komen dan misschien tot zondag.
Lieve groetjes, Plony.














18 opmerkingen:

  1. Wauwww Plony
    Wat mooi allemaal. Jij bent morgen zo los hoor, het zijn echte blikvangers

    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn ze weer mooi Plony,
    De mensen staan morgen in de rij om je schattige spulletjes te kopen. Veel succes morgen..

    Lieve groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Plony,
    Veel succes morgen!! Deze 2 potjes en het stukje zeep zien er weer prachtig uit!!!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Plony,

    Wat een prachtige creaties! Veel succes en plezier morgen!!

    Groetjes Agnetha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een super leuke spulletjes heb je weer gemaakt
    dat is morgen zo verkocht
    ik wens je heel veel succes morgen.

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Plony,
    je creatie's zijn heel mooi hoor!
    Veel plezier morgen op de markt!
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Waar kan ik een bestelling plaatsen??

    Im in Love.............

    Wat prachtig plony echt zo mooi jammer dat je zo ver weg zit anders kocht ik je halve inboedel vrees ik !!!

    Veel plezier he!

    Liefs Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat zijn ze weer prachtig geworden het is maar goed dat je niet teveel mee kan nemen, anders komt je vriendin met haar kantklos kadootjes net eens meer aan de beurt hihi lol
    Ik wens jullie beiden een hele mooie en fijne dag en lekker leeg naar huis dat is het mooiste.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Adorable creations as always sweet friend:)
    Have a fabulous weekend:)
    Next 10 days I can't leave comments on your blog because I'll be on holidays:)
    Big hug,
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Adorable creations as always sweet friend:)
    Have a fabulous weekend:)
    Next 10 days I can't leave comments on your blog because I'll be on holidays:)
    Big hug,
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig, prachtig! Geniet ervan morgen!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ohhhh Plony,wat schitterend allemaal gemaakt.
    Je bent lekker bezig meis.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat is het toch allemaal geweldig wat je weer hebt gedaan wat zou Plony moeten gebruiken als er geen Vintage was , heel veel groetjes en veel plezier morgen groetjes Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super, super, super Plony, heel veel plezier morgen.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuke spulletjes heb je weer gemaakt Plony!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wauw Plony wat een schitterende creaties!! Super mooi en heel romantisch!! Je zal je vast en zeker al verkocht hebben!! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.