donderdag 9 augustus 2012

nog veel meer vintage......



Goeiemorgennnnnn........

ja, nog veel meer vintage.........ik kom soms niet meer uit die sfeer, zooooooo heerlijk om allemaal van die lieve, simpele en vaak ook nog goedkope frutsels te maken en bij elkaar te zetten als sfeerpuntje op een tafeltje of kastje.

Ik wil, even tussendoor jullie nog een keer herinneren aan ons hobbyhome/hobbyartikelen-blog waar ik al veel van jullie gezichten voorbij zag komen maar waar er nog veeeeeelllllll meer bij kunnen en waar ik jullie wil adviseren om lekker aan de FEEST-CHALLENGE mee te doen en dan kans te maken op een SPELLBINDER-MAL naar keuze........wie wil dat niet??????
Jullie hebben nog tot het einde van de maand en een FEEST-creatie is toch altijd leuk om te maken????? Doen hoor.......ik zie jullie wel verschijnen op het (kortweg) HH-blog  en ga dan ook even door naar de webwinkel van Hanneke, daar krijg je géén spijt van!!!!!

Dan nu mijn vintage-gefreubel....

Je neemt een leuk glazen potje......ik zal niet zeggen waar ik het gekocht heb.....en je plakt er wat gezelligs op.....



Je neemt een goedkoop, lekker ruikend stuk zeep......je ziet er tenslotte niets meer van maarrrrrrr.....je ruikt het wél......



is het geen dotje??????
Dan heb ik nog maar eens een luciferdoos erbij gepakt en ook daar plak je weer wat gezelligs op........



en als je dan alles bij elkaar in een houten bakje zet......dan krijg je......



Is dat niet schattig......en vóóralllll........lekker vintage......hahahaha.
Fijne dag allemaalllllllllll........liefs van Plony.



25 opmerkingen:

  1. Prachtig Plony! Wat zal dat gezellig staan!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend gemaakt weer Plony, lekker sfeertje.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ziet dat er allemaal ontzettend schattig uit, Plony!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo mevrouw Vintage..haha..

    het blijft leuk om al je lieve, schattige Vintage spullen te bekijken.. en je inspiratie..raakt nooit op...

    Fijne dag, groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh WOw, WOW, WOW Plony!!! Beautiful! Judy x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hè hè...eindelijk kan ik weer iets van me laten horen....ik heb een heel stuk terug moeten kijken want ik heb weer een dag of 10 zonder internet gezeten....
    Wat heb je weer schitterende dingen gemaakt!!! De vogelkooitjes zijn helemaal geweldig!!!!
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. woh schitterend wat heb je toch telkens leuke ideeën en wat is dit weer mooi gemaakt,
    ik ben ook verder naar de oudere berichten gaan kijken en moet zeggen dat het er allemaal schitterend uitziet,
    nou hou ik ook erg van vintage, dus ik kan hier alleen maar van genieten,
    ja echt super leuke creaties.

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je bent weer goed bezig wijfie, ik denk dat de kraam zo weer leeg is, want ik denk dat de Zeeuwen daar wel van houden,maar dat kan ook niet anders het ziet er weer prachtig uit
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je gaat lekker Plony
    wat een schitterende creaties heb je weer gemaakt, het is genieten hoor al dat moois

    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat ziet er zeker erg vintage uit maar is erg mooi en prachtig gemaakt.
    Als we die leuke A.... winkel toch niet hadden, hahaha , ga er zelf ook regelmatig shoppen.
    Groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Plony

    Wat ziet het er toch weel gezellig uit allemaal en rose............zo mooi! Je hebt het helemaal te pakken, hou vast hoor, ik geniet ervan!

    liefs Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je bent goed bezig met de vintage. Dit zijn ook weer hele leuke creaties. oogt heel mooi alles tesamen op dat dienblad. Mooi voor een sfeerhoekje.
    chooo! ik zie it ook allemaal zo graag.
    Weer een heel mooi idee Plony.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw wat verwen je ons toch weer met deze prachtige werkstukjes, stuk voor stuk plaatjes. Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je zou het misschien niet echt zeggen aan mijn creaties maar in mijn woning hou ik ook wel van zulke spulletjes. Je hebt dit weer prachtig gedaan, een echte eye-catcher!!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ziet er weer heel gezellig uit allemaal Plony.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Aller-allerliefste Plony,ik ben binnenkort jarig enne.....hihi,euh,ik vindt dit zóóóó prachtig,hmmmm...(bloos,bloos),grapje hoor Plony,behalve dat ik het heel mooi en gezellig vindt staan,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Schitterend allemaal!
    Je bent weer erg leuk en creatief bezig geweest, om jaloers op te zijn :)
    Het ziet er ontzettend gezellig uit!!!

    Veel Liefs
    Naomi

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat ziet dat er schattig uit, Plony!! Ik had al een reactie op hobbyjournaal geven maar ik vind dit zo leuk wat je gemaakt hebt dat ik niet laten kan om hier ook nog eens een reactie achter te laten.

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een supergave creatie's Plony!! Staat zo leuk om het dienblad!! Zo romantisch!!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  20. So romantic creations Plony:) Love the dies and the butterflies:) Lovely image and flowers too:)
    Hugs,
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Het is weer in één woord schitterend Plony. En het kaartje feest staat al op mijn lijstje hoor, dus komt goed van deze kant.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ziet er weer perfect uit allemaal Plony.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Helemaal vergeten om te reageren wat een leuke spulletjes toch allemaal ik denk dat ze staan te dringen a.s zaterdag in burg haamstede heel veel succes hoor morgen groetjes Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Snoezig, lief en mooi bij elkaar op het dienblad!!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Errrrrrg leuk Plony, z n dienblad met al die heerlijke en mooie vintage hebbe dingetjes GE WEL DIG
    Die doen het toch altijd wel goed
    voor de verkoop, love it veel succes morgen, lieve groetjes van Ghea

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.