woensdag 8 augustus 2012

vogelkooi nr. 2


Hier ben ik weer, met mijn 2e blogpost vandaag.....

A.s. zaterdag ben ik de hele dag te vinden achter een kraam op de hobbyisten-markt van de Burghse Dag in Burgh-Haamstede.
Een hobby-vriendin van mij kantklost maar helaas heeft zij heel veel problemen met haar gehoor. Ze heeft ooit eens aan mij gevraagd of ik met haar mee wilde om haar te helpen bij de kraam als zij zit te kantklossen en dat doe ik dus ook al heel wat jaartjes. Ik neem van mezelf ook altijd wel wat spulletjes mee om de kraam mee te vullen en ik was deze keer ook van plan om de vogelkooitjes mee te nemen maar dan moest de "grote" vogelkooi natuurlijk ook nog wel gepimpt worden.
Ik heb van deze kooi een Tilda-kooitje gemaakt en ik ga jullie met wat foto's showen hoe of het geworden is. Ik vind alleen wel dat het moeilijk is om te laten zien hoe het er uitziet maar ik denk wel dat jullie ook nu weer een idee krijgen van mijn gepimpte vogelkooitje ennnnn........nee, ik heb géén aandelen van de action, hihihihi. ik heb er bijna wél recht op denk ik.......hahahahaha.
Fijne avond allemaal!!!!!!!!!!!!!!!




















en nog 1 fotootje van de twee kooitjes naast elkaar....







22 opmerkingen:

  1. Wat zijn je kooitjes prachtig geworden,het wordt vast een groot succes zaterdag met je mooie creaties.
    Heel veel plezier alvast,liefs,Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaaaffffffff Plony!! Superleuk gedaan!!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooooooo wat een dotjes. helemaal leuk
    en uit je reactie kan ik opmaken dat je deze super schattig vogel kooitjes bij de action gekocht hebt???

    morgen toch eens even gaan kijken dan, want ik vind ze super schattig

    liefs Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super gaaf gemaakt Plony.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Succes gegarandeerd want ze zijn gewoon prachtig Plony! Ook je kerstkaartje is weer zo mooi geworden!! Hoe doe je het toch???
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat ben je toch een goeierd hè Plony om iemand in Burgh-Haamstede te gaan helpen,,,, ik denk wel dat je zelf ook goede zaken gaat doen ,,want de vogelkooitjes zijn prachtig,je hebt de foto's superssssssssss gemaakt.Ik zal duimen dat het mooi weer is
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat zal zeker wel een succes worden zaterdag Plony, de kraam zal er in ieder geval heel vrolijk uitzien. Leuk. En je vogelkooi is weer top geworden.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Veel succes zaterdag! Aan je creaties zal het niet liggen, je kooitjes zijn gaaf! Liefs, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterend meis, zo romatisch ! Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oooh gelukkig.. je grote kooi is ook klaar..leuk hoor die 2 kooitjes samen.. je hebt er echt iets leuks van gemaakt...LIEffff.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Deze is ook schitterend Plony
    heel veel plezier zaterdag en heel veel succes met de verkoop

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh wat zijn ze weer mooi jammer dat ik ze zaterdag niet in het echt kan komen bekijken want ik weet zeker in het echt zijn ze nog veel mooier heel veel succes zaterdag groetjes NEL

    BeantwoordenVerwijderen
  13. petra van Ast08 augustus, 2012

    Wat een schattige kooitjes, erg leuk geworden Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Plony,
    PRACHTIG die 2 kooitjes zo naast elkaar te zien. Zo zie je toch heel GOED het verschil en dat zit hem alleen maar in de GROOTTE.....ze zijn alle 2 PRACHTIG ☺☺☺
    Veel plezier op de markt en succes met de verkoop.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Plony, Tjeempie deze is ook zo mooi Zucht.....
    En wat knap bedacht en mijn complimentjes hoor !!

    Liefs Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Onwijs gaaf meid wow
    hugs,ans xx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat zijn ze prachtig jou vogelkooitjes, ik kijk mijn ogen uit SUPERGAAF Plony, en wat het weer betreft zaterdag die zit wel goed dacht ik.
    Heel veel succes oja je hebt het duidelijk in beeld gebracht je vogelkooitjes hoor. Nog maar 20 volgers en dan zijn we bij de 200 aangekomen GE WEL DIG.
    Fijne dag liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ohhh wowwww Plony,wat is dit schitterend.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Nou je vogelkooitjes zijn heel erg mooi geworden.
    Groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Net als de andere vogelkooitjes supergaaf :-) Succes morgen op de Burghse Dag, een flink aantal jaar geleden ben ik er ook eens geweest, leuke markt is dit altijd!
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een feestje!! Vind ze zoo supermooi!!!
    Veel plezier morgen!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.