maandag 15 oktober 2012

Challenge nr. 31 bij DMCC.....

Vandaag start weer een nieuwe challenge bij The Dutch Magnolia Chickies en de opdracht voor de komende 2 weken is:   Gebruik kraft op je kaart.
We hebben ook deze keer weer een stempel van Marianne die jullie aan kunnen vragen bij dutchmagnoliachickies@hotmail.com  maar als je hem aanvraagt dan moet je hem ook écht gebruiken op je kaart!!!!!!



De sponsor is deze keer mijn eigen favoriete webwinkel, haha

en Hanneke stelt een prachtige prijs beschikbaar uit de nieuwste collectie van Joy...
Joy stencil kop en schotel.

Leuke stempel, leuke prijs en leuke opdracht.....genoeg redenen om mee te doen dus.
Ga voor inspiratie op het blog kijken wat mijn DT-collega's voor jullie uit de hoge hoed hebben getoverd en ik hoop dat ook mijn eigen bijdrage voor een beetje inspiratie kan zorgen.




Veel succes allemaal en.....een hele fijne dag!!!!!
Lieve groetjes van Plony.



 
                                                                                                                                             
 
 

25 opmerkingen:

  1. Prachtig gemaakt hoor Plony,evenals de kaart in ton-sur-ton.Je bent er maar druk mee.Ik zal eens op de betreffende challenge-blogs gaan kijken,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldige kaart Plony je hebt echt een plaatje gemaakt hoor mijn hemel ben er stil van...
    Leuk he Sponsor en een kaart van jou erbij lol

    Fijne dag meid!
    Gr Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooie kaart
    er zit genoeg op en toch komt die rustig over
    gr.agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Plony,

    Deze is weer super....WOW..mooi ingekleurd en prachtige afwerking en..je Blog ziet er ook weer toppie uit..ik ook ik ook (Nel ook)haha..

    Fijne dag, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een prachtig kaartje is het, Plony!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig, wat een super leuke kaart heb je gemaakt Plony!

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Eerst even zeggen dat je een prachtige lay out hebt,schitterend met de rozen. je kaart is ook prachtig Plony, ik ga kijken of ik tijd heb om mee te doen deze keer.Jouw kaart is weer een beauty zoals we van je gewent zijn,de kleuren zijn ook mooi bij elkaar.
    lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wowwww Plony...wat ziet je Blog er mooi uit zeg! Je hebt een schitterend voorbeeld kaartje gemaakt, ook je Ton-Sur-Ton kaart is geweldig mooi

    Fijne dag
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ohhh wat is tie toch liefffff xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Plony,

    Soms vraag ik me af of jij wel ooit slaapt;)
    Wat een prachtige creaties zie ik weer staan, top hoor. Je Blog is ook weer veranderd en is supermooi!
    Liefs Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schatje !! liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een schitterend kaartje hoor, super !

    liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  13. prachtig kaartje met leuk afdrukje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. What a sweet and cute card ^_^
    Gorgeous papers and lovely image^_^
    Hugs,
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oooh wat een schatje Plony, helemaal super!
    Fijne avond,
    Ethel

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat is dit weer een schitterende kaart Plony.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ziet er weer helemaal toppie uit Plony.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuke kaart, Plony! Met weer prachtige deatils.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een prachtige kaart Plony! Hele mooie kleuren en een schattige Tilda! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een schatje Plony, ik vind dit zo'n lief stempeltje. Groetjes Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Een schattige kaartje Plony!
    Je kaartje van gisteren heb ik gemist maar wat een supermooie kaart!!!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een superleuke stempel zeg, en wat heb je er een mooie kaart mee gemaakt zeg, mooie kleur ook!!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wauw wat is die weer super geworden Plony, ik vind hem prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ook deze is SUPERFANTASTISCHGEWELDIG, ik weet het gewoon niet meer bij jou, de een is nog mooier dan de ander.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.