dinsdag 16 oktober 2012

Colour, bouble and sparkle....

Hoi hoi.........
Hier ben ik weer met een kaartje.........deze keer heb ik 2 challenges gecombineerd...
1) Winterwonderland waar ik werd geinspireerd door vooral het paars op de foto (colour, bouble and sparkle)
2)  http://pinkinksketchchallenges.blogspot.nl/ waarvan ik de sketch heb gebruikt.

Het is een kaartje geworden waarin het vintage een beetje is verdreven door een beetje kitsch......ik vind het wel weer eens iets anders, hihihi, jullie weten het hè....van mij kun je alles verwachten......
zó ben ik romantisch met mijn kaartjes, vintage of klassiek......aan het kleuren en scrappen........heerlijk, ik pas écht niet in 1 hokje maar.......
het blijven natuurlijk wel échte Plony-kaarten, hahaha.
Ik hoor wel weer wat jullie er van vinden......doeidoeiiiiiiiiiiiiiiiiiii.
Liefs Plony.



26 opmerkingen:

  1. hoi Plony,dit meisje is nog wakker hoor,dus maar even reageren op je prachtige kaart,ik waan me een beetje in de jaren dertig,ik vind het zo prachtig gemaakt,echt ik denk nu terug in de tijd, wat ik nog leuker vind is dat jezelf ook weer eens met een challenge mee doet. slaap lekker wijfie .
    liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig kaartje Plony!

    Groetjes van Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is prachtig Plony.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. beautiful take on our photo inspiration, thank you for joining at the Winter Wonderland
    Hugs Kate xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha, die Plony..helemaal over de top deze keer..ik vind hem prachtig hoor..en inderdaad erg op het randje van kitsch..Dat paars heeft wel wat..ik vind je kaartje SNOEZIG...

    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een pracht van een kaart zeg, schitterende kleuren en details !!

    liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schitterend kaartje, Plony.
    Ik vind je blog-layout ook mooi.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijk toch om met vanalles bezig te zijn? Ik vind het een prachtige paarse kaart!
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Plony , prachtige kerstkaart in die paarse tinten. En lekker veel frutsels op je kaart .... daar houd ik wel van. Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ha meis....het kant op de kaart doet me een beetje denken aan de ijsbloemen die we vroeger op de ramen an de slaapkmrs hadden staan...vriesnachten en nog geen verwarming, hihihi.Mooi kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schitterende kaart Plony. door het paars ook een chique uitstraling.
    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig kaartje Plony
    alles past zo mooi bij elkaar

    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oohh wat mooi!!! Schitterend is de paarse kleur. Heel sjiekjes ;-)
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. What a beautiful card. Thank you for joining us this week at Winter Wonderland love Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ja, je hebt een heel eigen stijl,het is altijd mooi gedaan en heel verzorgd. Ook deze weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een mooie originele Plony kaart! Mooie details erop en een mooi kleur paars! Super gemaakt Plony! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooi gedaan weer Plony...

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Schitterend gedaan Plony! Een prachtig staaltje van je kunnen!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Plony je hebt weer een prachtige kaart gemaakt. Door de kleuren combinatie word het gelijk een sjieke kaart.

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hij is prachtig hoor en wat een schitterend stukje kant heb je gebruikt zeg!!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hij is weer helemaal Plony, geweldig hoor.'groetjes Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik vind hem weer erg mooi en Kitsch ? nee hoor en dan je hebt er hele programma's van maar dan heet het Kunst en Kitsch ook heel erg in trek hihihhii groetjes Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Alles wat jij in je handen krijgt wordt prachtig Plony. Dit is ook weer zo ontzettend mooi gemaakt, ik vind het een plaatje om te zien. Super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  24. What a beautiful combination purple and silver are! Great card!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Woqww alweer z n juweeltje om te zien, wat ga jij toch hard ik kan het gewoon niet bij benen hoe hard iedereen gaat maar doe mijn best.
    Groetjes van Ghea

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.