vrijdag 5 oktober 2012

Denkend aan vroeger.....


Hebben jullie dat nu ook.........een lieve vriendin die zich zorgen maakt als je een paar dagen niets op je blog hebt geplaatst??????? Ik wel hoor.....Nel heet ze en weet je wat ze dan vraagt???????
Waar ben je toch.....zit je in het keukenkastje, whahahahahaha. Wat een lieverd is het toch, haha maar nee..........ik zat niet in het keukenkastje.........Ik heb de afgelopen dagen alleen maar leuke dingen gedaan en achter de schermen nog wat DT-werk dus ja........dan ben je even niet op je blog maar....ik heb nu toch weer even iets te showen. Niets bijzonders maar ik zag gisteren in een groot tuincentrum, in de koopjeshoek(daar ben ik dol op) hele lieve flesjes die mij deden denken aan de flesjes waar vroeger exota in zat. kennen jullie het nog, heeeeeerlijk, zo lekker chemisch van kleur was het en volgens mij mag ik van geluk spreken dat mijn tanden er toen niet zijn uitgevallen, haha. Maar deze flesjes moesten natuurlijk mee, 6 stuks zelfs want ja....zo'n koopje daar kon ik niet omheen.
Ik heb er natuurlijk een beetje vintage-achtige flesjes van gemaakt en ik laat er vast 2 zien, de rest volgt later.









Fijn weekend allemaal en morgen is mijn HH-dag dus.....TOT DAN!!!!
Liefs Plony.




13 opmerkingen:

  1. Hallo Plony,
    Wat was dat lekker hé,vooral de rose vond ik heerlijk mmm..
    je hebt ze weer prachtig in de re-styling gedaan..super..
    Wij zijn weer thuis van een dagje puppy's knuffelen en..wat zijn ze lief en mooi in 't echt...
    Straks komen de foto's nog..

    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zien er heel mooi uit Plony
    Een fijn weekend
    Groetjes Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nee hier heb ik dat niet hahaha, want ik plaats iedere dag wel een kaartje, maar op facebook dan weer wel, als ik daar een paar dagen geen berichtjes plaatst hangt er een hele lieve collega aan de telefoon of het allemaal wel goed gaat met me hahaha. Wat ontzettend leuk gedaan die flesjes Plony, prachtig om te zien. En eh Exota eerlijk gezegd nee dat ken ik niet.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt er weer wat moois van gemaakt zeg. En exota, ja dat ken ik haha je maakte er Spoetnik van ne dat was het einde. Snap het nog niet jaren later het nog weer eens gemaakt. Het was niet te drinken.....haha
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Vrienden blijven bijzonder hè...wat kun je daar blij mee zijn! Leuke fles!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. geweldig Plony, fijn weekend alvast.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oude tijden herleven ik proef nog de smaak o wat was dat lekker.
    Maar jij heb er ook weer iets moois van gemaakt super zijn je flesjes geworden.

    Gr Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ach gossie die arme Nel,ik begrijp haar wel hoor Plony,jullie als close koppeltje en dan niets op je bloggie ,ja dan gaat Nel je missen ,ik ook natuurlijk en andere volgers ook,maar eigenlijk moeten wij weten nu je zoveel dingen erbij doet,dat het nu anders is,ja toch?Je hebt het volgens mij ook best druk met je H-H blog
    gebeuren.Nu heb je wel weer twee prachtige flesjes opgepimpt met vintage, mooi hoor ,waar haal je al de tijd vandaan vrouwtje,mijn complimentjes hoor voor alles wat je doet.
    liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Plony, nog nooit gehoord van die flesjes, misschien iets typisch Nederlands? Maar jou flesjes zijn geweldig mooi, leuk gedaan!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige flesjes, erg lief in de rozekleuren.
    Groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hahah Plony ja ik miste je al en daarom mijn vraag nu weet iedereen dat ik lekker nieuwsgierig ben maar dat geeft niet hoor ik vind ze hartstikke gaaf en je moet je niet zo lang meer verstoppen groetjes Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat superleuk zo die flesjes opgepimpt naar vintage! Heerlijk he die koopjeshoeken, ik ben er ook dol op :-)
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.