zaterdag 13 oktober 2012

Free HUG........


Wat heb ik vandaag genoten........heerlijk aan de knutsel, eindelijk een (gewonnen)  stempeltje gebruikt dat maar lag te roepen....weet je wel hoe leuk ik ben????? Nou...dat wist ik wel hoor, haha.
Ik ga er geen lang verhaal van maken maar ik wil jullie wel allemaal een BIG HUG geven want jullie zijn de trouwste en liefste volgers die iemand zich maar kan wensen.........DANKJEWEL allemaal.....of ik nu veel langs kom, weinig langskom of even helemaal niet............jullie zijn er gewoon...ALTIJD!!!!!!! Ik vind jullie geweldig en vandaar........HUGSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!









Deze kaart doet mee aan de challenge bij http://divasbydesignchallenge.blogspot.nl/ waar deze keer alles mag!

Liefs van Plony.




30 opmerkingen:

  1. Heerlijk hè om ff ongestoord aan de freubel te kunnen. Een schattige kaart!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een prachtig kaartje heb je weer gemaakt. Je verhaaltje hieronder herken ik ook wel; time flies, especially when you are having fun. Je gepimpte reep ziet er ook prima uit. Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oooo... wat een super leuke kaart heb je weer gemaakt Plony!

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dank je wel Plony voor je "free hugs"ik geef ze graag terug hoor want het is altijd genieten om op je blog te komen,ook dit is weer een schat van een kaart.In de vergroting nog even goed gekeken want er valt zó veel op te zien,fijn weekend,groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een liefje heb je weer gemaakt.
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dank je wel voor de hugs lieve Plony, hier van mij een hele dikke hug terug. Ik kom altijd trouw bij je langs omdat ik telkens weer geniet van al het moois wat je maakt. Super. Kijk dit nou ook weer, zo mooi. Prachtig meis.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schatje weer. Ik vind hem geweldig! De tijd vliegt, een dag zou eigenlijk veel langer moeten duren.... Fijn weekend verder, groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Plony,
    Free Hugs geven we gewoon door.....toch? Jij hebt er in ieder geval een heel MOOI kaartje mee weten te maken ☺☺☺.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ook weer zo,n lieverdje van een kaart!
    Schitterend gemaakt en een dikke hug terug.

    Gr, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Plony,
    ...en daar is ze weer met nog een prachtige kaart..jaja laat Plony maar lekker freubelen..weer heel erg mooi gedaan hoor meis..lief stempeltje en je kaartje..SUPER..
    geniet nog lekker verder...

    Hugs en liefs, Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Natuurlijk zijn we er altijd om bij jouw mooie kaarten en creaties te komen kijken,daar volgen we je toch voor?
    Ik ben meestal wel laat met mijn berichtjes ,maar ik kom altijd even bij je langs,nu heb je dan toch wel weer een héle mooie kaart gemaakt zeg,Plony wat een schatje van een digi,ook zo mooi gekleurd ,de pin is ook schattig ,ik vind je kaart een beauty.Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig kaartje Plony, enne 't is altijd een plezier om bij je langs te komen hoor.

    liefs Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ja wat vliegt de tijd hè er is zo weer een dag voorbij. Wat fijn dat je een dag lekker kon doen wat je wilde. Weggaan hoefde ook niet, het weer was er niet na. Je hebt een prachtige kaart gemaakt. Echt wauw, en een schitterende afdrukje gebruikt. Geniet nog van het weekeind.
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een geweldige kaart en de stempel zo`n schatje

    Hugs Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. 't Is weer een schatje, Plony. Erg mooi kaartje geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een prachtige kaart Plony in mooie kleuren en super details. Ook een schatje van een afbeelding en jij ook hugs, liefs Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Schittterende kaart,zo lief dat meisje,mooi ingekleurd.
    Geweldig papier en details.


    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hallo Plony,

    Ik vind je kaart weer geweldig wat heb je dat weer leuk gedaan en jij ook veel hugs.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Geweldig gedaan weer Plony...
    snap het best als je zoveel trouwe volgers hebt dat het je zelf niet altijd lukt om overal een bezoekje te brengen!


    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Oh deze is ook weer superrrrrrrrrrrr mooi.
    gr bets

    BeantwoordenVerwijderen
  21. wat een schitterende creatie
    er is zoveel op te zien
    echt geweldig mooi gemaakt

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat mooi gemaakt weer Plony, leuke stempel ook hoor.
    groetjes Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een schatje Plonny!!!
    prachtige details heb je verwerkt

    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een supermooi kaartje Plony, prachtige kleuren en hele mooie details! En natuurlijk van mij ook een dikke hug terug!!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Big hugg terug....mooi en lief kaartje ! XXXXX van je schone zusje.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. wouw prachtig kaartje weer leuk stempel ook groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ik ben weer aan een inhaalslag bezit, wat een prachtige creaties en wat ontzettend lief van je om ons allemaal een BIG HUG te geven. Je kaart is GE-WEL-DIG!!! Zulke mooie details en wat een lief stempeltje. SUPERS!!!! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  28. wat een mooi kaartje. Ik houd wel van deze kleuren.
    Het afdrukje is prachtig gekleurd.
    voor jou ook een big hug,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.