zaterdag 13 oktober 2012

Hoekjes.....

Zaterdag HH-dag dus daar is ie weer....een kopie van het HH-blog.....

Het is weer mijn dag om jullie iets leuks te laten zien maar helaas was de tijd deze week mijn vijand.......ik heb het zo druk gehad....gelukkig ook met hele leuke dingen maar deze creaties die ik jullie wil laten zien zijn een beetje uit tijdgebrek ontstaan. Wat ga ik jullie dan laten zien.....

Als eerste.....een kerstster....


Deze ster heb ik afgelopen dinsdag bij ons DT-lid Joke gemaakt (superleuk om te doen en je kan hier de eenvoudige versie zien) . De ster was toen nog helemaal wit en ik heb bedacht dat het misschien wel leuk zou zijn om jullie te laten zien hoe mooi het is om hem met hoekjes te bewerken. Ik heb aan 1 kant de joy cutting en embossinghoek Franse lelie gebruikt (helaas is er op dit moment even moeilijk aan te komen) en aan de andere kant heb ik gebruik gemaakt van de joy cutting en embossinghoek Franse lelie 2.


Je krijgt dan weer een heeeeeel ander effect maar ook best heel leuk. Jammer dat de ster zo moeilijk mooi op de foto is te krijgen want het is zéker leuk om er een paar te maken voor de kerst.

Dan heb ik met dezelfde hoekjes nog 2 kleine envelopjes gemaakt waarin ik een , ik wilde zeggen bloemenbon maar het is tegenwoordig een pasje, heb gedaan. Heel eenvoudig maar het wordt absoluut gewaardeerd als je met zo'n lief envelopje aankomt.
Bij Hanneke in de webwinkel kun je ook vintage-vellen vinden en natuurlijk nog allemaal andere leuke dingen om je creatie mee aan te kleden. Er komt steeds meer leuks dus kijk af en toe eens even wat er te koop is.





Dit zijn de envelopjes, simpel maar bruikbaar en dan rest mij nog alleen jullie een heeeeeeeel fijn weekend te wensen.
Lieve groetjes van Plony.



12 opmerkingen:

  1. Goedemorgen Plony,

    Wat leuk om zo'n envelop te geven, dat ziet er gelijk een stuk feestelijker uit.
    ik ben weg van je Kerstster, wat is hij mooi! Het lijkt net kant en die hoekjes maken het af. Erg mooi gedaan.
    Fijn weekend, liefs Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een geweldige kerstster Plony!!
    Die envelopjes zijn ook prachtig, altijd een leuk weggevertje zo hè

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nu weet ik waarom je zo stiekem zat te lachen dinsdag...wat is ie geweldig mooi geworden!!! En weet je wat nu zo leuk is....je hebt mij ook weer op een idee gebracht ;-)dus...volg mijn blog hahahaha
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Plony,
    wat een leuk idee de kerstster! Gelukkig heb ik de mal dus kan ik hem maken. Ook de envelopjes heb je heel lief gemaakt!
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. nou dat ziet er schitterend uit
    zowel de kerstster als de kado envelopjes


    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie ster heb je gemaakt en een geweldig idee met de hoekmallen! Je envelopjes zien er ook schitterend uit en alles behalve simpel! Fijn weekend, groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wonderful decoration and very beautiful vintage cards my lovely friend:)
    Big hug,
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wauwwww Plony wat een prachtige ster, een heel leuk idee!!!
    Ook de vlopjes vind ik erg mooi

    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat heb je weer leuke dingen gemaakt!

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh WOW Plony I love these! You are so creative! Brilliant! Judy x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een juweeltje je kerstster heel origineel, en je envelopjes zijn ook bjoeties heel mooi Plony
    maar dat kan je wel aan Plony overlaten.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.