dinsdag 2 oktober 2012

Kantklossen.......

Wie mij al even volgt weet misschien nog dat ik een opdracht heb van de kantklosvereniging om een paar kerstkaarten te maken. Ik heb 4 oude foto's toegestuurd gekregen (niet de béste kwaliteit) en met elke foto willen ze graag 2 kaarten zien. Het is even op de achtergrond geraakt, ik heb er 4 gemaakt en had toen allemaal andere dingen eerst te doen.....toch nog tijd genoeg.....maar nu heb ik weer een foto uitgeprint, 2x uitgeprint dan en heb daar weer 2 kaarten mee gemaakt. Er moesten niet te veel toeters en bellen op zitten maar helemaal zónder is natuurlijk niet mijn ding. De vorige waren helemaal goed gekeurd dus nu maar weer kijken of deze ook in de smaak vallen.

Nog 2 te gaan en....misschien nog twee extra....voor mijn kantklossende vriendinnen........

2 kaarten dus....dezelfde foto maar niet dezelfde kaarten..........





Groetjesssssss. Plony


21 opmerkingen:

  1. Leuk om te zien, Plony, twee dezelfde plaatjes, maar het zijn toch heel andere kaarten geworden.
    Leuk gedaan.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Plony,
    Een en al ijver weer..ik vind ze mooi en simpel en dat was toch ook de bedoeling..dus geslaagd...

    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt er 2 mooie kaarten mee gemaakt Plony. Heel verschillend met toch hetzelfde plaatje. Ik denk dat deze ook goedgekeurd worden.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. e zullen vast goedgekeurd worden. Ik zie geen toeters en bellen, maar ze zijn wel leuk "aangekleed".
    Hartelijke groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaartjes hoor !
    Heb je dat kantje op de eerste kaart zelf geklost ??

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb dat nu ook even iets uitprinten en dan heb je meerdere plaatjes zonde om weg te doen maar ook wel eens makkelijk zoals nu,
    voor jouw zijn ze misschien simpel maar wij vinden ze prachtig, groetjs Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind ze ook allebei weer mooi Plony,het is wat Nel zegt,wat jij niet zo vind ,vind een ander prachtig,ik vind ze prachtig.
    liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind ze prachtig Plony dus de dames van de kantklosverening ook....dat zul je zien ;-))
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wowww wat heb je dat weer superssss
    gedaan, ze zijn beiden eenvoudig maar schitterend aangekleed toppie!!
    Liefs Ghea uit zonnig Kootwijk

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Twee kaartjes, allebei mooi! Mijn voorkeur gaat naar de onderste!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. het zijn allebei mooie kaarten
    ik zou niet kunnen kiezen wat ik het mooiste vindt
    gr.agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hello!
    Ik ben hier komen nu op uw mooie blog te ontmoeten, met elkaar ac schattigste iets anders, daar kwam de Blogspot Directory.
    Uw kaarten zijn mooi, verdienen applaus en felicitaties.
    Ik vond het geweldig en nu ik volg je.
    Cheers.
    http://wwwavivarcel.blogspot.com.br

    BeantwoordenVerwijderen
  13. 2 geweldige kaarten.
    zeer mooi gemaakt Plony.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooi kaarten hoor ik vind zelf de groene het mooist.
    Groeten lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooi gedaan Plony! Perfect afgewerkt zonder veel toeters en bellen!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat heb je toch weer 2 schitterende kaarten voor de dames gemaakt Plony, ik vind ze super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Plony,
    Leuk om te zien wat voor verschillende kaarten je met dezelfde foto kunt maken. Allebei zijn ze prachtig!
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Plony, dank je wel voor je complimenten. Ik weet inderdaad dat we HJ-maatjes zijn. Ik doe op HJ eigenlijk niet zo heel veel meer. Af en toe plaats ik er wat op. Kan helaas ook niet alles tegelijk willen toch? Ben ook volger geworden, kan ik je hier weer in de gaten gaan houden.
    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hallo Plony

    Ik weet zeker dat de dames daar blij mee zullen zijn. Het zijn 2 mooie kaartjes geworden, niet te druk maar zo komt het plaatje wel weer extra mooi uit. Goed gedaan weer hoor, dat is jou wel toevertrouwd.
    liefs Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooie toepasselijke kaartjes, leuk gedaan zo, Plony!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.