maandag 1 oktober 2012

Nieuwe challenge op het hobbyhome/hobbyartikelenblog

Het is weer de eerste van een nieuwe maand dus dat betekent een nieuwe challenge op het HH-blog .
Wat willen wij de komende maand zien?????? Een ton-sur-tonkaart......pittig misschien maar wel een uitdaging om eens iets anders te doen dan dat je gewend bent.
Er is weer een prachtige prijs te winnen....
dus ga er eens voor zitten en doe met ons mee! Je hebt de hele maand de tijd dus dat moet lukken toch?

Ik heb mijn kaartje in de bruin/oranjetinten gehouden, een mooie kleurlijn om mee te werken en ik hoop dat jullie hem leuk vinden. Voor meer voorbeelden.....kijk op het blog en daar zie je ook het prachtige kaartje van de winnaar van de vorige maand die ditmaal onze gastdesigner is.

Tot ziens op het HH-blog, ik kom jullie daar graag tegen.


Lieve groetjes, Plony.


12 opmerkingen:

  1. Een hele mooie kaart Plony.
    Het is ook zo'n schat die Tilda achter haar naaimachine.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een schatje Plony!!!!

    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Plony,

    Schattig kaartje en plaatje..mooi in die tinten...super ..

    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterend weer plony! en wat is je stempel leuk.
    Fijne week,
    Ethel

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig Plony! Mooi zo in deze tinten. Het stempeltje is ook zo schattig. Ik heb deze stempel ook nog liggen om er wat mee te doen.....
    Er is zoveel om uit te kiezen.....
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk kaartje, Plony.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind ton sur ton op kaartjes altijd erg mooi, jouw uitwerking ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat ton sur ton is leuk,weer eens iets anders jouw kaart is prachtig Plony
    lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ton-sur-ton vind ik geweldig dus er komt vast wel iets uit...
    Jouw kaartje vind ik prachtig. Mooi in deze kleur.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige kaart,zo lief dat meisje,en mooi ingekleurd.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat eeh geweldige kaartjes heb je gemaakt voor de beide challenges!!!
    Schitterend allebei...
    Enne, dinsdag is prima hoor, ik ga Hanneke even mailen...
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.