zaterdag 13 oktober 2012

Waar blijft mijn tijd??????


Hebben jullie dat nu ook.......de tijd vliegt maar voorbij en je hebt nog zoooooooo veel te doen.......
Ik heb de afgelopen weken werkelijk van alles en nog wat gedaan en geregeld en nog had ik het gevoel dat ik niet kon doen wat ik wilde......
Voor de DT's en achter de schermen was ik best even druk bezig en dit gecombineerd met mijn familie, vriendinnen, verjaardagen......enz enz enz......maakte de afgelopen weken best een beetje druk druk druk!!!!!!
Ik hoop dat nu de rust weer eens terugkomt in mijn doen en laten want daar ben ik nu écht aan toe en ik ben maar begonnen met een Plony-dag in te lassen........nu ben ik voor mezelf bezig, zomaar met dingetjes die nergens hoeven te staan als alleen op mijn eigen blog!!!!!

Ik heb een chocoladereep gepimpt......voor de challenge bij http://scrapcardschallengeblog.blogspot.nl/ waar ik altijd trouw meedeed maar waar ik steeds niet meer aan toe kwam.


De verpakking los gemaakt en over getrokken op Maja design-papier......
ik denk dat de volgende verpakking die ik om de reep heb gemaakt wel een beetje leuker is om te geven ......toch?????



De reep past er weer perfect in dus..........eens zien wie ik hiermee ga verrassen......

Jullie gaan mij nog wel langs zien komen vandaag want........ik heb eindelijk TIJD!!!!!!!!
Fijn weekend allemaal, liefs Plony.

24 opmerkingen:

  1. Hoi Plony,

    deze is weer super leuk..zonde om zo'n mooie reep open te maken en ..op te eten..misschien aan iemand geven die aan het lijnen is?? haha..
    Ik vind het weer een echte Plony creatie..dus..SUPERMOOI..

    Fijne, rustige dag, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik herken dit heel goed hoor Plony, ook hier is het erg druk momenteel. En dan wil je zo graag maar voordat je het weet is er weer een dag voorbij. Je creaties is schitterend geworden, een echte beauty!
    Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wil ook van alles tegelijk doen en dan ga ik weer achter de pc zitten omdat ik niet weet wat ik het eerst aan zal pakken....
    Maar...je hebt een schitterende chocoladereep gemaakt!!!! Dikke complimenten hoor...
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Weer een geweldige creatie Plony!! Ik zou wel weten welke verpakking ik zou kiezen! Bedankt voor je reactie en ja, ieder zijn stijl hé. Ik hou meer van strakke, eenvoudige kaarten terwijl ik ontzettend kan genieten van kaarten waar vanalles opstaat en met zoveel prachtige details zoals de jouwe!!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je zou zo'n prachtige chocoladereep maar krijgen! Zonde om 'em open te maken ;-)
    Als je geen gegadigde kan vinden...ik hoop a.s. do. jarig te zijn..hihi...
    Je ster en vlopjes zijn ook prachtig.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wowwww wat een prachtig reepje heb je ervan gemaakt Plony!

    Geniet lekker van je Plonydag,
    Ik ben benieuwd wat voor moois we vandaag nog te zien gaan krijgen:)

    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. mooi hoor erg leuk gedaan
    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ow die Plony....wat zie ik hier nu weer!!! Wat maak je toch een mooie dingen.
    Je reep is helemaal superrr geworden.
    En ook nog mijn favoriete smaak met rozijntjes er in. Die zijn het lekkerst.

    Bedankt weer voor het meedoen (voor de zoveelste keer hihi) aan onze challenge op het Scr@p-Cards Challenge-Blog.

    Groetjes,
    Neltine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nou deze reep ziet er prachtig uit met zijn nieuwe jasje er omheen, om zo in te bijten hmmmmm
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja wat erg is dat toch hé Plony dat die tijd werkelijk voorbij vliegt, had een dag maar 48 uur, maar helaas dat is niet zo. En wat een toeval zie ik jou prachtig opgepimpte chocoladereep en laat Aniet nou net heerlijk aan een kopje thee met een stukje chocola zitten. Grappig. Goed zo dat je een Plony-dagje hebt ingelast en alledrie je creaties zijn weer prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. WAuw dit is weer schitterend gemaakt, liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoe je van zo'n lelijke verpakking zo iets moois kan maken.
    Je hebt dat helemaal naar mijn smaak gemaakt Plony en wat erin zit smaakt ook.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig zeg de gepimpte reep dat ziet er een stuk vrolijker uit.
    Mocht je er geen raad mee hebben ik hou me aanbevolen.

    Nog een gezellige Zaterdag avond en groetjes.

    Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooi gepimpte chocolade reep Plony enne ik ben nu ook volger bij jou hoor LOL want dat was ik dus ook niet.

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. je hebt het weer super mooi gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ja ik ken dat ook druk druk druk maar heerlijk dat je nu toch even de tijd voor je zelf hebt genomen je hebt de reep echt heel mooi opgepimt ik heb er trek in de hoekjes met je vorige creatie,s heb je ook weer super gedaan groetjes en veel liefs Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oh wat een mooie reep verpakking heb je gemaakt! Zonde om open te maken LOL. Een super cadeautje! Ja en de tijd, die vliegt inderdaad om en een dag voor jezelf inlassen is een heel goed idee, je loopt jezelf anders voorbij. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Plony,
    Al vliegt de tijd voorbij ☺☺☺.....ik ben hier toch even blijven "hangen" om je gepimpte chocoladereep te bewonderen. Woooooow wat is die MOOIIIII.
    Enneh.....je hebt eindelijk tijd.....gevonden?
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wowww Plony,wat schitterend gemaakt.
    Zonde om hem open te maken.


    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooi weer hoor Plony!
    Prachtig gedaan en weer heel mooie en leuke details allemaal!
    Inderdaad zoals Riet reeds zei, jammer om hem open te maken :)

    Veel Liefs
    Naomi

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hallo Plony, gelukkig ben ik dus niet de enige die op zoek is naar tijd...!! Ik vind je reep prachtig geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een prachtige reep is het zo geworden Plony, ik zou hem gewoon een mooi plekje geven en stiekem de reep op peuzelen hiii.
    Top gedaan.

    Bedankt voor het meedoen aan onze challenge bij het Scr@p Cards Challenge Blog.

    Lieve groetjes, Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Creatieveling ben je toch! Erg mooi lint gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hi Plony ik kom je even feliciteren met je 3e plaats wat super he
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.