donderdag 15 november 2012

Angel wings.....

Afgelopen nacht kon ik niet slapen.........nou gebeurt dat regelmatig maar dan weet ik vaak niet waarom ik niet kan slapen maar deze keer waren flinke hoestbuien de hoofd-oorzaak van mijn wakker zijn op een tijdstip waar ik liever had geslapen. Mijn mannie had nachtdienst dus ik dacht.....dan ga ik ook maar in de nachtdienst. Ik heb, al hoestend en proestend een houten ster gepimpt en dit nav de opdracht bij Krea Teja waat de nieuwe challenge-opdracht is.....Angel wings.
Nu gaan julie vast lachen want......wat heb ik gedaan....
ik heb, eigenwijs als ik kan zijn....de vleugels los van elkaar opgeplakt maar....dat is nog niet alles.....ik heb ze OMGEDRAAID........ik hoor jullie denken wie verzint nu zoiets geks maar dat had een reden hoor! Ik had de vleugels al verwerkt en vond het toen niet mooi met de afhangende vleugels. Ik heb alles weer losgemaakt en de vleugels omgedraaid en nu vind ik.....persoonlijk hè....dat het veel theatraler overkomt...wijdser....Ik had eigenlijk ook van de eerste uitvoering een foto moeten maken dan hadden jullie het kunnen zien maar nu moeten jullie het maar van mij aannemen, hihihi. Misschien een beetje vreemd maar zo op die houten ster is het een schattig geheel geworden. Blijft nog steeds mijn persoonlijke mening natuurlijk en ik ga die van jullie vást ook wel te horen krijgen. Één ding kan ik wél verklappen.....ik ga ze niet wéér loshalen hoor, die vleugels, hihihi.
Dit is wat het is en wat het blijft, haha.


Als jullie géén voldoende kunnen geven voor de uitvoering dan misschien wél voor het idee?????


Kijk ook nog even naar mijn onderstaande blogpost voor de nieuwe challenge bij The Dutch Magnolia Chickies.....hij is weer superleuk!!!!

Dag allemaal, liefs van Plony.

32 opmerkingen:

  1. Hallo Plony
    Ik vindt het geweldig uitzien alleen jammer dat je een nachtdienst hebt moeten draaien.
    Hopelijk haal je vannacht de slaap weer in

    groetjes Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha , waar de nachtdienst al niet goed voor is. Al is de aanleiding natuurlijk wat minder leuk.
    Als ik naar de vleugels kijk lijkt het net alsof het twee duiven zijn die elkaar aankijken.
    Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jeetje, de vreselijke hoestbuien hebben toch nog iets goed opgeleverd. Heel erg leuk gedaan, ik had de 'vorige' versie ook wel willen zien! En o o, die 80 zakjes zijn bij jou zo op!
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. het ziet er zo erg mooi uit al weet ik natuurlijk niet hoe hij anders was maar we zullen maar aannemen dat dat zo is ha ha groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat grappig! Goedgekeurd hoor! Je zal nu wel moe zijn na zo'n zware nacht, maar het heeft wel iets heel moois opgeleverd! Als je alles gewoon maakt zoals het hoort wordt het ook zo saai toch? Ik ben gek op een beetje ANDERS!
    Liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat grappig! Goedgekeurd hoor! Je zal nu wel moe zijn na zo'n zware nacht, maar het heeft wel iets heel moois opgeleverd! Als je alles gewoon maakt zoals het hoort wordt het ook zo saai toch? Ik ben gek op een beetje ANDERS!
    Liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. What a wonder^_^
    I love it^_^
    Big hug my friend,
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind het geweldig zo hoor,niks mis mee.
    Heel mooi gemaakt.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw, ziet er prachtig uit.
    Heel chic Plony.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Plony,
    Ja, leuk he? Plony 2 ofzo ..haha..
    Ik had haar gemaild en gezegd dat ik blij was met haar berichtje..maar dat ik toch echt Ans heet...
    Je engel vind ik echt heel leuk gedaan met die vleugels...zijn dat bestaande vleugels ???
    en je andere kaart..ik ben helemaal weg van het boeket, hoe je dat ingekleurd hebt..super..

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi gedaan in de nachtdienst Plony, ziet er mooi uit met die omgedraaide vleugels.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het zijn twee bjoeties Plony. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Uhhhh Ploon vliegt ze nu niet de andere kant uit...hihihi
    maar alle gekheid op een stokje ik vind ze schitterend dus een voldoende voor het idee, en een voldoende voor de uitvoering.
    En ja wat leuk dat Nel heeft gewonnen he, ze wilde ze zo graag winnen, en nu is ze er ook nog uit gepikt door mijn man wat magischhhh
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik vind het wel een super idee om het zo te doen,kom maar op het idee zelfs midden in de nacht, je bent niet de enigste hoor Plony ,die wakker ligt,jij hebt je wakkere uurtjes goed gebruikt,voor deze creatie krijg je van mij een dikke 10
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat is ze mooi Plony, je nachtdienst heeft iets spectaculairs opgeleverd.

    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik vind je creatie super mooi Plony, erg leuk gevonden. Bedankt voor je deelname aan de challenge van Krea TeJa.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Plony,
    Jij hebt niet alleen de vleugels omgedraaid, maar nu ook al "de slaap" ☺☺☺.
    Van mij krijg je een voldoende voor de uitvoering en voor het idee en voor je berichtje ☺☺☺.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hahaha ik zie je al zitten midden in de nacht hoestend en proestend en dan ook nog eens zo druk in de weer met je vleugeltjes. Nou van Aniet heb je een dikke voldoende gekregen. Ik heb inderdaad gezien hoe het "moet" zijn maar heel eerlijk gezegd vind ik dit ook mooier, of zo mooi je dat zegt wijdser. Het is weer een toppertje en nog beter je krijgt van mij een 10 met een griffel omdat je dit geweldigs toch maar hoestend en proestend hebt zitten maken en dat midden in de nacht. Top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hij is prachtig hoor Plony
    Een dikke voldoende.

    Gr Dinie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Geweldig hè die nachtelijke creativiteit komt bij mij ook regelmatig voor en ben je gelijk met je man naar bed gegaan dan is het nog wel gezellig ook haha.
    groetjes jopie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik vind het er prima uit zien Plony, je hebt er weer een leuke creatie van gemaakt.
    Ik was van de week bij de Wibra en zag daar houtendeurhangers liggen voor de kerst 1,- per stuk ik moest gelijk aan jou denken...hier kan plony wel wat mee...waar het bloggen niet al toe leidt!!!

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  22. De vleugels zijn prachtig hoor! De nacht brengt inspiratie :-)) Sneu van je hoestbuien, verzorg je goed Plony en hopelijk slaap je volgende beter.

    Lieve groeten,
    Annemie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Waar de nachtelijke uurtjes al niet goed voor zijn .... Ik vind jouw uitvoering PRACHTIG !! En wat een goed idee om de vleugels andersom te gebruiken. Leuk dat je meedoet bij KreaTeja. Groetjes , Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Prachtig gedaan...en dan nog wel midden in de nacht! Ik vind de vleugels andersom een stuk vrolijker.....!
    liefs Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ziet er prachtig uit, Plony, een heel mooi geheel zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat mooi!! Dat omdraaien geeft een gaaf effect. Super gedaan weer, Plony!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ben er helemaal verliefd op!!!

    Vervelend dat de hoest je in de weg zit en je opeens nachtdiensten draait. Maar daar manlief nacht heeft...kruip je er toch gewoon in de ochtenduurtjes een poosje bij?

    wedstrijdje snnggggrrruuuuurrkkkeeennn?

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hoi Plony ik geloof dat jij wel eens meer een kleine nachtdient draait maar zo een als deze is niet zo leuk je ster is super groetjes Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  29. ik vind het heel mooi en zeer origineel!

    groeten

    Tine

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Haha, jij hebt er echt je geheel eigen draai aan gegeven Plony, prachtig geheel zo zeg (zelfs met de vleugels op zijn kop, haha). Groetjes, jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hoe creatief en origineel gedaan Plony! Prachtige creatie en natuurlijk bedankt voor het mee doen bij Krea Teja.
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Heel erg mooi en creatief Plony! Bedankt voor het meedoen bij Krea Teja :) Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.