zaterdag 17 november 2012

En maar weer een vintage-kerst.....

Zaterdag blogpost van het HH-blog......

Yesssssssss.....het is weer weekend en dan mag ik jullie weer plagen met een kaartje.......
Vintage-kerst nog maar weer een keer want ik moet nog heel veel kerstkaarten maken........té veel vrees ik......maar ik ga maar gewoon door en dan zie ik wel hoe ver ik kom toch???


Ik heb weer mijn best gedaan om er iets van te maken en ik heb de volgende materialen uit de webwinkel van Hanneke gebruikt....

de klok van Marianne design
de takjes van Marianne Design
de hoek Franse lelie van Joy
Verder nog bloemen, roosjes, antieke hoekjes en kerstbelletjes en nog wat eigen gehaakte huisvlijt en......dan is er weer een kerstkaart klaar!
Ik hoop dat ie jullie goedkeuring weer kan wegdragen en dan wens ik jullie, zoals altijd, weer een heeeeeeeel fijn weekend.
Liefs Plony.




19 opmerkingen:

  1. Schitterend Plony, papier gaat ook nooit vervelen,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele mooie kaart weer Plony !!
    Volgend jaar gewoon in januari al beginnen met je kerstkaarten, dan heb je er in december vast genoeg haha.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is weer geweldig geworden. Wat is de klok mooi. Moet echt weer ff shoppen.
    Ook je andere stansen staan schitterend.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Plony,
    Wat een prachtig kaartje is dit weer..mooie kleurencombinatie..lief plaatje en..zie ik daar bekende belletjes??
    Superssss..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is weer een schitterende kerstkaart geworden.
    Met hele leuke details erop.Toppie.
    De klok vind ik ook zo mooi
    Fijn knutsel weekend,liefs Lies.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat een beauty heb je weer gemaakt!!! Ik krijg spontaan zin in de winter...een lekker dik pak sneeuw en dan heerlijk na de wandeling aan de hobby....Je kaartje brengt nog al wat te weeg bij me hè. ;-)
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. en die plagerij van jou is altijd zo heerlijk om naar te kijken...
    mooi gedaan weer...

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gogeous papers and colors used^_^ Fabulous image^_^
    You made a wonderful card my friend^_^
    Big hug,
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw wat is je kaart weer helemaal super geworden Plony. Wat een heerlijk sfeertje heb je weer weten te brengen op je kerstkaart. Super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ook deze is weer superrrrrrrrrrr.
    gr bets

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nee dit verveeld nooit...prachtig gemaakt Plony!

    Gr, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Plony,
    Ik vind het HEERLIJK als jij met dit soort SCHITTERENDE kaartjes komt plagen ☺☺☺.....wooooow PRACHTIG.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtig kaartje, Plony.
    En wat een geweldig nieuws dat jullie weer opa en oma hopen te worden.
    Van harte gefeliciteerd meis.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. prachtig is hij weer Plony denk niet dat ik in het keukenkastje zit ik ben hard bezig met mijn kerstdorp de kerstboom heel heel veel werk ook lig ik nu in bed mijn hevige buikgriep valt dus even niet mee dan schiet je niet op maar gaat wel weer over dikke kus Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een beauty Plony,een heel lief plaatje,mooie kleurencombinatie en mooie embellies,fijn weekend,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtig prachtig prachtig ja ja jij kan der wat van,mooi is de klok
    en je kaartje vind ik super gezellig.
    Lieve groetjes van Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Schitterend, Plony!!! Heeeel romantisch. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.