dinsdag 6 november 2012

HOERA !!!!!!!!!



Lieve lieve lieve allemaal.......

Vandaag is het precies 1 jaar geleden dat ik mijn blog ben begonnen en oooooooooo.......wat is dat een geweldig jaar geweest. Wie had toen durven dromen dat ik nu, 1 jaar later, 214 volgers zou hebben en in 2 Design-Teams zou zitten.......Ik kan het soms allemaal nóg niet geloven maar oooooo wat geniet ik elke dag weer.
Ik vind het wel eens jammer dat de verplichtingen die ik ben aangegaan wel eens ten koste gaan van het reageren bij jullie maar jullie blijven zooooo trouw......ongelofelijk en ik wil jullie hier dan ook heel hartelijk voor bedanken!

Vandaar....

EEN CANDY.....



Het roze-gehalte ligt weer behoorlijk hoog, hihihi maar.......een Plony-candy is een Plony-candy.

Wat zou ik nu graag willen......

1) vermeld mijn candy op je blog als je een blog hebt
2) maak een creatie voor mij, link hem bij Mr.Linky en schrijf in je blogbericht waarom je mijn blog graag volgt.......ik neem tenminste maar aan dat je wanneer je meedoet mijn blog graag volgt, haha.
3) je kan je kaart linken tot 4 december 18.00 uur en dan maak ik op 5 december de winnaar bekend die ik ga bepalen met random.org

Heb je géén blog en wil je toch meedoen......mail je kaartje naar mij en ik plaats hem in een berichtje op mijn blog en je draait dan mee met de random org.

Ik hoop dat jullie mee gaan doen en ik kijk er naar uit wat jullie gaan maken. Dat wordt hopelijk genieten............

Nogmaals allemaal heeeeeel hartelijk bedankt voor jullie trouwe reakties en voor het delen van de mooie en ook minder mooie momenten het afgelopen jaar...........ik ben jullie heel dankbaar en hoop dat jullie mijn blog-vriendinnen blijven!!!!
Liefs van Plony.

59 opmerkingen:

  1. Van harte Gefeliciteerd met het 1 jarig bestaan van je blog. Dat er nog maar vele jaren mogen volgen zodat wij allemaal lekker kunnen genieten van jou prachtige creaties.

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Plony,
    gefeliciteerd met je 1 jarig bestaan van je blog. En wat voor blog!!! Super de super!! Je maakt zulke mooie creaties, ben er vaak een klein beetjes jaloers op. Hoop dat je nog heel veel jaartjes doorgaat en dat we nog heel veel mooie kaartjes/doosjes/tags voorbij mogen zien komen.
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goedemorgen Plony

    Gefeliciteerd met je 1jarig bestaan van je blog. Ik vind het geweldig zoals jouw blog "gegroeid"is in een jaar tijd en geniet er nog steeds van om hier te komen kijken. Wat heerlijk dat je zoveel trouwe volgers hebt en lieve reacties,dat doet een mens goed. Geweldig dat je dit wilt vieren door een Candy weg te geven, en wat voor een!
    liefs Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goedemorgen Plony,

    Gefeliciteerd met het 1 jarig bestaan van je super mooie blog en ik hoop dat er nog vele jaren zullen volgen
    dan kunnen al je trouwe volgers nog gezellig van al dat moois genieten.

    Nog een fijne dag en net zoveel succes in het tweede jaar.

    Groetjes Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Plony,
    Zet ik zomaar mijn naam bij jou mister linky. Maar ik moet je kaarje nog maken. Stom van me weet het. Maar ja hoe verwijder ik hem nu weer. Dat weet ik dus niet. Mag jij doen hahaha...
    Maar je kaartje komt wel hoor!!
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Plony,

    Wat geweldig zeg, na een jaar zoveel volgers maar.. dat zegt ook wel wat over de kwaliteit van je supermooie creaties...WOW..

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. van harte gefeliciteerd met je 1ste blog verjaardag
    ik ben je volger om je zeer mooie creaties te bewonderen of je wel of niet berichtjes achterlaat
    gr.agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd Plony met het 1 jarig bestaan van je blog. Mijn bloggie bestaat ook 1 jaar rond 24 oktober ,maar door het overlijden van mijn schoondochter haar vader is het zo voor bij gegaan. Des al niet te min al heb je weinig tijd om altijd te reageren bij ons,soms kom je toch ineens weer voorbij. Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd met je eenjarig bestaan, ik weet zeker dat je veel mensen blij maakt daarmee en veel kijkplezier biedt. Ik wens je net zo'n succesvol tweede jaar toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. gefeliciteerd met je vele volgers in 1 jaar.
    Je creaties zien er altijd super leuk uit

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd met dit 1e blogjaar Plony!!! Dat er nog vele jaren mogen volgen. Dan kunnen wij genieten van je prachtige kaartjes en creaties.
    En roze...is ook mijn lievelingskleur ;-)
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ben ik nog ff... plaatsen we de candy nu al op ons blog of pas wanneer je je kaart gelinkt hebt?
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gefeliciteerd Plony, helemaal super voor je. En natuurlijk ga ik een mooie kaart voor je maken, helemaal leuk. Ik ben al volger bij je en ik geniet telkens weer als ik bij je langs komt, je maakt ook zulke schitterende dingen waar ik ontzettend van kan genieten. Ga nu even je candy op mijn blog zetten.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw Plony wat geef je een gave candy weg a proberen een mooi kaart voor je te maken!!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  15. hi Plony, zoo al weer 1 jaar je blog, leuk hoor, en als mede dt er van de chickies, maak ik natuurlijk een kaart voor je, en doe graag mee met je mooie candy xx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dikke proficiat Plony. Vind het helemaal niet gek dat e al zoooo veel volgers hebt in 1 jaar tijd. Je creaties zijn altijd om van te smullen!1 Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gefeliciteerd Plony met het 1 jarig bestaan van je blog.
    Knap wat je het afgelopen jaar voor elkaar hebt gekregen.
    Petje af!!!
    Ik blijf genieten van je creaties!
    Jij ook BEDANKT daarvoor.
    Liefs Lies.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik ben gek op roze....en ik doe natuurlijk graag mee! Leuk idee hoor.!!! liefs Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hallo Plony,

    een dikke proficiat met het 1 jarig bestaan van je Super mooie blog! Ik hoop van harte dat we nog lang mogen genieten van jou mooie kaarten. Ik ga zeker meedoen aan jou candy (dit zal dan voor mij de eerste maal zijn).

    Lieve groeten,
    Annemie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. gefeliciteerd met je eenjarig blogger bestaan en ik hoop dat we nog vele jaartjes van je mooie creaties mogen genieten, want je maakt prachtige dingen.
    lieve groetjes van an

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Gefeliciteerd met 1 jarig bloggie bestaan.
    Je maakt steeds weer prachtige dingen. Heb daarom ook geen spijt dat ik je ben gaan volgen. Hihi.

    Liefs, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Heel erg gefeliciteerd meid hieperdepiep HOERa !!!

    Dat is wel een feestje waard .

    Jammer dat ik geen blog heb ik zie de memorybox mal zoooooo super...

    Liefs hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Gefeliciteerd met je 1-jarig bestaan! en dan zoveel volgers....
    Je candy ziet er super uit en ik ben dol op roze!!

    Dusssss... ik doe supergraag mee!

    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Van harte gefeliciteerd Plony
    super dat je al zoveel volgers hebt
    Je maakt dan ook hele mooie creaties en ben dan ook volger geworden om er wat ideetjes op te doen en natuurlijk om je creaties te te bewonderen.
    Veel succes verder met alles wat je doet.

    Gr Dinie

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi Plony,
    Gefeliciteerd met je 1 jarig bestaan van je blog. Dat gaat voor mij nog even duren, ik heb pas sinds een maand een blog. Roze is helemaal mijn kleur, dus ik kom heel graag in aanmerking voor je Candy. Mijn excuses voor het 2 keer plaatsen van mijn naam. Ik had de eerste keer mijn link niet klaar en toen pakte hij hem al. Misschien kun jij dat nog verwijderen, ik weet niet hoe!
    Liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi Plony

    gefeliciteerd met het 1 jarig bestaan van je blog. Het ziet er allemaal prachtig uit. Ik ben pas een dag of 10 bezig met een blog. Misschien wil je eens komen kijken en ook mijn volger worden.
    Ik zou dat erg leuk vinden. Ondanks dat ik nog maar net begonnen ben.
    janieskaartenwereld.blogspot.com

    Ik zie je wel verschijnen.

    Groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Heb net mijn kaartje speciaal voor jou geplaatst op mijn blog Plony en in mijn bericht vertelt waarom ik jouw blog zo graag bezoek.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Lieve Plony,
    Wat een leuke candy!
    Ik doe graag mee en heb speciaal voor jou een kaartje gemaakt!!
    Tot blogs en ga vooral zo door :-)
    Liefs, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Lieverd, het is geweldig 1 jaar en zulke nmooie kaarten en projekten, ga zo door, ik blijf je blogvriendinnetje, liefs Jetty xx

    BeantwoordenVerwijderen
  30. heel leuk Plony en gefeliciteerd ,je creatie staat op mijn blog, en hij komt binnenkort naar je toe hoor xx

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Gefeliciteerd met je mooie Blog, daar kan ik nog veel van leren hoor...

    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hoi Plony ,hartelijk gefeliciteerd alvast en ik doe graag mee met je candy,je kaart is in de maak,hihi,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Natruurlijk ga ik meedoen met jou leuke Candy, en het kaartje word tzt gelinkt maar natuurlijk ook gepost

    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Hallo Plony!
    Proficiat met je blog dat 1 jaar bestaat! Ik heb mijn naam al wel ingevuld maar de kaart staat nog niet op mijn blog. Die ga ik dus nog voor je maken en je ziet hem verschijnen zo gauw hij klaar is. Ik zal proberen er iets moois van te maken, zodat je ervan genieten kunt net zoals ik dat van jouw blog doe!
    Groetjes,
    Lia!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Lol, dan zijn we dus rond dezelfde tijd begonnen! Van harte gefeliciteerd dus met je 1-jarigblogbestaan :) dat je zoveel volgers hebt vind ik geen verrassing. Jij produceert zo divers en in een tempo, ik blijf me verbazen om je prachtige creatieve uitspattingen :)
    Gr. Samantha

    BeantwoordenVerwijderen
  36. he,
    aller eerst gefeliciteerd na een jaar al zo veel volgers is natuurlijk heel erg leuk, en ik ben er 1 van ik volg je blog graag omdat ik er inspiratie uit haal en vind dat je hele mooie dingen maakt. ik heb mijn kaart er op gezet ben benieuwd wat je er van vind.

    liefs alice

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Hi Plony ik kom je eerst maar eens van harte feliciteren alweer 1 jarig bestaan, en 220 volgers GE-WEL-DIG hoor. Ik vind jou blog gwoon fantastisch omdat je van niets altijd IETS weet te maken en ik volg je nu al weer een hele tijd
    en er valt altijd wat te beleven bij jou je bent van alle markten thuis en je staat altijd voor iedereen open je bent gewoon een MOORD W... Liefs Ghea mijn kaartje moet ik nog maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Hoi Plony,sorry Plony,dit was de eerste keer dat ik aan zoiets mee heb gedaan(een kaart linken)en het is een beetje fout gegaan*oeps*.Ik sta nu 3x bij mr.Linky*oeps*en krijg de eerste twee niet weg.(nr 14 en nr 20 moeten weg).Kan jij ze weghalen,ik wordt er helemaal zenuwachtig van*bibber*maar nu weet ik hoe 't wel moet nogmaals sorry,liefs Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Hoi Plony, Ik heb een poging gedaan om mijn post te plaatsen bij je, zo even kijken of het is gelukt. Proficiat met het 1 jarig bestaan van je blog, en de reden kun je op mijn blog lezen. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Van harte gefeliciteerd met je blogverjaardag.
    Ik heb mijn best gedaan om een kaartje in Plony stijl voor je te maken. 'k Hoop dat je hem leuk vindt.
    'k Wens je verder nog heel veel succes met je blog.
    Ik vind het altijd heel fijn om je creaties te bekijken en daar kan ik heel veel inspiratie uit halen.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Hoi Plony, hoe kan ik naar jouw een kaart linken,verder heb ik alles al gedaan.

    Groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Hoi Plony

    ik sta op 25 en 26 kan je 25 verwijderen er stond nog een verkeerd adres om te plakken.
    Kan je kijken of ik het nu wel goed gedaan heb staat op nr 26.

    ik hoor graag van je

    Bedankt voor je hulp

    Groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Ik heb het opnieuw geplaatst ik hoop dat het nu goed is.

    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Gefeliciteerd Plony met je 1jarig blog bestaan.
    Tja de tijd gaat snel he .
    En je blog mag er zeker wezen je hebt prachtige kaartjes.
    Groetjes
    Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Plonie, van harte gefeliciteerd met je 1 jarige blogverjaardag. Ik kom regelmatig bij je kijken en je blog ziet er schitterend uit. Je kaart komt eraan hoor! Liefs, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Van Harte Gefeliciteerd met je 1 jarige blog. Ben via via bij jou terechtgekomen en heb je blog bewonderd en tevens me bij je aangemald als volger, want ik wil graag nog vaak genieten van je mooie creaties.

    Liefs Henriette

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Felicitaties Plony!!
    Wat heb je prachtige kaarten gemaakt! en je andere creaties zijn ook mooi!
    Bedankt voor je lieve reactie aan mijn blog.
    Sorry hoor dat je mij niet zo veel hoort.
    Druk, druk , ... je kent dat wel .
    Een fijne zondag!
    Liefs
    Magda

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Hoi Plony,
    Bedankt voor de kans om mee te doen met je leuke Blog Candy en natuurlijk alvast van harte gefeliciteerd

    Liefs Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Hoi Plony

    Nu het is gelukt hoor. In jouw kleuren heb ik mijn eigen creatie gemaakt. Ik hoop dat de creatie nu voldoet aan alles.
    Ik vind het ook ontzettend leuk om jouw blog te volgen want jij maakt hele leuke creaties van de frisse kleuren rose.

    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Hoi Plony

    Het is inderdaad gelukt, maar ik doe aan te wedstrijden mee met 2 verschillende kaarten, als jij wilt kijken naar mijn kaart dan moet je iets naar beneden scrollen. Ik hoop dat dit geen probleem is,
    Laat het me even weten. Als het anders moet dan hoor ik het wel.

    Groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Hoi Plony

    het is gelukt wil je nummert 29 verwijderen. Sorry voor alle overlast ik ben nog maar een beginner

    lieve groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Hi plony,my friend,I wrote a post with my creation for you^_^
    Big hug dearest,
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  54. GEFELICITEERD !! Je blog vind ik altijd super om te bezoeken ; je maakt erge mooie dingen. Ga zo door. Liefs , Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  55. gefeliciteerd meisje met je eenjarig blog bestaan en nu op na de volgende jaartjes.
    je maakt prachtige creaties en ik geniet er dan ook altijd van om je blog te bezoeken en je kaartjes te bewonderen.
    ik zal je blog candy, die ik overigens heel mooi vind om mijn blog zetten.
    lieve groetjes van An

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Hoi Plony

    Van harte gefeliciteerd met je 1 jarig jubileum met je blog.
    Lief dat wij mee mogen feesten, je kaartje is al geplaatst en het ging in één keer goed......zucht.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Plony van harte gefeliciteerd met je blog.Hoop dat je nog lang doorgaat.
    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Hoilieve Plony, ik heb een mooie kaart voor je gemaakt en ik ben altijd heel blij als ik bij jou komt buurten, zo veel moois, ga zo door, liefs Jetty xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.