zaterdag 3 november 2012

Iets voor in de kerstboom....

 
 
 
Wat heb ik nú voor jullie.......
iets voor in de kerstboom!!!!!
 
Bij http://kreatejadt.blogspot.nl/ willen ze graag iets zien voor in de kerstboom....
 
Ik dacht ik maak een hanger voor in de boom.............
 
 

en toen vond ik het zoooooo leuk......toen maakte ik nóg een hanger......


Als jullie denken wat zit er toch overheen......dat is een stukje van tafel-decoratiestof en dat heb ik in de vakantie in Duitsland gekocht in diverse kleuren voor weinig geld. Dat lag te wachten in het "magazijn" hè, hihihi.

Maar vinden jullie mijn kerstboomhangertjes niet schattig geworden..........


Ik ben wel tevreden en dat is écht niet altijd zo.

Fijne avond allemaal, liefs van Plony.

40 opmerkingen:

  1. Nou je mag zeker tevreden zijn, ze zijn zo schattig, echt lief en prachtig gemaakt!

    liefs Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hangertjes zijn allerliefst! Schattige Tildaatjes.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik ben nog maar net klaar met ohh en wat prachtig te roepen van je vorige creatie heb je weer iets heel moois hier staan.
    Wat zijn die hangers mooi geworden leuk zo met dat spul er zo overheen.

    Nog een fijn weekend en groetjes.

    Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Plony,

    je hangers zijn weer...SUPER..lief en schattig..mooie stempeltjes en alles past weer perfect bij elkaar..

    Liefs en groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Plony,

    Wat ziet dat er leuk uit.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Plony,
    Als ik ze zo zou kunnen maken zou ik ZEKER TEVREDEN zijn ☺☺☺.....ze zijn SUPER.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou ze zijn er schitterend
    Zulke lieve creaties voor in de boom. daar kan geen bal of kerstklok tegen op

    liefs Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ze zijn echt allebei super mooi Plony, erg leuk voor in de kerstboom.
    gr. liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat zijn ze mooi, leuk effect geeft dat stofje er overheen

    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ze zijn Schitterend!

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. zo romantisch!!
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke hangertjes Plony, wat zal dat gezellig staan! Fijn weekend, groetjes Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat gezellig en leuk om zo'n "magazijntje" te hebben hé Plony!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een schatjes Plony,altijd leuk om iets zelfgemaakts op te hangen.lieve groetjes en fijn weekend Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een plááááááátjes Ploon!!!!!!!!
    Ik ben helemaal jaloers....ik wil ze ook.....
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Plony

    Wat zal jou kerstboom een pronkstuk zijn met deze beeldschone kersthangers of hang je ze ergens anders aan.....ik vind ze prachtig, heel mooi is dat stofje erover heen ook.
    Je vorige creaties zijn ook schitterend en die foto van je kleinzoon is prachtig....op zijn brabants gezegd "een mooi manneke"
    Fijn weekend nog.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat schitterend mooi! Prachtig gemaakt. Liefs, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wauw wat prachtig Plony, liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Fantastic creations as always my dearest friend:)
    Beautiful shape and sweet images:)
    Big hug,
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat zien ze er leuk uit.
    Nog wat van dat en je hebt tegen Kerst een bijzondere Plony kerstboom.
    Zou toch leuk zijn.

    Bedankt voor de tip om mijn kaartje bij hobbyhome-hobbyartikelen te plaatsen.
    Heb ik nu inmiddels gedaan.

    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Je hangers zijn fantastisch! Zo origineel en mooi gemaakt. Enne.... de soep was lekker hoor! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een prachtige hangers, mooie kleuren
    Fijn dat je meedoet aan de challenge bij krea teja.
    groetjes paula.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wauw wat zijn ze weer prachtig geworden Plony, ik vind dit sfeertje zo verschrikkelijk mooi. Echt 2 toppertjes weer.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik ben er weer Plony,nog niet helemaal ,maar ik kan jullie niet missen,hoe hard het ook klinkt we moeten verder,je hebt prachtige kerstboomhangers ,leuke kleuren,super mooi.
    lieve groetjes Corriegemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Het zijn echt plaatjes ik dacht eerst op wat voor papier heb je dit nu gedaan,maar dit is echt gaaf heel veel liefs Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Oh Plonie wat een prachtige kerstboomhangers. Daar wordt zelfs de kerstboom blij van. Gr.Eve

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Snoezig!!!

    Die idee-en knobbel van jou raakt ook nooit uitgeput he....
    iedere keer weer opnieuw maak je wat mooi's.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat zijn ze leuk!! Geweldig zo met dat stukje stof erover, geeft een leuk effect.
    Leuk dat je meedoet aan onze challenge.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Je mag DIK tevreden zijn Plony. Supermooi!!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  30. wat een plaatje,s deze mooie hangers je zou er de hele boom wel mee kunnen versieten groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ja ik vind ze allebei beeldschoon ik zou niet kunnen kiezen, maar zou het wel leuk vinden om haar als kerstkaart te krijgen hoor???? lol
    I LOVE IT
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Het zijn twee dotjes, Plony!! Schitterend en je Vintage label is ook zoooooo gaaf en mooi. Om van te smullen. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat een schitterende hangers Plony.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. wow, wat een schitterende hangers heb je gemaakt.
    liefs van an

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Hoi Plony,

    Bedankt voor je berichtje,het is gelukt hoor.

    Groetjes Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Hoi Plony , de hangers zijn erg mooi !! Bedankt voor het meedoen bij de challenge van KreaTeja. Groetjes , Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wat een prachtige kersthangers.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Ze zijn echt geweldig :)
    Leuk dat je meedoet met onze challenge! Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.