dinsdag 13 november 2012

kerst kerst en nog eens kerst......


Ik ben bijna in staat om de kerstboom erbij te gaan halen want ik zie overalllllll kerstkaarten......en natuurlijk ook hier vandaag weer een heerlijk kersterig kaartje! Kersterig.....mmmmmm ziet er een beetje raar uit als ik het zo schrijf, hihihi.
Maar......wat heb ik voor jullie.....
Vintage-kerst en daar gaan er nog meer van komen dus bergen jullie je maar......

Helemaal heerlijk beplakt met heeeeel veel plakparels, gelukkig waren ze een tijdje geleden heel goedkoop bij de action en ik heb toen "maar" 80 pakjes gekocht dus.......ik kan nog ff blijven plakken, hihihi. Kwam door mijn mannie hoor want die ging zelfs op pad om mij aan de plakpareltjes te helpen....whahahahahaha........ Dat jullie niet gaan denken dat IK niet spoor.........

Maar genoeg kletspraat wat nergens over gaat.....hier is mijn kerstkaart en....ik ga weer verder met de volgende.
Doeidoeiiiiiiiiiiiiiiii. Liefs Plony.



37 opmerkingen:

  1. wat een super mooie vintage kaart Plony! gaaf dat gehaakte randje:0)
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou Plony, hij is prachtig. Tegen de tijd dat het dan daadwerkelijk kerst is kunnen we waarschijnlijk geen kerstkaart meer zien, maar goed je hebt het weer erg leuk gedaan vooral met dat mooie randje en allllll die parels.
    Liefs Angeliqus

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig kaartje, heel stijlvol!
    liefs Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtig kaartje Plony, heel mooi dat gehaakte randje!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Plony,

    Prachtig je vintage kerstkaatje..kan er geen genoeg van krijgen..ga zo door..met nog meer prachtige kaarten...

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, wauw en nog eens wauw, Plony. Zooooo mooi en zoooo romantisch en je vorige kaart is ook al zo'n bjoetie!!! I just love them. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Plony
    super leuk dat je meedoet met mijn Candy en wat staat er toch weer een prachtig Vintage kaartje bij je te pronken. Is dat randje aan de kaart gemaakt met een p[ons of met een stans, ik vind hem erg mooi.

    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is een schatje Plony,leuk dat labeltje met een gehaakt randje.
    Mooi opgebouwd..en inderdaad prachtige parels!!!
    Lieve groetjes Lies.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow schitterend weer meis, knuf, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schitterende kaart weer, ik krijg er geen genoeg van hoor dus ga maar lekker door. Prachtig met dat gehaakte randje, mooi plaatje en die pareltjes doen het hem.....zeker omdat ze door manlief gehaald zijn......lol. Doe hem maar de hartelijke groeten.
    liefs Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi kaartje. Mag ik vragen wat voor mal de buitenste rand is?
    liefs Fenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hier kan ik kort maar krachtig over zijn Plony het ziet er prachtig uit.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Weer heel mooi gemaakt Plony en ga maar lekker door want kom graag bij je langs!

    Gr, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Plony je kaarten zijn Schitterend! Laat de andere vintage-kerstkaarten maar komen hoor. Ik kan er geen genoeg van krijgen.

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Plony, hier ook druk bezig, dus heb ik weer heel wat mooie creaties van je gemist, maar ik heb ze nu weer even allemaal bewonderd. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  16. My lovely friend:))
    Thanks for the useful translate, you are very kind and sweet...I must do the same thing on my blog:))
    Your new card is fabulous, the image is too lovely and the details so elegant:)
    Big big hug,
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtige kerstkaart heb je gemaakt. Mooi met zoveel plakparels en het haakwerk.

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hahahah hoe verzin je het 80 pakjes met plakparels tegelijk kopen, maar hoor mij ik heb ook nog nooit een kaartje gemaakt zonder plakpareltjes alleen Aniet koopt ze in etappes. Wat is je kaart weer schitterend geworden Plony, ik vind het weer een toppertje. Fijn dat je mijn kaart speciaal voor jou ook helemaal leuk vond, dank je wel voor je superreactie. En weet dat ook blij van jou wordt.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een schattige kerstkaart Plony! Leuk het gehaakte randje om het label.
    Enne...ga je een winkeltje beginnen met alleen plakparels??? Ik heb ook aardig wat maar geen 80 pakjes...;-)
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ha die Plony wat een dotje is het weer en wat een geluk dat je nog een paar pareltjes in de kast hebt liggen, heel veel liefs Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Op en top romantiek. Ik vind hem geweldig! Liefs, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  22. jij bent bezig zeg, je hebt de smaak goed te pakken.
    Leuk om toch steeds kerstkaarten te zien, het is toch de tijd ervoor.
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ooo Plony, wat een snoepie van de week je kent het ook wel het gezegde van vroeger het snoepie van de week van de Gruyter.
    Ik heb een vraagje plak jij de steentjes van de Action ook extra vast.Als ik een kaart hebt gemaakt en ik kom s,morgens op dan liggen alle steentjes op de kast, jij hebt er een prachtige kaart mee gemaakt,de steentjes zijn zo mooi het maakt je kaart extra chique,het gehaakte randje om de tekst vind ik ook super, wat een lang verhaal hè om te zeggen dat je kaart een plaatje is. Slaap lekker lieve Plony
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Super mooi Plony!! En over de Action leeg plunderen...vandaag ga ik even naar Nederland voor wat daagjes en wie weet vind ik ook wat leuks...

    Lieve groetjes
    Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Heel leuk gedaan Plony.
    Liefs, Marìanne

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Prachtig kaartje Plony, ik vind de rand super en het haakwerk is ook erg mooi. Gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een super mooi kaartje weer, Plony. Je hebt weer erg je best gedaan.
    Wat lief van je mannie om zoveel pakjes voor je te halen. Maar jij hebt geen moeite om ze op te krijgen, toch? Bedankt nog voor je lieve reactie op mijn kaart die speciaal voor jou gemaakt is.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Geweldig mooi vintage kaartje, dat gehaakte randje vind ik ook helemaal leuk .
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  29. 80 pakjes? De hele voorraad opgekocht haha, geweldig! Daar houden we van, goed bezig! En dan je kaart, om weer helemaal stil van te worden, zo mooi. Het metalen hoekje heb je heel erg mooi toegepast! Kortom, het is weer een topkaart Plony!
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hoi Plony,
    Ik zit hier met een BIG smile je berichtje te lezen. Het is toch iedere keer weer GENIETEN hier bij jou ☺☺☺. Blijf jij maar LEKKER pareltjes plakken, want je kerstkaartje vind ik WERKELIJK een PARELTJE......zo PERFECT, want alles KLOPT.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  31. wouw dat ziet er mooi uit leuk gehaakt randje en de pareltjes doen het altijd goed je kan er nooit teveel hebben groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een schitterende chique kaart is dit.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat een fantastische kaart Plony, de rand rondom je kaart en het gehaakt randje zijn prachtig! En de pareltjes zijn een echte blikvanger! Je hebt er nu toch genoeg, nietwaar :)
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Hoi Plony

    Wat een schitterende vintage kaart, heel mooi is de buitenrand en het gehaakte randje. En natuurlijk al die mooie parels erop. Het is een mooi geheel.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Erg mooi, haast ingetogen...door kleurgebruik en de materialen.

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wat een beeldschoon Vintage kaartje met dat gehaakte randje, en die plakparels zo dat vind ik heel leuk gedaan mijn complimenten.
    Groetjes van Ghea

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.