donderdag 8 november 2012

Recycle.....

Op het scrap-cards challenge blog is de opdracht van de lopende challenge.....recycle!


Een stuk inpakpapier.......blijkbaar was ik heel ongeduldig met uitpakken van het kadootje want helemaal ongeschonden is ie niet uit de strijd gekomen, hihi.
Ik heb een stuk van dit papier met wat sterren bestempeld en er daarna bloemen uit gestanst.


En kennen jullie deze nog.........
er is een heeeeel andere bestemming gevonden voor dit memo-hangertje.....

Hij mocht nú op de vintage-toer......



Persoonlijk zou ik toch wel heeeeel blij zijn als ik er zo deftig uit mocht  gaan zien als memo-houder, haha.
De bloemetjes bovenaan het plaatje en onderaan het plaatje zijn uit het inpakpapier gestanst dus ik hoop dat mijn recycle-opdracht geslaagd is.

Liefs van Plony!!!!!!!!

21 opmerkingen:

  1. Het is je weer goed gelukt. Ik vind het weer een echte Plony creatie! Liefs, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat ziet dit er prachtig uit Plony!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig, weer echt een werkje van jouw hand1

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Plony,

    Wat leuk..ik ben ook fan van pakpapier ..dus ik vind dit helemaal super..mooi weer Vintage..en..ik ben nu wel hééééél nieuwsgierig..

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ontzettend schitterend gedaan dit Plony, ik vind het weer helemaal super. Zo mooi. Een toppertje.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig Plony,ik vind het goed gevonden met het inpakpapier, je moet maar op het idee komen,Ik ben er weg van, héél mooi.
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik sta er iedere keer versteld van wat jij allemaal maakt, net alsof je het uit de mouw schudt.
    Dit ook weer, prachtig geworden zeg!. Ook even je ander creaties bekeken, want ik zie ze vaak wel langskomen, maar lukt mij niet altijd om te reageren.
    groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schatje weer Plony en wat leuk om allemaal gebruikte materialen weer her te gebruiken. Deze is prachtig geworden!
    liefs Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Eigenlijk is dit ook wel jouw ding want je loopt altijd wel hier en daar te spitten zelfs op vlooienmarktjes toch en hergebruiken doe je zeker je bent GESLAAGD veel liefs Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig hoor.....ontzettend leuk met dat riet!
    xxx Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dit ziet er weer geweldig uit.
    Heel mooi gemaakt Plony.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oohh wat prachtig heb je de memo-houder opgepimpt Plony!! Supers.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Schitterend gemaakt weer Plony.
    gr. liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Nou dat is zeker goed gelukt zeg, erg mooi hoor.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Schitterend Plony van iets simpels maak je een ware lust voor het oog !!
    Fijn weekend, Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hiep hoi die Plony,

    Wat zie ik hier voor een deftige vintage hanger:) Hihi wouwerdewouwi...wat ben je weer crea bezig geweest.
    Helemaal supers zeg...hoe verzin je het.

    Bedankt dat je alweer gezellig mee doet met onze challenge 'Recycle' op ons Scr@p-Cards Challenge-Blog.
    Een fijn weekend!

    Groetjes,
    Neltine

    BeantwoordenVerwijderen
  17. ohhh Plony,wat is dit weer prachtig gemaakt.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Dat heb je weer heel goed gedaan meis.
    gr bets

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.