zondag 11 november 2012

TAG......

Hallooooooooo.......

daar ben ik weer. Oma Plony is druk met van alles en....je gelooft het bijna niet.....ze slaat wel eens een dag over in haar hobbykamer, haha. Gelukkig was er vandaag weer tijd om iets te maken en het is weer een TAG geworden....gewoon omdat het zo vreselijk gaaf is om een tag op te bouwen en er een gezellig iets van te maken.
Lekker gekleurd en gecombineerd en dit is wat ik er van heb gemaakt.....


Is ie weer niet lekker zoet met mijn favoriete roze-kleurtje, hihi. Ik ben blij dat ik niet als jongetje ben geboren......ach jongetjes mogen roze wat mij betreft ook heel mooi vinden hoor.....ik heb er geen moeite mee.

Nog even wat detail-fotootjes....





en dan ga ik deze TAG plaatsen bij:
http://ge-we-hobbychallenge.blogspot.nl/
http://lovely-haenglar-only.blogspot.nl/
http://addicted-to-stamps-challenge.blogspot.nl/

Dan ga ik nu jullie blogs eens even onveilig maken....misschien tot zooooooooo!!!!!!
Liefs Plony.


31 opmerkingen:

  1. Hoi Plony wat een schitterende Tag hele mooie kleurtjes gebruikt

    Liefs Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is weer een schatje Plony, enne mijn oudste zoon van 0 draagt gewoon roze hoor...

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw Plony, wat keigaaf deze tag in een heerlijk zoetig kleurtje. Chapeaux !! Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Plony,

    Je tag is weer super hoor..leuk model en prachtig aangekleed..mijn complimenten Oma ..

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dag oma Plony, druk, druk en nog eens druk dus hahahaha. Maar gelukkig had je vandaag weer eventjes tijd om te frobelen en wat heb je weer een schitterende tag gemaakt, ik vind hem weer helemaal toppie. Heb vanmiddag mijn kaartje speciaal voor jou gemaakt, zeg verder nog niets maar zal zoals de bedoeling is in mijn blogbericht morgenavond vertellen waarom ik een kaart voor je gemaakt hebt ....
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een lieverdje Plony, ik vind het prachtig!
    liefs Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je tag is weer schitterend. Gave details heb je ook gebruikt! Ik vind hem supermooi! Liefs, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zit ik weer onder Cindy te antwoorden op je prachtige tag die je hebt gemaakt Plony,het lijkt wel of we het afspreken,maar dat is niet zo hoor.Wat een prachtige kleuren heb je voor je tag gebruikt,lekker roze ik hou er wel van.Ook heb je het nu wel erg druk merk ik,ik geloof dat je het héle hobby-home blog onder je hoede hebt,mijn complimenten hoor je doet het fantastisch.bedankt voor wat je voor mijn blog hebt gedaan.
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. zoet, zacht, roze, prachtig......gewoon héééélemaal Plony!!!!!
    En ik denk dat ik in januari je hobbykamer weer eens opzoek....de datum gaan we nog overleggen ;-))
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een super gave tag,erg mooi hoor je brengt me op ideeen hi hi!
    groetjes Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Rose rose rose Plony kan echt niet zonder deze kleur het is ook super mooi steeds en wat is het toch leuk om een tag te maken ik ga ook maar even er aan denken deze is weer schitterend veel liefs en groetjes Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig je tag Plony...mooi gemaakt!

    Gr, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een supermooie tag !!

    Lieve groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Schitterend, Plony! Roze is ook hier wel een van de favorieten, hoor :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauw weer helemaal top, mooie papiertjes, lief stempeltje en prchtige details.

    liefs Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige tag zo met jou kleurtje.
    Super.

    Groetjes Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een super mooie Tag Plony
    heerlijk die zoete kleuren

    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hij is weer supermooi Plony, leuke stempel en lekker rose.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat issie weer supermooi en er valt weer zoveel moois te zien. Schitterend!! Enne.....je doet jezelf tekort hoor, jouw kaarten zijn ook supergaaf en altijd even mooi!! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Het is een super leuke tag Plony!

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Een top van een tag Plony! Heel erg mooi, superleuke details en een superleuke stempel. Schitterend ingekleurd ook. Heerlijk, dat hoge rozegehalte, daar houden we van!!
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  22. wat een schatje is dit weer heerlijk zo,n lief roze kleurtje groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een schitterende Tag,en mooie details.
    Groetjes ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. I love this Plony, well i just love everything about it! Do you have a translate feature on your Blog because of course I do not read your language? I do not see one but culd be missing it? Judy x

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Woooow, wunderschön ist das geworden, einfach klasse,danke für deine Teilnahme bei LHoSM.

    LG
    Ulla

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi Plony, wat een super gave tag heb je gemaakt. Ik vind vooral de roze bolletjes aan de onderkant erg leuk en natuurlijk de nieuwe klok van MD. Ik heb hem ook besteld, want hij was hier in IJsselstein meteen uitverkocht.
    Liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hoi lieve Hanglar or Sweet Magnolia lover
    Wat heb je een mooie kaart gemaakt
    en wat een mooi afdrukje heb je gebruik
    Bedankt dat je mee doet aan onze
    Lovely Hanglar or Sweet Magnolia challenge
    tot de volgende keer
    en heb je mijn mooie blog al gezien
    word je dan gelijk even volger dat zou ik leuk vinden
    groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een prachtige tag Plony!!!! Mooi versierd zeg!
    Dank je wel voor het meedoen bij ATSC!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Oh wow Plony this is beautiful, really pretty.
    Thanks for joining us at Addicted To Stamps
    hugs Mandy xx

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ha oma plony

    Je tag is werkelijk waar schitterend! Leuk dat je mee doet met onze gewe Challenge.

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.