zondag 4 november 2012

Warm Winter Wishes.....


Volgens mij  zijn we allemaal aan de kerstkaart of in ieder geval aan de "winter"kaart en het is weer superleuk om de mooie plaatjes te gebruiken die op dit moment zo IN zijn voor de kerstkaarten.
Ik heb weer een TAG gemaakt met een ander patroontje, gekocht op de KreaDoe en ik heb er een lekker vintage/bling-gebeuren van gemaakt.

Ik heb bij Hanneke de klok aangeschaft van MD en wauwwwww wat is ie gaaf!
Joke en ik hadden hem al gezien toen we enige tijd geleden in Hattemerbroek bij de groothandel waren en toen zeiden we allebei.....die moeten we hebben. De klok van Tim Holz is altijd een populair item maar ik denk dat deze klok de strijd aangaat nu hoor......ik vind het een bjoetie!


Ik heb een labeltje omgehaakt.....ook een ideetje van de KreaDoe wat aan mij wel besteed was.....



En dit is de kerstkaart/ label in zijn geheel..........lekker winterse kerst!

Fijne avond allemaal, liefs Plony.

Deze creatie doet mee bij:
http://liveandlovecrafts.blogspot.co.uk/   : Christmas
http://scrapenmore.blogspot.nl/   : winter
http://scrapkaartchallenge.blogspot.nl/   : vintage met een accentkleur..in dit geval blauw!

36 opmerkingen:

  1. Meid wat ben je lekker bezig!!! En deze is ook alweer zóóó mooi!!!!
    Ik denk dat ik mijn klok vanavond ook maar eens uit ga pakken en gebruiken....
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig Plony!
    De klok is prachtig.

    Groetjes van Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, deze is ook weer prachtig zeg! Ik heb de mal van de klok in mijn handen gehad en dacht mwah.....maar als ik dit zo zie........echt mooi gedaan hoor!
    liefs Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze is ook prachtig Plony
    wat doet dat klokje het leuk zeg

    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De klok is inderdaad heel mooi. En het omgehaakte labeltjes vind ik ook leuk. Zul je vast eens bij mij gaan zien! Mooi hoo, deze tag.
    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow Plony wat mooi zo met die klok en dat gehaakte randje.
    Die klok staat ook op mijn verlanglijstje.

    Gr Dinie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wowowowow ik ben ff helemaal stil, wat mooi! liefs Jetty xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterend Plony, hij is echt mooi die nieuwe klokmal, maar als je de tim holtz al hebt....
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Plony,
    Mijn klok is vandaag ook uit de verpakking gekomen en..ga ik gebruiken op mijn volgende kaart..
    Jijhebt er wel iets heel moois mee gemaakt..super weer hoor..prachtig dat haakwerk..

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nou zeg, wat maak jij een tags en allemaal even mooi. Klokken doen het altijd en deze is ook prachtig. groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Plony,
    Wat een PRACHTIGE tag is dit met die MOOIE klok.
    LEUK al die ideetjes van de KreaDoe ☺☺☺.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat is de klok gaaf en deze tag ook weer ik zit weer te tobben met internet veel liefs nel

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dat ziet er weer mooi uit en dat gehaakte zo mooi.

    groetjes Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo Plony,
    Ik heb de klok van Tim Holtz en ik heb ze nog bijna niet gebruikt. Als ik deze zie, vind ik ze veel mooier, ze spreekt me veel meer aan. Prachtige creatie heb je ermee gemaakt!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super leuke kaart heb je weer gemaakt Plony! Ik heb de klok ook gekocht op de Krea, alleen heb ik er nog niets met gedaan maar dat komt vast nog wel.

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel mooi Plony!
    Ik heb 'm vorige week ook aangeschaft maar moet er nog een kaartje mee maken. Heel leuk idee met het gehaakte randje! Dank je voor de inspiratie.
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat ontzettend gaaf Plony zo met die klok, en ik kan me goed voorstellen dat je het hebben, hebben, hebben-gevoel kreeg bij het zien ervan. Je hebt er weer een super iets van gemaakt. Ik vind het weer zoals altijd een toppertje.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Inderdaad een mooi klokje..en de rest is ook al zo prachtig.

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Zo hey dat is een mooie tag Plony en die klok zo erop....prachtig!
    Ik heb hem Bij Hanneke al 4x in en uit mn winkelwagentje gegooid maar ik denk dat ik nu maar overstag ga :) geweldig!
    Gr. Samantha

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Vind de klok prachtig en de tag ook!

    Gr, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een prachtige tag en ja de klok is zeker erg mooi.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Je tag ziet er goed uit. In 1 woord: Schitterend!

    gr. Silvia

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wauw Plony, wat prachtig gemaakt en die vintagelook van jou, geweldig !! Wat onwijs leuk dat je meedoet bij Scrap en More, ik wens je heel veel succes. liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wauw wat mooi gedaan meis.

    liefs Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een mooie kaart!
    Leuk dat je meedoet bij ScrapKaartChallenge!

    Groetjes Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  26. plony wat heb je dit weer schitterend gemaakt
    heel erg leuk met die klok
    en het gehaakte randje staat ook suuuuuuuuper mooi

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een schitterende label Plony en de klok is echt gaaf ;-)
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  28. ohhh wowww Plony,wat een schitterend kunstwerk is dit.


    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een prachtige creatie. Super mooi gedaan. Bedankt voor het meedoen met de challenge bij ScrapKaartChallenge.

    Veel liefs Glenda

    BeantwoordenVerwijderen
  30. wat een mooie creatie, dank je wel voor je deelname aan de challenge van scrap en more.
    groetjes Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  31. I am just catching up with comments, oh My what lovely creations you have been making since I last stopped by! I must not leave it so long this time! I just love your work! Judy x

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Mooie kleurencombinatie! Die klok is prachtig!
    Bedankt voor je deelname bij ScrapKaartChallenge!

    Groetjes,
    Anouk

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Een hele mooie creatie!
    Bedankt voor het deelnemen bij Scrapkaartchallenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wauh wat mooi bedankt voor je deelname bij scrap & more

    BeantwoordenVerwijderen
  35. wauw wat een leuke kaart
    leuk dat je meedoet met scrapkaartchallege
    groetjes Anniek

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Hi Plony,
    What a beautiful Christmas decoration. Stunning image and I love that large clock, fab work! Beautiful blog background you have as well. Thanks for joining LLC for our Nov challenge and sorry about my late visit.

    Hugz,
    Sandy

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.