maandag 5 november 2012

X-mas memories


Ik heb een doosje van de action gepimpt voor mijn X-mas memories.....




Met dit sleuteltje heb je toegang tot mijn memories......
Alleen degene die de weg naar mijn hart heeft gevonden zal weten wat mijn memories zijn......

Ik hoop dat er de aankomende kerstdagen weer heel veel mooie herinneringen bijkomen, samen met iedereen die ons lief is maken we het doosje nog voller......



Ik hoop dat jullie allemaal zo'n mooi doosje hebben, vol met heeeeele mooie herinneringen...



Liefs van Plony.

Dit doosje doet mee aan de challenge bij:

http://youmeandmagnolia.blogspot.nl/   : alles mag
http://sweetstampinchallengeblog.blogspot.nl/   : all that glitters


35 opmerkingen:

  1. Wauwww Plony wat een prachtige Memory Box en dat die inderdaad gevuld mag worden met heerlijke herinneringen

    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooi gemaakt Plony, bedankt voor het meedoen bij YMAM

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel mooi gepimpt Plony:0)
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuk bedacht en ook uitgevoerd, wat een prachtige creatie!
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een prachtig mooi doosje doe er maar veel mooie memory,s in groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow dat is nog eens leuk. Wat een lief doosje en natuurlijk wordt dat gevuld met heerlijke memories zodat je af en toe even kunt gluren en terugblikken.
    liefs Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schitterend doosje dat vol moet komen met KERST herinneringen helemaal geweldig.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik zit een beetje met kippenvel je bericht te lezen,ik denk dat ik wel weet wie dat sleuteltje mag gebruiken.
    Wat een prachtige Memorybox heb je gemaakt, wauw wat mooi.
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooi initiatief en ja laten we hopen dat er hele mooie memories in komen te liggen. Je memorybox is werkelijk een plaatje !!

    Lieve groet, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Plony,
    Je hebt een PRACHTIG doosje gemaakt waar heel veel MOOIE, LIEVE en LEUKE herinneringen in passen.
    Pssst.....dat sleuteltje kun je op heel veel plaatsen tegen komen ☺☺☺ en ik weet zeker dat jij de memories koestert.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wauw wat is dit een leuk idee
    erg mooi gemaakt
    en ja, ik heb wel hele mooie memory's maar nog niet in zo'n mooi doosje
    maar je brengt me wel op een idee
    ik vind hem schitterend

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw wat een schitterend doosje Plony!! Je bent weer lekker actief...kan het ff niet bijbenen ;-)
    Supermooi is ook je tag. Gaaf zijn de klokken hè? Ik ben er ook al mee bezig geweest.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een prachtig doosje Plony!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooi doosje...prachtig!!!
    liefs Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een schitterend doosje Plony, heel mooi gemaakt!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Beeldschoon doosje! Lief, dat kleine sleuteltje erbij. Je hanger hieronder is ook een topper weer, Plony!!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat is dit een schitterend doosje Plony.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Echt zo mooi. Weer helemaal Plony! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heel erg mooi Plony, prachtig! Dat de doos maar goed gevuld mag worden. De tekst in jouw berichtje is ook wonderschoon...
    Lieve groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wauw, wat is dit prachtig gemaakt, liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wow Plony wat een leuk gepimpt doosje zeg.
    Leuk dat je meedoet met YMAM.
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Oooooohhhhh Plony, wat prachtig en wat een geweldig idee!!!! Je bent een inspiratie voor velen, let maar op. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wauw wat een super lief doosje heb je gemaakt!
    Het verhaal wat je erbij schrijft is hartverwarmend!!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  24. even druk aan de freubel geweest achter de schermen; maar ik heb weer heel wat mooie creaties gemist. Je bent weer super bezig geweest. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  25. ja daar ben ik weer en zit niet in het keukenkastje hoor maar wat een schitterende box heb je gemaakt super super superrrrrrrrrrrr veel liefs Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Just Wonderful my beautiful friend:)
    Very creative:) Adorable image and sweet details:)
    Big hug,
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat heb je dat weer schitterend geschreven Plony, zo mooi dat verhaal met die sleutel en dan wat je gemaakt hebt het is weer een toppertje eerste klas hoor, ik vind het super geworden.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Really really lovely! Thanks so much for joining us at Sweet Stampin' this week. x

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hallo daar! Doosje is erg mooi geworden en heel bijzonder. Wens je nog héél véél mooie momenten, die als memories in je doosje kunt doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hoi Plony!

    Wat een ontzettend leuke creatie!
    Heel erg leuk hoe je het doosje hebt gepimpt, leuke kleuren en leuke details!
    En wat leuk dat je meedoet bij YMAM! Veel succes! ;)

    Veel Liefs
    Naomi

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Absolutely gorgeous creation. Love this vintage style box with all details.
    Thank you for joining us at Sweet Stampin` “All that Glitter” Challenge and we hope to see you again soon.
    Hugs
    Natali

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wow wat een leuk doosje. Echt prachtig. Ik heb zelf ook bij de action wat dingen gekocht van hout om te pimpen. Super om te doen.
    Liefs Angeliqus

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.