zaterdag 15 december 2012

60 jaar getrouwd!!!!!

Kopiebericht HH-blog!

Het is weer zaterdag en deze keer heb ik géén kerstkaartje maar een kaart voor de ouders van mijn vriendin die 60 jaar getrouwd zijn op 16 december. Wat bijzonder hè, 60 jaar.....jeetje wat lang. Gelukkig zijn ze allebei nog in redelijke gezondheid dus kunnen ze het vieren met de kinderen, kleinkinderen en achterkleinkinderen.

Dan mijn kaart.....

ik heb o.a. de volgende materialen gebruikt, verkrijgbaar in de webwinkel:

Spellbindermallen Fleur de lis squares
Marianne Design creatables Harten
Een antiek hoekje
Plakparels
roosjes waarop ik wat stickels heb gedaan
en ik heb kraftpapier gebruikt.










Dan wens ik jullie, zoals elke week, een heel fijn weekend en tot de volgende keer.
Liefs Plony.


Deze kaart doet mee aan de challenge bij:
Hobbyvision   : maak een kaart met de afbeelding op een cirkel.

9 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig romantisch kaartje Plony...daar zullen ze zeker heel blij mee zijn

    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waauuww wat een prachtig kaartje hele mooi kleuren en een super mooi plaatje.
    Gr Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterend kaartje,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. This is fabulous Plony, i love all your lovely details! Judy x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou je hebt heel wat geplaatst zeg, ik heb ze allemaal bekeken. En ze zien er allemaal goed uit!
    Ik vind vooral de gehaakte rozetten zo leuk en die heb je weer verschillend verwerkt. Toch maar weer eens mijn haaknald pakken.......
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kleuren heb je gebruikt voor dit jubileum-kaartje Plony, super gedaan.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaart, Plony.

    60 jaar is zeker een hele tijd.


    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Had net ook al gereageerd op de challengeblog maar dan ook nog maar even bij jezelf. Wat een tijd 60 jaar getrouwd zijn, en wat een schitterende kaart heb je voor hen gemaakt Plony, ik vind hem prachtig geworden. Super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wow 60 jaar getrouwd dat is bijna een leven lang. Super.
    Maar de kaart is ook zo mooi en die kleuren, prachtig.
    Wat zullen ze daar verguld mee zijn.

    Liefs Henriette.

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.