zaterdag 1 december 2012

Challenge hobbyhome=blog

Ik ben , zoals jullie weten, druk met de winterfair in Oude Tonge maar als de techniek doet wat ik wil dan kunnen jullie nú mijn creatie zien voor de nieuwe challenge van ons hobbyhomeblog.
Buiten de sint/kerst-challenge gaan we ook gewoon van start met onze reguliere challenge en de opdracht die we deze keer voor jullie hebben is :  maak een TAG/LABEL.
Leuke opdracht vind ik zelf en als je wilt weten wat je kunt winnen ga dan even kijken op het blog en bewonder dan ook gelijk even de creaties van het team want die mogen gezien worden hoor!!!!!


Dit is wat IK er van gemaakt heb, vol met van alles....zoals jullie van mij gewend zijn, hihihi.
Ik wens jullie veel plezier met deze challenge en ik kom straks nog even terug met de nieuwe challenge van DMCC......tot laterrrrrrrrrr.

7 opmerkingen:

  1. Succes op de winterfair.
    Je tag is weer prachtig.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oh wat een schitterende label ik ga ook maar weer aan de slag en succes in oude tonge groetjes Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow Plony, wat mooi. Ik moet maar eens bij jou in de leer....:) groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super mooie tag Plony!!!
    liefs Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi gemaakt Plony
    succes ermee
    Groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schoonheid van een Tag en prachtige kleuren, zo mooi!!!
    Super gedaan, Plony.

    Liefs Henriette.

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.