woensdag 12 december 2012

En nu weer verder.........

Hallo......daar ben ik weer........

Wat een dag was dat gisteren en wat een dagen waren het vóór gisteren..........kerststukken in overvloed.....méér dan 30 heb ik er gemaakt en ik kan geen kerststuk meer zien maar wát was het leuk bij Nicole! We hebben een superleuke dag gehad met elkaar en het was de hele dag gezellig druk. Allemaal hebben we een leuke verkoop gehad en wat mijzelf betreft.........het hobbypotje is weer lekker gespekt.......volgende beurs is volgens mij in Bleiswijk, hihihihi maar............we gaan eerst weer verder en dat betekent........kerstkaarten......en óók nog 2 kaarten voor de ouders van mijn vriendin die bijna 60 jaar getrouwd zijn...lang hè!!!
Eerst heb ik voor jullie een, helaas weer eenvoudig, kerstkaartje en om even te reageren op wie afgelopen tijd hebben voorgesteld dat ik komend jaar misschien eerder moet beginnen.........mijn eerste kerstkaart dit jaar maakte ik al in APRIL hoor meisjes...........er blijven er maar bijkomen en als ik een zelfgemaakt kaartje terug wil sturen moeten ze nu toch écht op de wat simpelere manier maar........met liefde gemaakt en de wensen zijn er niet minder om.
Dan nu maar mijn kaart en dan ga ik hier en daar eens even een blogje bezoeken. ik heb mezelf als regel gesteld om voortaan niet langer dan 1,5 uur per dag te reageren op blogs, HJ of bij het freubelstraatje want er ging echt TE veel tijd inzitten en ik kan toch niet alles meer bekijken. Ik hoop jullie op deze manier toch nog steeds regelmatig te kunnen bezoeken dus......tot blogs dan maar weer hè!!!!!
Liefs van Plony.

22 opmerkingen:

  1. Hoi Plony,

    Dit is toch gewoon een superlief, schattig kaartje...mijn complimenten hoor...'

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik merk dat ik ook steeds meer tijd kwijt ben aan reageren maar ja het is ook weer zo leuk om reacties te krijgen. Maar ik snap je helemaal.
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  3. JE kaart is helemaal prachtig. Superschattig, leuk met die kleine hoekjes! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart Plony, en je hebt prachtige kleuren gebruikt.
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind je kaart weer helemaal super Plony, het is een plaatje om te zien. Toppertje weer hoor. Succes met alle drukke werkzaamheden meis.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is een mooi schattig kaartje Plony en ik denk er net zo over als jou.. ook ik breng teveel tijd achter de pc door, en reageer wel maar niet bij iedereen tegelijk.

    Gr, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk kaartje Plony.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk om te lezen dat je goed hebt verkocht en je kaartje is prachtig.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hier is toch niets mis mee nee hoor meid hij is weer prachtig ik heb mindere kaarten gezien maar ik denk maar zo ze zijn met liefde gemaakt en aan iedereen zijn kaarten mankeert wel eens wat heel veel liefs Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Plony,

    fijn dat je potje weer gespekt is! Hihi. Mooi kaartje weer en wat het bloggen betreft heb je wel gelijk.
    Ik loop iedere morgen alle blogs af en voordat ik het in de gaten heb ben ik twee uur verder! Ik moet er eigenlijk ook een limit aanhangen, maar ik vindt het zooo leuk, hihi.
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtig kaartje weer, Plony.
    En ik zie dat ik niet de enige ben die (te) veel tijd doorbrengt met bloggen.
    Ik reageer ook niet altijd meer, maar het blijft verslavend.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat heerlijk zeg dat je weer zo lekker verkocht hebt.

    Ik vind je kaartje prachtig Plony
    alles past zo mooi bij elkaar geweldig die kleuren

    ;liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Niets mis met dit kaartje Plony! Ik vind hem supermooi! Het is een drukke tijd voor iedereen en ook ik probeer iedere dag even langs te gaan op de blogs die ik volg, en is dat een dag niet mogelijk dan halen we het later wel weer in!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo Plony,

    Ik vind je kaartje heel lief mooi van kleur en echt weer een Plony kaartje.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtige kaart, zo mooi ook in die kleuren en details.

    Liefs Henriette.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Brilliant card my dearest friend^_^ So lovely image and beautiful colors combo^_^
    Hugs,
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een schitterende vintage kaart Plony! Prachtig gemaakt!! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Dat ziet er prachtig uit Plony...mooie mallen heb je gebruikt!

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Vind het een schitterend kaartje Plony mmoie eenvoud en rust en ja je hebt helemaal gelijk hoor om maar een bepaalde tijd bij iedereen te reageren, want anders blijft er geen tijd meer over om kaartjes te maken.

    Fijn weekend en groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Plony

    Je kaartje is prachtig en eenvoudig of niet je maakt ze allemaal met plezier toch en daar gaat het om.
    En wat het bloggen betreft heb je helemaal gelijk......voor je het weet ben je een paar uur verder.
    Maar ik blijf je creaties bewonderen hoor.
    Fijn weekend.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  21. P.S. Fijn dat je potje voor de beurs weer gevuld is:-))

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.