zondag 9 december 2012

Even nog een impressie .....

Ik laat jullie nog even een impressie zien van wat ik vandaag aan het doen ben geweest.......zo gaat er morgen nog een dag volgen maar ik laat niet alles meer zien hoor want dan is het niet leuk meer.......
Jullie weten het nu wel, haha. Ik hoop dat het duidelijk is dat het bloggen er weer eens bij inschiet maar.....nog een paar dagen en dan hoop ik wat meer tijd te hebben......niet weglopen hoor.....please!!!!!
















De foto's met mijn telefoon genomen zijn beter dan die met mijn fototoestel......nou ja, het gaat maar om het idee.
Fijne avond allemaal!!!!!!!
Liefs Plony.







24 opmerkingen:

  1. Wat lijkt het me toch heerlijk om zoveel met groen te kunnen doen...ik ben wat dat betreft echt een stoethaspel hoor. Wou dat ik dichterbij je woonde, dan bestelde ik gewoon wat van die schitterende stukken bij jou ;-)
    Heel veel succes dinsdag!!!
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het ziet er allemaal prachtig uit...het zal vast wel lukken met de verkoop.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn stuk voor stuk prachtig!!!!
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Er staan er al een aantal te pinken bij mij :) maar die eerste is ook supermooi!! En met staks al iemand kijken die dinsdag niet kan....dus het begint al goed :)
    Succes morgen met de laatste loodjes!
    Liefs Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haaaa Joke,

    Je haalt me de woorden uit de mond, wat een prachtige kerststukken zijn dit..maar om helemaal naar Lekkerkerk te reizen om er eentje op te halen dat is wel erg ver...Plony, heel mooi hoor..ga zo door en... we horen en zien je wel weer verschijnen...'

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou Plony ik loop absoluut niet weg hoor, geen sprake van, kijk nou toch weer eens wat je ons laat zien, echt plaatjes zijn het, zo mooi. Ik doe het je absoluut niet na. Ziet er weer helemaal super en tiptop uit.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige groen creaties, ziet er erg mooi uit allemaal.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterend gemaakt Plony, zo mooi allemaalmijn mond valt open.
    Morgen nog veel succes met de bloemenstukjes.
    Prachtig.
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Weer prachtige bloemstukjes, heel mooi! Ik zou niet weten hoe ik er aan moest beginnen! Wat een talent!!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige stukjes zeg !!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Plony meid dit is weer geweldig!
    Is er iets wat jij niet kan????
    (slapen misschien ;-) )
    Het zijn echt plaatjes prachtig..

    Lieve groetjes Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zo jij hebt hard gewerkt zeg. Het ziet er Prachtig uit hoor.

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi ben ik nog een keer om je te vertellen dat op de laatste die je liet zien al een briefje ligt met gereserveerd :)
    Dus dat beloofd wat ;)
    Liefs Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  14. het ziet er allemaal zo mooi uit Plony!mijn complimenten!!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Onvoorstelbaar Plony, wat heb jij groene (alle kleuren) vingers... Schitterend gewoon! En nee ik kom ook niet langs, iets te ver weg... maar ohh, ik kan er wel van genieten hoor, een feest om naar te kijken. En nee, ben je mal, ik ben er net en dan alweer weglopen... Nee, hoor, geniet ik veel te veel voor...

    Groetjes en succes voor dinsdag!
    Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. OO Plony wat heb je toch mooie (en veel) stukjes gemaakt, wat een plaatjes allemaal, het ziet er schitterend uit!
    liefs Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ziet er weer geweldig uit.
    gr bets

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige kerst stukken heb je gemaakt.
    Toevallig heb ik gisteren een kerststuk gemaakt. Misschien plaats ik deze nog wel
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Plony,
    Weglopen.....dan wel naar Lekkerkerk om al dit MOOIS te kunnen BEWONDEREN.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  20. de tuinvrouw.09 december, 2012

    Je bent en blijft een kanjer, wat je ook maakt! Erg mooi geworden allemaal! Succes vandeweek!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wow, Plony, jij hebt goed je best gedaan. Wat ziet het er allemaal weer super mooi uit zeg. Weglopen doe ik niet hoor. Ben veel te nieuwsgierig wat je ons allemaal nog te laten zien hebt.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Jouw kraampje is vast erg snel leeg! Succes en vooral héél véél plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Net als vorig jaar vliegen ze je kraampje uit, echt weer schitterend gedaan.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wauw, wat een top creaties heb je gemaakt, logisch dat het als een speer is gegaan, ziet er prachtig uit.

    Liefs Henriette

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.