zondag 9 december 2012

Have a cosy christmas......

Oooooooo wat wordt het moeilijk.......de kerstkaarten gaan niet meer vanzelf bij mij en ze worden in mijn ogen ook steeds simpeler.........sorry hoor maar kaarten moeten maken is heel anders als kaarten willen maken. Ik weet wel.....niets MOET maar als je altijd kaarten maakt ga je ook geen kaartje kopen natuurlijk. Toch merk ik nu wel dat mijn inspiratie voor de laatste kerstkaarten een beetje weg is en ik haal zelfs mijn ontvangen (en bewaarde!) kaarten van hobbymaatjes van de afgelopen jaren tevoorschijn om  ideetjes  te krijgen. Normaal vliegen de ideetjes door mijn hoofd maar nu......pfffffttttttt wat zal ik blij zijn als ze klaar zijn maar.......dapper worstel ik door en ik ga ze ook gewoon hier laten zien.......dan maar iets minder. Zélfs op de foto zetten was het niet helmaal deze keer, hahahaha.

Fijne zondag allemaal!!!!!!!
Liefs van Plony.

28 opmerkingen:

  1. in jou ogen is de kaart simpel maar ik vindt hem juist heel erg mooi zo
    gr.agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. The simple things are always the best. Your card is very elegant, I love the color you used, very good!
    Hugs, Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou ik vind hem prachtig hoor enne? Misschien toch iets eerder beginnen aan de kerstkaarten?
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind hem schitterend Plony, helemaal niks mis mee
    Groetjes Diana.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik denk dat we hier allemaal last van hebben, Plony. Tenminste, ik wel. Zoals gewoonlijk weer te laat begonnen. Je kaartje mag dan "simpel"zijn, hij is wel lief. Mooi kant heb je gebruikt.
    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Plony,
    En toch vind ik dit een heel MOOI kaartje met hele MOOIE gevormde bloemen en een LIEVE Tilda.
    Kom op meis.....het gaat je lukken.
    Nog een fijne zondag en liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Plony,
    Tis toch weer een schatje hoor...lief afdrukje en de bloemen zijn ook toppie...Ik denk dat iedereen dat wel herkent...ik heb 5 dagen helemaal niks gemaakt en toch weer begonnen...en wat betreft mijn voet...ik ben er denk ik wel 3 maanden zoet mee en dan heel blij als alles goed verlopen..maar dan kan ik een zomer tegemoet zien met hoop ik...veel minder pijn en...daar doe ik het voor...

    Liefs en groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nou als je niets gezegd had dan had ik me nu afgevraagd waar jij in vredesnaam je inspiratie vandaan haalt want ik vind hem schitterend!!!
    Zet mijn naam er op en ik ben helemaal blij ;-)
    Heb trouwens je raad opgevolgd en mijn "tafereeltje" ingestuurd...
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ohh Plony, niets simpels aan hoor...Het is een prachtig kaartje! En leuk dat je me bent gaan volgen Plony! Zo blijven we elkaar inspireren!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je legt de lat te hoog :) dit is gewoon een prachtige kerstkaart met een mooie layout, prachtige bloemen en in geweldige kleuren!
    Gr. Samantha

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je mag dan mss zelf iets minder tevreden zijn over je kaartje ik vind het een leukerd, en de ontvanger mag blij zijn als zoiets op z'n deurmat valt!

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ik vind het toch weer een schatje hoor!! lief kleurtje ook!
    en je bloglayout is ook weer super!
    doe het rustig aan, de ideeen komen vanzelf weer.....
    ik heb zin in dinsdag :)
    liefs Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik vind hem prachtig vooral ook die kleuren, en simpel..........nou echt niet!! En als jij dat wel vind van jezelf, zal dat vast komen omdat je het berendruk heb. Je maakt me nogal niet wat creaties voor fairs, enz.
    Knap hoor.
    Liefs Henriette.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Weet wat je bedoelt, ik had het ook. Daarom heb ik juist dit jaar eenvoudige kaartjes gemaakt in series, zodat ik het nog leuk bleef vinden. Af en toe een wat meer bewerkelijke ertussendoor. Maar wat jij simpel vindt, vind ik erg mooi. Ik vind je kaart dus prachtig, Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  15. ik ben het volkomen met je eens dat het steeds moeilijker wordt maar ze zijn zeker niet minder mooi hoor ik vind ze prachtig ik moet er ook nog een paar maken zit nu ook een beetje te hikkenveel liefs en groetjes Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hij mag dan in jou ogen een wat simpeler kaartje zijn, maar ik vind het een plaatje hoor

    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Jammer voor jou dat de inspiratie niet meer vanzelf komt, deze kaart vindt ik Prachtig. Als je ze zo blijft maken komt het allemaal wel goed hoor. Succes met het maken van de rest.

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik denk dat het een beetje op gaat breken Plony,of heb ik het verkeerd,dat kan ook natuurlijk.Ik weet natuurlijk niet hoeveel kerstkaarten je nog moet maken, maar ik vind dit toch wel een schatje hoor, mooi gekleurd, helemaal toppie, niks mis mee,prachtig gemaakt.
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Het is nog steeds een mooie kaart Plony, ben je een beetje perfectionistisch? :) ik hoop dat je laatste kaartjes met plezier kunt maken.
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Plony hij doet niks onder voor het plaatje wat ik heb gehad, oke ietsje minder frutsel enz maar dat is meer JOUW gevoel dan die voor de ontvanger ze kunnen kiezen deze of een gekochte....nou meis dan vechten ze om deze hoor. Ik vind hem prachtig echt waar.
    Liefs ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  21. nou je hoeft je niet te verontschuldige je kaartje,s zijn allemaal top en ik denk dat iedereen dat wel vindt groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik vind je kaart prachtig,en een paar eenvoudige tussen door is niets mis mee.Groetjes ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Oh WOw this is fabulous! I love it! Judy x

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik herken het wel een beetje hoor, als je op een gegeven ogenblik MOET dan is het niet meer leuk en is de inspiratie weg. maar het neemt niet weg dat jou kaart helemaal super is. Ik vind hem prachtig. Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Een hele mooie chique kerstkaart Plony! Een prachtige kleur en super design! Ik begin ook een beetje genoeg van de kerstkaarten te krijgen, nog maar een paar en dan schei ik ermee uit! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi Plony
    Wat is deze kaart schitterend. en prachtige kleuren die heel mooi bij elkaar passen.
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Nou Plony, dat heeft volgens mij iedereen dat de inspiratie minder wordt!!! We moeten toch allemaal de kerstkaartne binnenkort de kerstkaartne de deur uit doen. En dan heb jij er nog andere bezigheden naast. Ik vind je kaartje prachtig hoor, het komt allemaal goed!
    Liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.