zondag 2 december 2012

Het zit er weer op....

Ja, het zit er weer op....de winterfair in Oude Tonge en wat was het weer gezellig, vermoeiend, en ooooooo wat een slecht weer zo af en toe de afgelopen 3 dagen. Gisteravond zijn we zelfs eerder gestopt omdat het werkelijk té slecht was.....er kwam geen kip meer naar de fair en.....dat zou ik óók niet hebben gedaan . Al met al was het toch wel weer superleuk hoor en ondanks wat minder bezoekers dan andere jaren kwam ik naar huis met mijn hele voorraad nog maar in 1....ja je leest het goed....1 kratje........dat wordt weer flink aan de freubel, haha. Dit kun je geen voorraad meer noemen.
Ik zag dat ik de afgelopen dagen weer enorm veel heb gemist op jullie blogs en ik probeer de draad weer op te pakken maar verwacht van mij nog even géén wonderen.........ik moet even een beetje bijkomen en dan ga ik aan de slag voor volgende week dinsdag want dan houden we bij Nicole een soort inloopdag waar kerstukjes, kerstknutsels en kaarsen kunnen worden gekocht. Ik blijf dus gewoon druk, hihihi.....net als altijd!!!!

Ik heb nog wat foto's voor jullie, de kwaliteit is niet zo best omdat het in de hal is genomen bij slecht licht en vaak een beetje gehaast maar het geeft een leuke indruk van hoe het was.
Dan zeg ik....tot blogs!!!!!! Liefs Plony.


 

Dit tafreeltje heb ik heeel vaak gezien en je krijgt er maar niet genoeg van....zooooooo leuk!!!!!


Er werden manden gevlochten.....


Potten gedraaid.....


Ehhhh.... toekomst voorspeld??????


Lekkere dingen van chocolade gemaakt......


Een OEHOE vastgehouden......

en nog veeeel meer leuks, genieten was het voor jong en oud en ook voor mij!!!!!
Behalve toen we vanmorgen binnenkwamen....


Toen was er overal water op de vloer gekomen en.....


werd er keurig gezorgd dat ik mijn voeten droog kon houden vandaag!!!!!








17 opmerkingen:

  1. Fijn dat het ondanks het weer toch nog een geslaagd weekend was.

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw ziet er reuze gezellig uit maar ook wel een beetje nat hoor!
    Kortom een echte winterfair ;-)

    Hoop dat je even bij kunt komen ..

    Fijne avond!

    Lieve groetjes Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi plony
    Ja het was echt koud dit weekend
    Want ik ben gistereren op het voetbalveld geweest maar ik was echt blij toen de wedstrijd voorbij was en ik naar mijn lekker warme huisje kon gaan.Maar voor de kids had ik dat wel over.
    Fijn dat je toch nog een goede verkoop hebt gehad.

    Liefs Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het ziet er heel erg gezellig uit, Plony.
    Leuk met al die diverse demonstraties, wel jammer van het weer want een ieder heeft er zoveel werk aan, maar zo te lezen toch een geslaagde fair, en dat wordt weer over uurtjes voor je Plony, om je voorraadje aan te vullen maar je had ook geweldig leuke dingen, potjes vond ik ook super leuk gedaan.
    Liefs Henriette.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er gezellig uit!!! Ben je al weer opgewarmd?
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Plonie wat fijn dat je ondanks het slechte weer zoveel verkocht heb. Groetjes Eve

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een superfoto's heb je geplaatst Plony en wat ontzettend fijn dat je ondanks het weer zoveel verkocht hebt, helemaal geweldig meis.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk verslag zo met die foto's erbij. Fijn joh dat je zo goed verkocht hebt.

    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heerlijk Plony dat je lekker verkocht hebt kon ook niet anders met al die mooie ,leuke, lieve spulletjes die je had gemaakt, rust lekker uit want dat heb je zeker verdiend en ik hoor je gauw groetjes en veel liefs NEL

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Plony,

    het zit er weer op... heel moe waarschijnlijk maar ook lekker voldaan...en leuk dat weer zoveel mooie spulletjes hebt verkocht..
    Even een paar dagen kalm aan ...en dan weer aan de freubel..

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gelukkig heb je alle slechte dingen weer overleefd wijfie, nu lekker uitrusten, daarna , laat me raden Plony, freubelen denk ik, ik geloof dat ik wel goed zit.
    Er komt voor iedereen een drukke tijd aan, de boodschappen dat vind ik het ergste. Maar daar helpt Cindy mij gelukkig mee.
    Slaap lekker en tot blogs.
    liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat fijn dat het geslaagd is.
    En nu weer snel aan de knutsel.
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Plony
    Wat een leuke foto's en wat fijn dat het allemaal zo goed verlopen is. Je zult wel bekaf zijn nu want het is vast heel vermoeiend geweest. Nu lekker even rustig aan doen en nagenieten en dan.........weer aan de freubel hihi.
    Liefs Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ziet er reuze gezellig uit Plony. Jammer van het slechte weer.
    Fijne week,
    Ethel

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat jammer dat het weer zo slecht was gelukkig heb je goed verkocht en kun je weer lekker gaan knutselen rust eerst maar lekker uit groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Fijn dat je zo leuk verkocht heb. Nu weer een nieuwe voorraad maken voor de volgende ;-)
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat fijn dat je veel van je spulletjes verkocht hebt. Succes met het aanvullen van je voorraad.

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.