donderdag 6 december 2012

Huiskamer-kerstfair....


Voordat jullie gaan denken waar zit ze...........ik ben er wel hoor maar ik ben, buiten DT-werk, druk met de kerst. A.s. dinsdag hebben wij bij mijn vriendin Nicole een huiskamer-kerstfair. Nicole heeft gevraagd of ik de kerststukjes voor mijn rekening wil nemen en er zijn verder nog allerlei leuke dingen te bewonderen en natuurlijk te koop. Kaarsen, stoffen letterslingers, kadodoosjes, sieraden, kaarten........lekker veel huisvlijt dus.
Ik ben vandaag eens aan de gang gegaan met houten harten van de action en kleine dienbladen om te zien wat of ik er van kon maken. Ik heb een paar foto's gemaakt maar helemaal loepzuiver zijn ze helaas niet maar ach.....het idee zien jullie vást wel. Het is sowieso moeilijk om een bloemstukje op de foto te zetten want je krijgt het er nooit zó op dat je helemaal goed kan zien hoe het eruit ziet. Toch ga ik de foto's even hier plaatsen om jullie te laten zien dat ik écht wel aan de freubel ben hoor......stel je voor dat ik niets doe.......ook ik heb een verslaving hoor maar ik vind dat je 1 verslaving mag hebben, hihihi.

Fijne avond allemaal...............liefs Plony.













23 opmerkingen:

  1. schattig zijn je stukjes meid
    gaaf gemaakt en vind je ze niet mooi ??
    ik heb nog plek zat ;)
    hugs,ans xx fijne dagen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig zijn je bloemstukjes! Hoop dat ze allemaal verkocht worden.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een huisvlijt! Goed gedaan zeg en wat zal het lekker naar "groen"ruiken in je huis.Je bent ook van alle markten thuis Plony en wat leuk zo'n huiskamer-kerstfair,nog nooit van gehoord maar lijkt me súpergezellig,alvast veel succes met de verkoop! lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Plony,

    Je bloemstukjes zijn net zoals altijd supermooi...WOW...lijkt me inderdaad super zo'n huiskamer/kerstfair..

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wowwww fabulous center pièce:) Gorgeous and elegant:))
    Big hug my friend,
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind het weer schitterende kerststukjes mijn complimenten.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je kerststukjes zijn Schitterend. Knap gedaan!

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige werkstukjes Plony, ze zien er super sfeervol uit.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een mooi stukjes Plony
    die ben je zo kwijt hoor, ik weet het zeker

    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat ben je toch lekker bezig Plony, druk baasje (nou ja bazinnetje) ben je. Wat zien je bloemstukjes er super uit, jij kan ook alles hé, echt gaaf.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een super leuke stukjes heb je weer gemaakt. Je bent echt van alle markten thuis.
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Goh Plony, ik beland op jouw blog en heerlijk wat ben jij creatief!!! Het is zo leuk om bij jou te kijken, ik val van de ene verbazing in de andere! Je hebt er een volger bij, hoef ik niets van al deze mooie dingen te missen!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een fantastisch mooie kerststukjes Plony! Knap gedaan!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wowowo Plony, wat gaaf gemaakt ik ben hier dol op, mijn vader was vroeger bloemenman, dus als ik zelf gemaakte bloem/kerststukjes ziet gaat mijn hart open.
    Prachtig gemaakt allemaal.
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat zijn ze gaaf en wat vind ik het jammer dat ik niet naar je toe kan komen ja ik mis nu ook mijn bestelling bah die sneeuw misschien volgende week nog een dagje groetjes en dikke knuffel Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Nou je hebt weer goede zaken gedaan bij de action. Ja ik heb die hartendoosjes ook zien liggen, en dacht nog aan jou. Haha. Nee ik heb geurzakjes gekocht, daar ga ik eerst mee verder en ik heb mijn eerste tags gemaakt. Laat ik nog wel zien.
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dat ziet er allemaal prachtig uit zeg en veel succes dinsdag.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooi gedaan Plony.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  19. schitterende bloemstukjes Plony, liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wat een mooi,s weer allemaal de kerststukjes zien er geweldig mooi uit groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wowwww,wat is dit schitterendddd.
    Knap van je hoor.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wauw, wat een prachtige kerstdecoraties heb je gemaakt, schitterend en zo leuk in die harten en dienbladen.
    En wat super gezellig lijkt me dat zo'n kamer-fair.
    Wens jullie heel veel succes met de verkoop, maar dat gaat zeker lukken.
    Zou nog wel veel meer willen zien, want je zit niet in de buurt, helaas.

    Liefs Henriette.

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.