vrijdag 7 december 2012

It's going to look a lot like Christmas.....

Hebben jullie hem ook te pakken.....het kerstgevoel???? Dat moet bijna wel want met zo'n prachtige witte wereld buiten komt dat gevoel vanzelf. Ik ben bezig met mijn kerststukjes voor a.s. dinsdag maar ook de kerstkaarten worden tussendoor nog gemaakt dus........kerst alom bij mij.

Ik heb nog wat kaartjes te gaan voor lieve hobbynaatjes/vriendinnen en dit is er 1 van. Ik heb geen idee hoelang de post er over gaat doen met bezorgen dus ik plaats ze maar voorzichtig tóch vast op mijn blog en dan blijft het een verrassing waar de kaart op de mat gaat vallen.
Deze kaart gaat meedoen aan de volgende challenges:
http://addicted-to-stamps-challenge.blogspot.nl/   :   christmastime
http://decreatievezebra.blogspot.nl/   :   alles mag/kerstkaart
http://simplymagnolia.blogspot.nl/   :   christmascard
http://crealing.blogspot.nl/   :   kerst

Fijna dag allemaal en doe voorzichtig!
Liefs Plony.


29 opmerkingen:

  1. Hallo Plony

    Wat een plaatje weer, zo mooi ingekleurd ook, prachtig.
    Ik begin ook langzaam in de Kerstsfeer te komen en dan te bedenken dat we vorige week nog in een land waren waar het 28 graden was pffff... Het is wel een prachtig gezicht al die sneeuw en zo extra gezellig binnen dan. Wij vieren dit weekend Surpise dus dat wordt een feestje.
    Liefs Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Plony wat een mooie kaartje heb je gemaakt. Ik kom ook al een beetje in de kerstsfeer. Zeker met de witte wereld buiten.
    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een schitterende kerstkaart en met die sneeuw erbij krijg je een beetje kerstgevoel .
    Vanavond de kerstboom optuigen.
    En ik moet ook echt nodig verder met de kerstkaartjes

    Een fijne dag
    Gr Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Plony, eerst even zeggen dat ik niet mee hoefde naar Spanje, de zak was te klein haha, bij ons is het helemaal niet wit het is een grote kliederzooi buiten.Wat heb je weer een prachtige kerstkaart gemaakt Plony,de kleuren, het stenpeltje zo lief, prachtig weer. Ik heb niet zoveel met kerst ik doe er wel aan, maar juist door het kerstgevoel, voel ik mij altijd héél eenzaam, het ligt aan mij,maar dat is het gevoel. Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart Plony.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Plony,

    Wat een schatje is dit ook weer ik vind het stempelafdrukje helemaal super...toppie weer...
    Mijn kerstkaarten gaan vandaag op de post...en hier is het ook prachtig Winter Wonderland...

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Plonie war heb je het weer druk. Je kaartje is zoals gewoonlijk weer erg mooi geworden. Groetjes Eve

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een schitterend kaartje is dit weer
    en ja hoor het kerstgevoel komt nu toch echt, vooral nu het zo lekker wit is buiten van al die sneeuw,
    ik vind dit ook de leukste tijd van het jaar,
    fijn om het gezellig in huis te maken met sfeerlichtjes, kerstboom en kerststukjes,
    ja ik heb ze bewonderd in je vorige post, want zien die er prachtig uit,
    je hebt ze best wel goed op de foto gekregen,
    en ik vind het ook een heel leuk idee van die hartendoosjes om daar een kerststukje in te maken,
    staat erg mooi.

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schattig kaartje weer, Plony.
    Succes met je kerststukjes verder.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig kerstkaartje Plony! Het is ook zo'n lief adrukje, in combinatie met de kleurtjes, details rondom, echt gaaf!

    Groetjes vanuit een niet met mooie laag sneeuw bedekt landschap!
    Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ook deze kaart is een plaatje om te zien heel mooi, en Plony bedankt voor je schitterende kerstkaart SUPERrrrrrr mooi
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Plony,
    Het is weer een prachtig kerstkaartje geworden.
    Mooie mal ook onderaan.
    Groetjes vanuit het witte Nuenen.
    Liefs Lies.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig kaartje Plony....altijd goed hè kraft en blauw!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. ik zit al helemaal in de kerst sfeer thuis maar ook met de kaarten ik zal blij zijn als ze allemaal op de post zitten veel liefs Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een schitterend kaartje Plony

    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een pracht van een kaart en zo'n snoezige stempel, wat een schatje.
    Maar de kleuren vind ik ook zo mooi die je gebruikt heb voor je kaart.
    Super gedaan.

    Liefs Henriette uit sneeuwwollie.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oooooooh Plony,my friend,this card is a dream,a sweet dream^_^ Fabulous image^_^
    Big hug,
    SOnia

    BeantwoordenVerwijderen
  18. A gorgeous Christmas card Plony!
    Thanks for playing along at Addicted to Stamps Christmas challenge this time!
    Hugs Kjersti:)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Het is een plaatje. Leuke details heb je weer gebruikt! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Plony

    Je kaartje is schitterend met dit liefje erop. Jij kleurt ook heel mooi in en dat heb ik nu in het echie gezien op die prachtige kaart die je meestuurde met de candy.
    Je kerststukjes in die mooie hartendoosjes van de ...... zijn schitterend.
    Een heel fijn weekend en een dikke knuffel terug.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  21. wat een beauty is dit weer geworden. Prachtig ingekleurd. Lieve groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Een prachtig kaartje,en een lief stempeltje.Al mijn kaarten zijn al op de post,wat ik nu nog maakt is weer reserve,groetjes ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt., ik vind deze kleuren echt helemaal te gek
    groetjes janie

    BeantwoordenVerwijderen
  24. De omslag van Sinterklaas naar de Kerst is dit jaar gemakkelijk te maken. Vorige week met al die regen moest ik er nog niet aan denken. Maar nu met al die sneeuw kwam het gevoel gewoon uit de lucht vallen.
    Leuke stempel heb je weer gebruikt en een mooi kaartje.
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een schitterend kaartje heb je weer gemaakt Plony, hij is weer prachtig als altijd. En gelukkig viel het hier wel mee met de sneeuw, ben keurig op tijd aangekomen op mijn werk en ook weer keurig op tijd thuisgekomen.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  26. What a gorgeous christmas creation, thanks for playing along at Addicted to stamps. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Jou kaartjie is te pragtig. Dankie dat jy by Simply Magnolia kom speel. Groetjes Sharon

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Prachtig kaartje Plony! Leuk dat je meedoet met de challenge van Simply Magnolia.
    Groetjes Karin

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.