dinsdag 18 december 2012

Nog een paar.......

Ik ben er bijna, ik ben er bijna......maar nog niet helemaal.......hihihi.
Nog een paar kerstkaartjes en dan heb ik het toch gered, weliswaar met een doos gekochte kaarten erbij want dat kon dit jaar écht niet anders. Ik heb wel gekeken naar wie die dan moesten gaan en ik denk dat het zo goed is hoor, niet iedereen is zo gek van een zelfgemaakte kaart. Wat een klus is het toch ieder jaar weer, vorig jaar zei ik al dat ik door zou blijven gaan maar ik denk dat dat toch écht moet hoor want het zijn er inmiddels zo veel dat ik niet na de zomer pas kan beginnen. Kijken of ik het nu eindelijk geleerd heb.....hhmmmmmmm........
Ook deze kaart is onderweg, of eigenlijk hoop ik dat ie inmiddels zijn bestemming heeft bereikt....op dan maar naar de volgende.....
Fijne dag, liefs Plony.








28 opmerkingen:

  1. Hoi Plony,
    Jij blij dat de klus er eindelijk op zit...en inderdaad eerder beginnen is wel handig en ...die foto van Ayden...ik ben er weg van..wat een lekker ventje is het toch.. en deze creatie die mag er ook weer zijn...

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooh, wat ziet dat er weer prachtig uit, Plony!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is weer een beauty en wat een gaaf kleurtje ik ga er ook nog even één maken groetjes Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. super mooi kaartje.
    Je zult maar zo/n mooi kaartje op je matje mogen vinden!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er prachtig uit!! Die kleuren zijn ook zo mooi
    Groetjes
    Aukje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, wat een lieverdje! En knap dat je zoveel kerstkaarten hebt gemaakt!
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  7. 't is weer een mooie zo in die blauwe tinten.

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb het ook weer niet gered om alles zelf te maken maar degene die het toch niet waarderen, heb ik een gekochte kaart gestuurd.
    Elk jaar begin ik al in dec. weer maar ergens in febr/mrt gaat de klad alweer in...:( Maar voor volgend jaar heb ik er al wel weer 1 klaar..hihi..
    Een prachtig kaartje!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het ziet er nog altijd heel mooi uit! Schitterende kaart Plony!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw heel mooi plony, mooie kleur!
    En volgend jaar zien we dan wel weer :)
    Groetjes Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je bent er bijna Plony heerlijk voor je kan je je weer eens op iets anders richten, maar dit is wel weer een schatje hoor, mooie kleuren, lieve stempel, mooie bloemen en een prachtige wens, mooi weer meisje.
    liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je kerstkaart is prachtig! Petje af hoor, zoveel kaarten maken. Mijn max is rond de veertig, dan komen ze echt mijn neus uit. ieder jaar er tegen aan hikken. Ik vind het soms erg een "moeten" worden en beslis daarom elk jaar weer of ik er wel aan begin.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een plaatje Plony, heel mooi!
    Groetjes Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw wat is die weer super Plony, ik vind hem prachtig, schitterende kleur blauw ook. Top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een lief kaartje Plony
    fijn dat de klus bijna geklaard is...succes met de laatste

    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtige kaart is het weer geworden, tja ik ga maandag alweer aan de nieuwe kerstkaarten beginnen, iedere week kam je meedoen om een kerstkaart te maken hij staat links op mijn blog en niks is verplicht.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een dotje Plony vind dit stempeltje zo geweldig!

    liefs Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  18. het is weer een schattig mooi kaartje je maakt er ook echt wel een werk van groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Plony
    Wat een beeld schone kerstkaart is dit weer.
    heel mooi die kleuren
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heel erg mooi gedaan Plony, wat een prachtige kaart! En zo heerlijk in deze kleuren! Ik heb wel twee dozen gekochte kaarten gebruikt hahaha. En nu denk ik ook dat ik alvast maar begin voor volgend jaar. Het kan maar alvast klaarliggen!
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Je kaartje is weer geweldig!!!
    Ook ik heb een doosje met kaarten erbij moeten kopen, maar zoals je al zei niet iedereen is fan van "homemade", en ook ik heb ik ieder jaar goede voornemens voor de kerstkaarten, maar ook dit jaar was het weer eens niet gelukt ;) mss volgend jaar beter!!
    Groetjes sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Tis weer een bjoetie hoor!! prachtig ingekleurd ook. Ik doe mee bij de Club van Tiets, maak elke maand twee of vier kerstkaarten....Misschien iets voor jou?? Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ziet er weer prima uit Plony
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Zo herkenbaar Plony, ik heb ook zoveel kerstkaartjes weer gemaakt en dan heb ik ook dat goede voornemen om gewoon door te gaan maar zo kerstkaartjesmoe dat dat waarschijnlijk weer niet gaat lukken, deze is ook weer helemaal schitterend hoor.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Dit is weer een beeldschoon kaartje geworden.
    Allemaal zo fijn afgewerkt, super gedaan Plony.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Héél mooi kaartje Plony, en die bloemetjes zijn zo mooi.
    Nog veel moed voor de laatste kaartjes...

    Groetjes,
    Annemie

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Prachtige kerstkaart Plony, echt super mooi gemaakt.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een prachtige kaart en de kleuren ook zo mooi.

    Liefs Henriette

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.