zaterdag 8 december 2012

Nog niet genoeg.....

Zaterdag blogbericht van het hobbyhomehobbyartikelen challengeblog!

Zaterdag 8 december....... nog 2 weken om mijn kerstkaarten te versturen maar......ik heb er nog steeds niet genoeg. wat een klus is het elk jaar weer en ik heb er ook steeds méér te versturen. Ik ga nog even door en 1 van de kaarten die ik afgelopen week heb gemaakt is dit kerstkaartje.

Ik ga jullie eerst vertellen welke materialen ik zoal heb gebruikt:

Spellbinder marvelous squares
MD flower fantasy
MD craftable guirlande
A5 paperpack "at christmas time"
en verder nog wat plakpareltjes, bloemetjes, strikjes enz.

Dan nu mijn kaartje en ik wens jullie een heel fijn weekend!
Vergeet niet om mee te doen aan onze challenges want het is zeker de moeite waard om je kaartje te linken bij één van de 2 lopende uitdagingen.
Liefs Plony.







16 opmerkingen:

  1. Leuk gedaan Plony
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi gedaan Plony...

    Groetjes en een fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi kaartje Plony! En ja, ik moet er ook nog een paar!
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig kaartje Plony'
    Ik moet er nog een paar ,ze gaan volgende week op de bus.
    En dan even geen kaartjes meer.

    Gr Dinie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lieverdje van een kerstkaart weer, Plony. Ziet er prachtig uit.

    liefs Henriette.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een schattig kerstkaartje Plony! Deze Tilda is zo lief hè?
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je hebt er weer een heel mooi kerstkaartje van gemaakt Plony! Leuke kleuren en details.

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een hele mooi kerstkaart heb je er weer bij.
    Doe nog maar even verder, je hebt immers nog de tijd.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ook dit is weer een hele mooie kaart Plonie.
    Groetjes Eve

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Plony,
    Ik herken de drukte ☺☺☺.....elk jaar komen er meer maatjes en vriendinnetjes bij. Toch willen we niet anders.....toch?
    Je hebt een heel MOOI kerstkaartje gemaakt met een hele LIEVE Tilda.
    Fijn weekend en liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat is ze weer mooi geworden een plaatje om te zien, en ook ik moet er weer een paar bij maken.
    Liefs ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Weer zo'n mooie kerst kaart
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. dit is ook weer zo'n mooi kerstkaartje
    en ja het is gewoon stressen om al die kerstkaarten op tijd klaar te hebben
    maar deze is zeker de moeite waard
    echt toppie.

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super leuk kaartje en ja het lijkt idd of we er ieder jaar meer kaarten versturen, maar ik heb vanmiddag het klusje geklaard en kan ze morgen op de post doen en dan maar weer van start voor het volgend jaar hihi.

    Fijn weeknd en groetjes van Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je hebt een leuke kaart gemaakt Plony. Ik ben ook nog niet klaar met m'n kerstkaartenhoor, die klaar zijn zijn al wel geschreven dus die kunnen volgende week op de post.

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.