maandag 17 december 2012

Nogmaals 60 jaar getrouwd-kaart

Nogmaals een kaartje voor de ouders van mijn vriendin die 60 jaar getrouwd zijn. De andere kaart heeft mijn vriendin uitgekozen dus dit wordt de mijne voor het lieve bruidspaar. Deze is heel anders maar dat heb ik bewust gedaan omdat het natuurlijk leuker is om 2 heel verschillende kaarten te krijgen ipv kaarten die op elkaar lijken. Persoonlijk vond ik de andere óók mooier, hihi, maar dit kaartje gaan ze vast ook heel mooi vinden hoor......ik ken ze wel goed genoeg om dat te durven zeggen.
Ik wens jullie allemaal een hele fijne week....een drukke week misschien want de kerst nadert nu heeeeel snel.
Liefs Plony.

26 opmerkingen:

  1. Deze is bijzonder mooi ook ze zijn allebei prachtig hoor veel liefs Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is ook een hele mooie kaart. , prachtige kleuren.
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die vorige was heel mooi maar dit is ook een topper hoor,maar ja jij maakt niet anders dan prachtige exemplaren.

    Groetjes Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook dit is een hele mooie kaart Plony, en natuurlijk zullen ze daar ook blij mee zijn, hij is prachtig!
    Bedankt voor het stemmen op mijn kaart hihi, ik heb inmiddels 2 digi's van Shelly uit kunnen kiezen, leuk he?
    liefs Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een geweldige kaart!
    Prachtige vlinder heel leuk detail..

    Lieve groetjes hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele mooi kaart weer Plony!
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze is ook lief!
    groetjes Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtig kaartje
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart Plony!

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een schitterende kaart weer Plony !!

    liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart voor een 60 jarig huwelijk!!! En lang hè?
    Ik heb er ook 1 gemaakt maar moet ik nog plaatsen.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Plony,

    Ook deze is weer super hoor...mijn voorkeur gaat uit naar deze...het plaatje is echt...,lieffff..

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Waauw wat mooi, zo romantisch.... Ik vind je gebruikte vlinder ook zo mooi. Dit geldt natuurlijk ook voor de overige frutseltjes. Een echte Plonykaart! Echt geweldig. Liefs, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een hele mooie romantische kaart Plony! Super mooi! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  15. What a romantic card my dear friend:)
    Beautiful image and many gorgeous details as always:))
    Big hug,
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooi, romantisch kaartje!
    Groetjes Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Nou Plony ik vind deze ook helemaal super hoor, het is weer een plaatje om te zien, zo mooi weer die kleuren en details, prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooi kaartje...perfect voor de gelegenheid

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Nou het zijn 2 toppertjes geworden Plony.
    Mijn complimenten weer!
    Lieve groetjes Lies.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hele romantische kaart in prachtige kleuren en die vlinder en de strik! Hele mooie details.
    Gr. Samantha

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Weer een supermooie kaart met een prachtige plaatje!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  22. wat is dit een mooie kaart Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Heel leuk gedaan weer Plony.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat kan je dat toch mooi op papier verwoorden SUPERRrrrr is je kaart weer geworden Plony.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  25. I just love all your latest creations Plony! Every one made with such lovely attention to detail! Judy x

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.