dinsdag 4 december 2012

Winnaar.......

Het is zo ver.......de winnaar van mijn candy ga ik nu bekend maken.
Ik wil eerst even zeggen dat er helaas nogal wat namen afvielen omdat ze niet aan de opdracht voldeden....sorry dames maar wanneer niet aan de regels is voldaan kan ik je géén winnaar laten zijn.
Dan wil ik jullie die het wél correct hebben gedaan heeel heeeeeeel heeeeeeeeeeel hartelijk bedanken voor jullie lieve woorden en jullie inzet om er voor mij iets speciaals van te maken. Geweldig om te zien, ik heb er enorm van genoten!!!!!!!
Dan ga ik nu bekend maken wie de winnaar is geworden......



Nummer 34 is het geworden en dat is.......

Danoesja van http://paperandfabrics.blogspot.nl/ en zij had voor mij de volgende kaart gemaakt.....


Is het geen plaatje??????
Danoesja, hartelijk bedankt voor je deelname en natuurlijk hartelijk gefeliciteerd met je prijs!!!!
Als je mij je gegevens wilt mailen dan zorg ik dat ie naar je toekomt.....is dat een leuk Sinterklaaskadootje????? Ik hoop van wel.

Nogmaals allemaal heeeeeeeel erg bedankt en graag tot blogs!
Liefs van Plony.

15 opmerkingen:

  1. Danoesja, gefeliciteerd met het winnen van de candy. En Plony, bedankt voor de kans.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. gefeliciteerd en Plony bedankt voor deze mooie candy xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Danoesja gefeliciteerd met je mooie prijs. Jij hoeft je tijdens de kerstdagen niet te vervelen met deze super mooie prijs.
    Plony jij bedankt dat we kans mochten maken om deze mooie prijs.
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd, Danoesja.
    En Plony, bedankt voor de kans.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Proficiat Danoesja met je mooie prijs, veel plezier ermee !!
    Ik vond het een super lief idee van je Plony !!

    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Danoesja gefeliciteerd met je prachtige winnende kaart!!!
    Plony bedankt voor deze kans.

    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd!
    En nu op naar het volgende jaar
    liefs Fenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Danoesje, hartelijk gefeliciteerd met deze leuke Candy. En Plony, je hebt gelijk, als men zich niet aan de regels houdt zou het niet eerlijk zijn voor de anderen die zich er wel aan hielden, je was duidelijk genoeg;)
    Ik had niet meegedaan maar wellicht een volgende keer als je weer eens een candy houdt ben ik van de partij.
    liefs Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Danoesja heel hartelijk gefeliciteerd met je prijs het is een pracht prijs heel veel plezier er mee het is je gegund meid groetjes Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Plony

    Ik heb vandaag een rondedansje gedaan hoor want ik ben superblij dat ik je candy gewonnen heb. Heel erg bedankt, en blijf jij maar lekker bloggen zodat we nog lang kunnen genieten van je schitterende creaties.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Plony,wat leuk dat Danoesja gewonnen heeft en wat een mooie kaart heeft ze voor jou gemaakt,dank je wel voor de geboden kans om je candy te winnen,lieve groetjes en nog tot heel veel blogs hoop ik,Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd Danoesja met het winnen van de prachtige candy. Plony bedankt voor de kans op deze super candy en ik heb met liefde mijn kaartje gemaakt voor jou. Ik vond het heel origineel van je om het op deze manier te doen.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gefeliciteerd met deze mooi prijs en ja.......... het is ook een geweldige mooie kaart, liefs Jetty xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Danoesja van harte gefeliciteerd met je prijs, ik vind het een schitterend kaartje.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Danoesja, van harte gefeliciteerd. Veel plezier met je prijsje. Liefs, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.