woensdag 2 januari 2013

anything goes.....


Hallo allemaal.....

heerlijk dat alle feestdagen weer voorbij zijn hè!!!!
Weer in het gewone doen alleen kan ik nog niet erg op gang komen, haha.
Ik was met een creatie bezig en dacht ik maak hem eerst maar af en dan ga ik de kerstboom wel opruimen......het is toch nog een beetje een rare week dus ik maak me maar niet te druk.....morgen weer een dag en anders overmorgen maar toch????
Even over mijn creatie die ik jullie wil laten zien vandaag.....


Een bordje van de action.........en wat een mooie tekst hè, hihi........
Ik dacht daar ga ik wat mee doen.....een beetje een Plony-ding er van maken natuurlijk.


Zoals jullie zien heb ik er een welkom-bordje van gemaakt en daarbij een lief stempeltje van Magnolia gebruikt.....een dotje vind ik dit ook weer!




En dan nog even helemaal.........klaar is ie om opgehangen te worden......ik vind het wel een schatje en.....helemaal Plony.

Deze creatie gaat meedoen aan de challenges bij:
http://papertakeweekly.blogspot.nl/   : anything goes
http://divasbydesignchallenge.blogspot.nl/   : anything goes.

Fijne dag allemaal en nu........ga ik écht wat nuttigs doen.
Lieve groetjes, Plony.

35 opmerkingen:

  1. Prachtig tasje heb je gemaakt, met hele mooie kleuren
    een schoonheid.
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schatje, gelukkig nieuwjaar ! liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Helemaal Plony maar ook helemaal "Hanny" hihi, wat een schatje! Wat een ontzettende mooie stempel is dat toch, ik heb er nog geen een van Magnolia (schaam) maar als ik dit zo zie denk ik dat ik toch wel overstag ga want ze zijn prachtig! Deze is zo lief en rose, tja, wat wil je nog meer.

    liefs Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk bordje heb je er van gemaakt Plony, ik heb de kerstboom al opgeruimd...maar ontspannen is ook nuttig1

    groetjes hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een cutie! erg mooi gepimpt Plony:0)
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt echt een "Plony" bordje van gemaakt. Echt heel leuk. Enne... op z'n tijd ontspannen is ook nuttig hoor. Hihi.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schattige creatie, ziet er erg gezellig uit!
    Ik kan mijn draai ook nog niet echt vinden, de kids lopen nog lekker rond, en ik doe elke dag maar wat, maar nu effe weer freubeltijd met de kleinste van ons.

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een geweldig mooi Plony uithangbordje.
    Alleen een beetje zonde dat de mooie tekst verdwenen is.
    Je kan niet alles hebben natuurlijk.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Supermooi is je welkomstbordje Plony!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een hele mooie bordje! Heel romantisch!! Een gelukkig 2013! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een prachtig welkom-bordje Plony!
    Ik wens je nog een mooi en creatief 2013!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een super gave dingen hebben ze toch bij de action hé. je kunt er zoveel leuke dingen vinden voor weinig en er zulke mooie creaties van maken. Deze is ook weer super. heel mooi gedaan

    de beste wensen voor 2013 en dat het maar weer een creatief jaar mag worden

    liefs Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Plony,
    Toch heb je aan dit bordje een PRACHTIGE Plony-draai gegeven.....roze o.a.
    Ben jij al in het voren aan het werken?
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw wat heb je dit weer schitterend gemaakt Plony, ik vind het weer een toppertje eerste klas, super. En eh was je een beetje in de bonen, zag namelijk in mijn bloglijst al de challenge voor februari, helemaal leuk hahaha ;-). Ja je kon hem niet openen hoor, maar weet wel al wat de opdracht is en daar straf je Aniet niet mee.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een super mooi tasje heb je gemaakt en mooi met die witte bloemen er doorheen.
    .
    vind het idee ook erg leuk om zo eens iets te maken.
    fijne dag he en liefs van an

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat kun je toch leuke dingen doen met een bordje van de Action.
    Erg erg leuk heb je dit gemaakt zeg.
    Het is zeker een schatje.
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Very interesting and beautiful your blog, congratulations. Kisses from Spain.

    http://redecoratelg.blogspot.com.es/

    Happy New Year.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Simply wonderful creation dearest friend^_^
    Adore this sweet image coloured very very beautifully^_^
    Have a sweet day,
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Plony, wat een prachtig welkoms bordje, echt "Plony stijl" natuurlijk.
    Een van mijn goede voornemens is wat meer tijd te creeren om komentaar te geven ..IK kom altijd even kijken hoor maar vaak schiet het komentaar er bij in..

    Lieve groetjes
    Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  20. A beautiful creation hun! Thanks for joining in this week at PTW! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een schattig welkom bordje! Ziet er heel gaaf uit met dat prachtige Magnoliaatje en vele details!
    Beste wensen voor het nieuwe jaar!
    xoxoAnnette

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hallo Plony,

    eerst en vooral wil ik jou en de familie een gelukkig nieuwjaar wensen!
    Wat een mooi bordje is dat geworden en die Magnoliastempel is zo lief! Ik vind het gewoonweg prachtig!

    Lieve groeten,
    Annemie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hallo Plony,

    eerst en vooral wil ik jou en de familie een gelukkig nieuwjaar wensen!
    Wat een mooi bordje is dat geworden en die Magnoliastempel is zo lief! Ik vind het gewoonweg prachtig!

    Lieve groeten,
    Annemie

    BeantwoordenVerwijderen

  24. Hallo Plony

    Wat een super schattig kaartje en een hele mooie stempel
    Gr Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  25. bekend bordje idd hihi,
    maar zoals jij hem dan bewerkt is ie helemaal niet meer herkenbaar, nou ja dan als plony zijnde herkenbaar hihi, ik vind het weer een schatje en wie zou dat nou niet willen ophangen in huis?
    liefs nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Schitterend, Plony wat een prachtige details en Tildais soooooooooo sweet!!! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  27. weer zo'n super gaaf bordje leuk gedaan oor groetjes Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  28. ik vind dit helemaal te gek Plony!.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. ohhh meiss, wat leukkkk en mooi, je kersthanger die je mij stuurde hangt hier ook te pronken op mijn kamertje gaaf hoor xx

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Leuke hanger heb je gemaakt Plonie, en veel succes met de challenges. Groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wowww, dit is een schitterende creatie Plony, je kunt daar altijd zulke leuke dingen kopen :-)
    Je hebt er een pronkstukje van gemaakt !!

    Liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Absolutely beautiful work. Thanks for joining us at Divas this time x

    BeantwoordenVerwijderen
  33. This is so gorgeous....Thanks for playing along at Divas By Design.
    Wendy xx

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.